![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementslid
|
![]() Nee, dat heb ik ook nooit beweerd: de basiselementen voor de berekening zijn de zelfde.
![]() |
#102 |
Parlementslid
|
![]() Waarom zouden lonen boven de 3000,- euro onmenselijk zijn? Als er in verhouding prestaties worden geleverd, is daar niks mis mee. Zelfs niet met lonen van 6000,- euro en meer.
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
omdat enkel en alleen het bestaan van rijken de oorzaak is (of zijn?) dat armoede bestaat. Rijke mensen zijn de oorzaak van armoede en wij dienen op te houden met doen alsof je rijk wordt door hard werken en dat daar respect voor getoond moet worden ; dit is je reinste onzin. Wie rijk is is verantwoordelijk voor armoede en dat is het enige waar we rijken op aanspreken.
![]() |
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() Idd: mijn familielid is gezinshoofd. Heeft nog een studerende dochter. Zijn loon anderzijds was niet echt hoog: zo'n 1500/maand. Wat pensioen aanvragen betreft: hij beweert dat, indien hij nu reeds pensioen aanvraagt, hij een stuk minder zal ontvangen dan wanneer hij wacht tot z'n 65ste. Ik weet niet of dat klopt hoor. Ik vind wel dat hij zich niet moet schamen, na méér dan 40j afgedragen te hebben. Toch wordt hij door sommigen in de familie als "profiteur" bestempeld. Sommigen van die "veroordelers" zijn gastjes van ocharme 20-25j. Hebben amper gewerkt. Toch zijn zij diegenen die deze man veroordelen. Schandalig vind ik dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Onthoud dus deze wijze les, want ik schrijf het maar één keer: wie rijk is geworden door arbeid heeft er en passant voor gezorgd dat er veel minder armoede is. Dat is een waarheid als een koe, en daar valt zelfs niet over te discussiëren. Dat blijkt immers glashelder uit de verdeling van de sociale lasten en baten.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 9 februari 2011 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen wonder dat die buiten vliegen. Persoonlijk ken ik geen enkele bediende die 7500 euro netto heeft of ooit zelfs in de buurt kwam. Wat voor bedienden zijn dat?
![]() |
![]() |
#108 |
Parlementslid
|
![]() Marketing manager van een multinational-vestiging in België. Ondertussen zal dat nog wel een pak meer zijn. En buitenvliegen doen die zeer zelden, wees gerust. Ze worden weggekocht door headhunters.
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementslid
|
![]() Ik zal me haasten; ik heb de website al opgegeven, dat moet volstaan. Bellen naar die dienst kan ook, als het via de website te moeilijk voor u zou zijn. Ze zijn daar heel behulpzaam, omdat ze er van uitgaan dat 60-plussers al lichtjes dement zijn, neem ik aan.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 9 februari 2011 om 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge die zelf al eens bezocht ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oef ik dacht al dat alle bedienden dat hadden en dat ik dat niet wist.
![]() |
#113 |
Parlementslid
|
![]() Bellen dan maar, Bob! Wees gerust, het klopt.
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Parlementslid
|
![]() Er zijn bedienden in alle soorten en kleuren, hé Mambo!
![]() |
#116 |
Parlementslid
|
![]() Toch best bellen, Bob, want ge verstaat er duidelijk geen snars van. Of zoek 'herwaarderingscoëfficient' eens op. Dat kan u op weg helpen. maar meer kan ik écht niet doen. 'k Moet ook nog slapen.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 10 februari 2011 om 00:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kletst dus duidelijk uit uw nek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dedju ik ben mislukt in het leven.
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Procucten mooier voorstellen dan ze zijn en daar dik voor betaald worden. Net zoals zijn multinational baas geen greintje respect voor ethiek. |
|
![]() |
![]() |