![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen nood aan, deels misschien omdat mijn overtuiging geen teken heeft. Maar ik heb er geen probleem mee dat anderen dit wel doen. Ik begrijp die fixatie niet van mensen om de vrije godsienstbeleving te fnuiken, want ze snijden daarmee uiteindelijk in hun eigen vlees.
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet toch wel dat het Mohammed was die opdracht gaf dat zijn volgelingen aan de hand van hun kleding moesten herkenbaar zijn? Net zo goed vond hij dat joden herkenbaar moesten zijn (iets wat ene Dolfje 1400 jaar later nog eens netjes overdeed), ook mogen muzelmensen geen oranje dragen (dat was voor de hindoes voorbehouden neem ik aan?). Wordt lekker zo, binnenkort moeten de atheisten een blauw vierkantje dragen, de roze driehoek kennen we nog nietwaar? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
Ik draai al langer dan gisteren mee op internetfora en had die discussie-techniek wel herkend hoor. Ge kunt die gebruiken door begrippen te vervangen door gelijkaardige zaken. Maar dat doet ge niet, ge vult totaal onvergelijkbare begrippen in, en daar gaat ge de fout in. bv: 'Ik heb er niets tegen dat iemand niest naast me'. 'Nee? Dus ge hebt er totaal geen probleem mee dat iemand naast je met een vuvuzela in je oor blaast?' Begrijpt ge? Ik raad u hetzelfde aan, dankuwel.
![]() |
![]() |
#104 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat vind ik niet dom? Gelieve mijn mening deze keer wel correct weer te geven. Heb je nu al op de rode driehoek gedrukt? Want ik beschuldigde je er opnieuw van een leugen te schrijven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
/negeert ze en gaat rustig verder...
![]() |
![]() |
#106 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Over welke gewoonte had je het dan? Waar schrijf ik dat alle moslima's een hoofddoek dragen? Toch enkel degenen die blijven volhouden dat het een verplichting is? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 11:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Het is niet omdat jij een gewoonte niet begrijpt, of er geen voeling mee hebt; dat die gewoonte dom is." dixit Artisjok. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Artisjok weerlegde dat gewoon
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Gezien ge hier nog maar een paar dagen zijt kan ik begrijpen dat ge hier nog geen goed oordeel over kunt vellen, maar lees even haar bijdragen van de laatste 3 jaar en ge zult wel een paar duizend voorbeelden kunnen vinden.
Citaat:
Niet blijven vragen naar de bekende weg.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 29 januari 2011 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hem hier toch niet over mensen die géén schaamhaardoek dragen dacht ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() nogmaals Alboreto:
het gaat niet over mensen die géén hoofddoek dragen. het gaat over mensen die wèl een hoofddoek dragen en die niet kunnen afzetten. Als de hoofddoek niet af kan gezet worden is hij dan vastgegroeid of verplicht? Moeilijk hé? -------------- Schoenen zijn niet vastgegroeid noch verplicht Mensen die wèl in de moskee binnen willen maar geen schoenen kunnen/wensen uit te doen: zijn die schoenen dan vastgegroeid of verplicht? Of is het zo dat die mensen dat maar niet in de moskee moeten binnengaan? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() En in welke mythologische wereld is dat dan het geval?
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Goed voor je behangpapier.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe komt dat? is die doek vastgegroeid? of is het een verplichting om hem op te houden? volgens Artisjok is het alvast geen verplichting! en zij zal het wel weten zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent een zeveraar patche , ik weet heus wel wat islamofobie en racisme wil zeggen . Wat mij opvalt in heel uw post is dat je duidelijk spijt hebt met dat wat er staat .... is het mijn schuld dat het er staat ? Is het mijn mening ? ... 2 keer neen . Het is de mening van bepaalde personen hier..., erg he ? Ik stel me de vraag erbij wat uw mening is ? Uit heel uw post kan ik enkel kritiek halen tegenover het uitkleden van deze mening .... niet over de mening op zich, daar stel ik me ernstige vragen bij . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Banneling
|
![]() Ik schreef evenmin of ik de gewoonte om een hoofddoek te dragen al dan niet dom vind.
Ik begrijp niet dat iemand een hoofddoek draagt wanneer het veel te warm is, ik begrijp niet dat iemand naaldhakken draagt en pijn lijdt, ik begrijp niet dat een man een das wil dragen en daarbij het gevoel heeft dat hij gewurgd wordt, ik begrijp niet dat iemand zijn gezicht vol laat tatoeëren,..... Maar voor mijn part kleed ieder zich zoals hij/zij wil. Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....99#post5260799 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Het is niet omdat jij een gewoonte niet begrijpt, of er geen voeling mee hebt; dat die gewoonte dom is" Wat is het nu ? dom of niet dom? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |