![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In je catechismus stond niet dat God de mens schiep naar zijn gelijkenis? In de Bijbel staat dit wel. Bedankt om toe te geven dat God steevast wordt afgebeeld als een (blanke) man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft zijn ze gelijkwaardig. Maar als iemand kleinerend over vrouwen praat, dan moet u mij niet kwalijk nemen dat ik daar op repliceer en maar al te dikwijls met voorbeelden uit de praktijk kan stellen dat vrouwen het beter doen. Want zoals ik zeg : mannen en vrouwen zijn gelijk, volkomen gelijk wat rechten en plichten betreft.
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() We zijn ferm aan het afwijken.
"Als mijn dochter met een lesbische vriendin, een moslim of een neger thuiskomt dan heb ik haar verkeerd opgevoed. Maar het is haar eigen keuze." "Huidskleur speelt geen rol, het gaat om: delen we dezelfde manier van leven, waarden en normen." http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter#Citaten Dit is geen kemel; het is de ideologie van Dewinter |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hetrozehuis.be/index.php?...e-was-lesbisch Zou Flipke dewinter zijn afvallige dochters ook zo behandelen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A propos, u moet nu toch stilaan weten dat ik werkloos ben. In mijn straat wonen - voor zover ik weet - geen moslims.
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees dat boek nu maar eens een keer in plaats van hier keer op keer de onnozelste uitspraken te komen doen. Citaat:
Ja hoor, degene die bij mij persoonlijk kwam inbreken. Degene die persoonlijk mijn fiets uit mijn tuin kwam stelen en door mij betrapt werd. Uiteraard ook degenen die meenden persoonlijk mijn zus te moeten aanranden. Om het nog maar niet te hebben over degenen in mijn buurt die mij persoonlijk lieten weten niks van mij te willen weten, aangezien ik een 'Kaas' ben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ja, ik ken moslims, en bij hen zie ik even gevarieerde ideeën over de gelijkheid zoals ik die zie bij andere groepen." Ik kan je geen link geven naar die persoonlijke gesprekken en ervaringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Stel je vraag liever onveranderd aan je vader. Ze (je ouders) moeten normaal gezien op je vraag beter kunnen beantwoorden, als ze dat vroeger (toen nog je een kind was) jammer genoeg nog niet gedaan hebben. - Trouwens, je schermafbeelding dat het wereld tot de christenen behoort en islam ons dreigt te "eten" spreekt al genoeg over je "mens zijn". - En hier stopt ons "gesprek" deffinitief. Laatst gewijzigd door QuasiX : 17 december 2010 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag : "Wat is de ziel?" Antwoord : "De ziel is een geest, die door God werd geschapen naar zijn beeld en gelijkenis, om verenigd te worden met een lichaam." Het is dus de ZIEL die naar het beeld en de gelijkenis van God (onstoffelijk, een geest) geschapen werd, niet het lichaam. En wat dat afbeelden betreft, de Indiërs aanbidden koeien, gaat u misschien ook zeggen dat Indiërs op koeien gelijken?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 17 december 2010 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lastig hé als u uw ongelijk moet toegeven!
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt bij alle religies gelovigen die hun heilig boek letterlijk nemen; maar de overgrote meerderheid volgt hun boek niet letterlijk. Ik beoordeel mensen niet vooraleer ik ze ken. Ik baseer me op wat ik leer van hun persoonlijkheid als mens, als individu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt bij alle religies gelovigen die hun heilig boek letterlijk nemen; maar de overgrote meerderheid volgt hun boek niet letterlijk.U maakt zich er wel een beetje gemakkelijk vanaf dit keer.
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
& "Ik beoordeel niet voordat ik ze ken. Ik baseer me op wat ik leer van hun persoonlijkheid als mens, als individu." Zou dan betekenen dat jij; de overgrote meerderheid kent ... van die anderhalf miljard mohamedanen? Straf! Nee, ik verwacht hier geen antwoord op, verdiep je er anders eens in, net als Sus al zei - voordat je je weer oeverloos belachelijk maakt met nietszeggende uitspraken in deze trant of in de trant van; "...een of andere zin in de koran...etc..." Wat dat 'veralgemenen' en 'over 1 kam scheren' betreftt heeft Marie ook overschot van gelijk, je doet het voortdurend, behalve als het om je troetsels gaat, je islamofilie neemt onderhand buitenproportionele afmetingen aan, ik wens je die ieslamietische heilstaat toe, als er iemand is die ik het zo van harte gun, ben jij het wel!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef ook Ik beoordeel mensen niet vooraleer ik ze ken. Ik baseer me op wat ik leer van hun persoonlijkheid als mens, als individu.Maar het is gemakkelijker je er vanaf te maken door dit te negeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Twijfel jij er aan? Van het letterlijk nemen van de Koran? Sedert Sus me met aandrang vroeg om zijn posts niet meer te quoten, lees ik die nog zelden. Ik weet dus niet waarover je het hebt. Indien ik me voortdurend bezondig aan "'veralgemenen' en 'over 1 kam scheren'" dan kan je zeker 1 voorbeeld geven. (citaat met link a.u.b.) Idem voor een "islamofile" uitspraak. (citaat met link a.u.b.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb net het woord "wederkerigheid" begrepen. Voila, nog een nieuw woord in het gedeelte "mijn woordenboeken" van mijn hersenen
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Psychologie is geen mode, geen stijl. Freud vind je nog steeds in het afdeling "psychologie/filosofie" i.p.v. "fantasie" of "fashion" in een bibliotheek. Laatst gewijzigd door QuasiX : 17 december 2010 om 22:38. |
||
![]() |
![]() |