![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel straf dat Allah het heeft vertikt om hier in Kafferland ook wat bergen te zetten... en kijk: hier beeft het nooit. Oekandana? Porpo? weet gij hoe dat kan ? niet beven zonder bergen om het tapijt vast te houden? En we vallen er ook niet af hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stel "de koran is een slechte vertaling van christelijke teksten". "De christelijke tekst is een slechte vertaling van gnostische teksten en griekse-romeinse mythe". "De gnostische tekst is een slechte kopie van indo-chinese mythologie". "De romeinse-griekse mythe is verkeerde interpretatie van oud-egyptische en mesopotamische esoterie". Dat is allemaal mogelijk, eerst woorden die ambigu zijn vervangen door duidelijkere woorden (slecht -> incompleet, verkeerd) dan kan je theoretisch voor 50% kans gaan, en verder kan je een beetje overwegen aan de hand van vergelijking, authenticiteit van referenties, belang en kosten. Een bewering an sich heeft geen waarde indien het geen belang heeft en ik heb u een voorbeeld gegeven met uw leeftijd. Citaat:
En ik mis uw punt niet want ik zeg dat ik bereid ben om het ander te geloven op voorwaarde dat er aangetoond wordt dat het beter is. . |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is de 'inhoudelijke' inhoud van dit seminar?
Komt men met gerichte plannen een verdere facilitering tegen te gaan of wat? Ik lees er vrijwel niets over.
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een stuk of 87 vrouwen in Frankrijk dragen niqaab (geen broerka trouwens), so what??? Er is ergens in Parijs een winkel die een Arabische naam draagt, so what?? Hoeveel vrouwen in pakweg Marokko of Algerije zijn verfranst/verwesterd? Is het Frans in deze landen niet de 2de officiële taal van het land? Nee, er zijn een paar baardmannen die over sharia spreken? So, what?? Passen het ergens toe? Vertel mij hoeveel ex/neo-kolonies van Frankrijk die franse wetten opleggen en vertel mij hoeveel van deze landen zakat opleggen of rente verbieden? Dat zijn lafaards, ze missen het werk van hun voorouders, kolonisatie en achterlijke manieren opleggen.!! Lafaards!!! Laatst gewijzigd door porpo : 21 december 2010 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() Dat hoofddoekje zal me volledig een zorg zijn. dat dragen ze in Rusland, de Kaukasus, het aloude Balkangebied - daar tegen ageren is flauwekul.
De Burka is een ander verhaal. Dat is pure provocatie. De reden om in het westen een Burka te dragen is non-existent.
![]() |
#106 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar kan ik me aanmelden?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Hier wellicht: http://www.facebook.com/group.php?gid=151622617823
Of anders hier: http://www.dutchdefenceleague.nl/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Echter, de evolutie heeft vooral te maken met gewijzigde productiekrachten en productieverhoudingen. Het zgn. "Westen" bestaat niet: het is slechts een achterhaalde politieke leuze waar kapitalisme en imperialisme zich lang van bediend hebben. Illustraties 1) Haïk 2) Mlaya
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 23 december 2010 om 01:42. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh wat mooi, die plaatjes met die...w�*t stelt 't eigenlijk voor?, een mens zou der meteen 'jerlours' op worden!
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 23 december 2010 om 01:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En voor de rest, ik heb geen reden om uw mening tegen te spreken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Ik wil wel eens een "rationeel" argument horen dat aantoont dat er een hiernamaals is. Je hebt er mij nog geen gegeven.
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Voor mij betekend godsdienstvrijheid het recht om zelf vrij een godsdienst te kiezen en te beleven, en ook het recht om er voor te kiezen niks met godsdienst te maken te hebben. Maar voor sommigen betekend godsdienstvrijheid dat je aanspraak kan maken op faciliteiten, dat je kan eisen dat de samenleving de problemen die je eigen keuze om een bepaalde godsdienst aan te hangen met zich meebrengt voor jou oplost. En dat gaat te ver. Kijk, als een moslim vrouw een boerka wil dragen, prima. Maar als ze dan hier bij ons geen job vindt, en geen auto kan rijden, dan is dat haar probleem. Als ze hierdoor honger leidt dan is dat weerom haar probleem, en niet dat van de samenleving. Als je er voor kiest geen varkensvlees te eten dan heb je daarom nog niet het recht op een varkensvleesvrije kantine. Als we gewoon vasthouden aan het principe dat het individu de gevolgen van de keuzes die het maakt gewoon dient te accepteren, ook als die gevolgen onaangenaam zijn, dan kan je inderdaad mensen gewoon vrij laten te geloven wat ze willen, en gelijk welke religie met gelijk welke voorschriften aan te hangen. Dat is ook de reden waarom de hoofdoek of de boerka in de VS eigenlijk geen thema is. en is zich daar nog iets meer bewust dan hier dat met vrijheid ook verantwoordelijkheid komt. In Europa is men dat vergeten. Hier wil men dat het individu vrij is, maar geen verantwoordelijkheid dient te dragen, men heeft het enkel over rechten, en niet over plichten. Wat men vergeet is dat op die manier veel vrijhede op de lange termijn niet meer houdbaar zullen zijn. Als we iedereen die er voor kiest niet tewerkstelbaar te zijn een leefloon geven dan is dat op den duur niet meer houdbaar, en dan zullen er steeds meer regels moeten komen die dat tegengaan. Als het niet mogelijk is om een boerkadraagster gewoon aan het OCMW de deur te wijzen, en te zeggen, kom maar terug als je bereid bent je wel aan de plaatselijke arbeidsmarkt aan te passen, dan komen we inderdaad niet om een boerkaverbod heen...
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Burkadraagsters worden nu zowel door ons onderhouden �*ls door de moskee (ik weet dat de moskeeën in Schaarbeek maandelijks nog eens 1000 euro bijleggen als de werkloze burka maar in burka blijft rondwaggelen). Voor mijn part mag dan de werklozensteun of OCMW wegvallen. Dat ze leven van de zakat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islamisering van het denken zal het einde betekenen van alle creativiteit, originaliteit en scheppingskracht, want creëren en scheppen zijn goddelijke eigenschappen waarop Allah octrooi heeft genomen. Daarbij duldt Hij geen concurrentie van de mens. Islamisering is het proces waarbij islamitische waarden en normen op den duur de overhand krijgen boven alle andere waardensystemen, in alle aspecten van het leven. Dit proces is al een tijd bezig in het Westen. En het wordt bijna dagelijks gedemonstreerd in een reeks van incidenten. http://forum.politics.be/showpost.ph...48&postcount=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... de aarde is bolvorming. Helaas blijkt dat zo niet uit de koran. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Porpo kan dus onder de bergen kijken zodat hij kan zien dat de bergen diep in de grond geklopt zijn. (dat is de bedoeling van een paal dacht ik: deels boven en deels ondergronds).
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 26 december 2010 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |