Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Bekijk resultaten enquête: Iedereen gelijk voor het forumreglement, ook bekende koppen?
Ja 14 73,68%
Nee 5 26,32%
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2010, 08:36   #101
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Als de discussie zou gaan tussen ervaringsdeskundigen en pas afgestudeerde theoretici, akkoord.
Maar jammer genoeg heb je hier meermaals met regelrechte mongolen te maken .
mongolen zou ik het niet noemen, maar discussiëren met mensen die alles wit/zwart zien en vinden dat alles de fout is van de moslims en allochtonen, dat gaat gewoon niet.
Oud 17 december 2010, 09:45   #102
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Het forumreglement geldt voor iedereen, ook bekende koppen
Ik ken hier een paar veelkoppige monsters, maar bekende koppen, dat niet.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 09:56   #103
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
mongolen zou ik het niet noemen, maar discussiëren met mensen die alles wit/zwart zien en vinden dat alles de fout is van de moslims en allochtonen, dat gaat gewoon niet.
Discuteren met multikulverheerlijkers die alle opmerkingen over de problematiek van vreemdelingen afdoen als rasiesme dat gaat ook niet
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 10:16   #104
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Natuurlijk gebeurt er niks. U typt toch ook dat ik en anderen het moeten afbollen naar ons eigen land. Ik zie niet echt een verschil. De moderatie staat vaak racisme toe. Alhoewel, vaak gaat het om 1 bepaalde moderator.
Er is een verschil tussen racistische praat verkopen en een politiek standpunt hebben over het vreemdelingenbeleid.
Trouwens wat u daar aanhaalt heb ik nooit gezegd.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 10:16   #105
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Discuteren met multikulverheerlijkers die alle opmerkingen over de problematiek van vreemdelingen afdoen als rasiesme dat gaat ook niet
dat is ook waar. maar op dit forum zijn er geen, dus dat kan geen probleem zijn.
Oud 17 december 2010, 10:17   #106
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee , inderdaad, het is ook de fout van het links beleid.
Oud 17 december 2010, 10:17   #107
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat is ook waar. maar op dit forum zijn er geen, dus dat kan geen probleem zijn.
Dan volg je niet goed.
Oud 17 december 2010, 10:30   #108
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Het forumreglement geldt voor iedereen, ook bekende koppen
Ik zou zelfs zeggen:

het forumreglement geldt ook voor bekende achterwerken.

Laatst gewijzigd door eno2 : 17 december 2010 om 10:31.
Oud 17 december 2010, 19:03   #109
ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds
Banneling

Standaard

Walgelijk hoe de moderatie een bepaalde vlaams blokker maar laat gedijen. En anderen straft voor het gebruiken van het woordje 'sukkel'.
ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 19:15   #110
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds Bekijk bericht
Walgelijk hoe de moderatie een bepaalde vlaams blokker maar laat gedijen. En anderen straft voor het gebruiken van het woordje 'sukkel'.
Cordon sanitaire ?
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 19:16   #111
ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Cordon sanitaire ?
Ik ben daar niet voor. Maar het is misschien best.
Oud 18 december 2010, 01:48   #112
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk gebeurt er niks. U typt toch ook dat ik en anderen het moeten afbollen naar ons eigen land. Ik zie niet echt een verschil. De moderatie staat vaak racisme toe. Alhoewel, vaak gaat het om 1 bepaalde moderator.
Wat jij als racisme ziet is geen racisme maar forse kritiek op (een) religie die als dwingend en discriminatoir wordt gezien, vooral ten aanzien van vrouwen, joden en homo's.

Religiekritiek wordt hier vaak als racisme aangezien terwijl men vaak volkomen blind is voor: haat ten opzichte van ''zionisten'' (joden), homofobie en vormen van vrouwenonderdrukking (''Moet jij niet in de keuken helpen in plaats van hier op dit forum met mannen te discussieren?'').

Natuurlijk is niet iedereen even subtiel in die ''religiekritiek'' maar dat komt ook omdat er een aantal zaken door elkaar lopen, zoals ergernis over Marokkaanse straatjeugd.

Ik zie je graag op dit forum. Maar Pericles ook.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 09:59   #113
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
het forumreglement geldt ook voor bekende achterwerken.
Ik bedoel: bekende blote achterwerken.
Oud 18 december 2010, 10:08   #114
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

topic komt me over als een onrechtstreekse beschuldiging van partijdigheid aan het adres van de moderatie. Na minder als twee paginas heb ik de hoop opgegeven meer dan wat insinuaties tegen te komen...als de aap niet uit de mouw komt na twee paginas...rollende oogjes.

Dit is zowat het meest concrete
Citaat:
Ik ga eerder "janken" over de moderatie...

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 december 2010 om 10:13.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 10:19   #115
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
topic komt me over als een onrechtstreekse beschuldiging van partijdigheid aan het adres van de moderatie. Na minder als twee paginas heb ik de hoop opgegeven meer dan wat insinuaties tegen te komen...als de aap niet uit de mouw komt na twee paginas...rollende oogjes.
Ik merk gewoon op dat één bepaald iemand, een bekend iemand, vrij mag schelden en aanvallen, en als ik iets terug zeg, krijg ik strafpunten.

Voila, ik plaatste dat, met een hoop bewijsmateriaal in een draadje hier. Bam: persoonlijke draad. Ik kreeg een waarschuwing, terwijl er van die berichten nog geen enkel is aangepakt.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 10:41   #116
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Ik merk gewoon op dat één bepaald iemand, een bekend iemand, vrij mag schelden en aanvallen, en als ik iets terug zeg, krijg ik strafpunten.

Voila, ik plaatste dat, met een hoop bewijsmateriaal in een draadje hier. Bam: persoonlijke draad. Ik kreeg een waarschuwing, terwijl er van die berichten nog geen enkel is aangepakt.
Een waarschuwing is niet voldoende.
De tolerantie van moderatie is hier weer te groot.

Je kan in suggesties geen forummers bij naam aanvallen.

Moderatie wil verhinderen dat het forum dichtslibt wanneer ze al te strikt het forumreglement volgt op persoonlijke aanvallen. Het gevolg daarvan is, dat ze moet proberen de reacties van de slachtoffers in toom te houden.

Dat betekent, dat die soms bestraft worden ipv de eerste overtreders.

(Soms ook word zowel de klager als de aangeklaagde bestraft)

Laatst gewijzigd door eno2 : 18 december 2010 om 10:55.
Oud 19 december 2010, 01:30   #117
ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds
Banneling

Standaard

Het schreeuwertje met een schildje.
Oud 19 december 2010, 01:35   #118
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Wat jij als racisme ziet is geen racisme maar forse kritiek op (een) religie die als dwingend en discriminatoir wordt gezien, vooral ten aanzien van vrouwen, joden en homo's.

Religiekritiek wordt hier vaak als racisme aangezien terwijl men vaak volkomen blind is voor: haat ten opzichte van ''zionisten'' (joden), homofobie en vormen van vrouwenonderdrukking (''Moet jij niet in de keuken helpen in plaats van hier op dit forum met mannen te discussieren?'').

Natuurlijk is niet iedereen even subtiel in die ''religiekritiek'' maar dat komt ook omdat er een aantal zaken door elkaar lopen, zoals ergernis over Marokkaanse straatjeugd.

Ik zie je graag op dit forum. Maar Pericles ook.
Dat is niet waar. Ik haal vaak uit naar de Vlamingen maar ook naar allochtonen die zich niet weten te gedragen.

U mag 1 link geven waar ik iemand racist noem die uithaalt naar mn religie. Die zal u hoogstwaarschijnlijk niet vinden. U zal echter wel reacties tegenkomen waarbij iemand me aanvalt omwille van mn nationaliteit, waarna ik die persoon 'racist' noem. En terecht!

Wat ik racistisch vind is dat bepaalde forummers de toelating krijgen om te schelden en te gillen dat je het moet afbollen naar je eigen land en hier niks te zoeken hebt. Als u dat geen racisme vindt dan mankeer je een paar vijzen.

Verder, wil ik niemand gebannen zien op dit forum. En dat meen ik oprecht, ook niet Pericles. Maar bepaalden kunnen zich schijnbaar meer permitteren dan anderen en de moderators blijven maar toekijken.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 19 december 2010 om 01:37.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 05:42   #119
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is niet waar. Ik haal vaak uit naar de Vlamingen maar ook naar allochtonen die zich niet weten te gedragen.

U mag 1 link geven waar ik iemand racist noem die uithaalt naar mn religie. Die zal u hoogstwaarschijnlijk niet vinden. U zal echter wel reacties tegenkomen waarbij iemand me aanvalt omwille van mn nationaliteit, waarna ik die persoon 'racist' noem. En terecht!
Tiens. Na het geven van kritiek werd ik nochtans door jou in één pennetrek omschreven als zijnde een Vlaams Blokker. En hopla, kritiek gepareerd. Next please!

Jezelf niet heiliger voordoen dan je in werkelijkheid bent aub. Laat die gespeelde verontwaardiging maar achterwege.

Citaat:
Wat ik racistisch vind is dat bepaalde forummers de toelating krijgen om te schelden en te gillen dat je het moet afbollen naar je eigen land en hier niks te zoeken hebt. Als u dat geen racisme vindt dan mankeer je een paar vijzen.
Tja, als je constant afgeeft op de "arme Vlaming" (sic) en de "onbestaande Vlaamse cultuur" (sic) en "ik ben een fundamentalische moslima en mijn religie staat boven alles (sic)" en "ik ben uitermate trots op mijn Marokkaanse nationaliteit " (sic) kun je je er aan verwachten dat men zich afvraagt wat je tegenhoudt om te verhuizen naar een land waar men wél over een cultuur beschikt of waar jij jouw religie ten volle kunt beleven.

Maar geen probleem. Roep luidkeels "racist" en het probleem is opgelost. Kritiek gepareerd. Next please!

Laatst gewijzigd door Esperanza : 19 december 2010 om 05:57.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 08:36   #120
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Verder, wil ik niemand gebannen zien op dit forum. En dat meen ik oprecht, ook niet Pericles. Maar bepaalden kunnen zich schijnbaar meer permitteren dan anderen en de moderators blijven maar toekijken.
Op basis van uw racistische praat moest je er hier al lang uitgelegen hebben.
Spreek van geluk.
Verder lijkt u het verschil tussen kritiek op de islam als ideologie te verwarren met racisme.
Ik begrijp dit onderscheid, vandaar dat ik nooit strafpunten krijg.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be