![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus, in het kort : wil je van de VB en de de NVA vanaf, moet je op hen stemmen, en ze hun programma laten uitvoeren. Eens dat al die vreemdelingen weg zijn, en België gesplitst is, en je dus ook van de Walen verlost bent, verdwijnen die partijen dus vanzelf , vermits ze desondanks zonder bestaansreden zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door groene flamingant : 9 februari 2011 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Laten we rustig en kalm het einde van het proces tegen blood and honour afwachten. Bij veroordeling zal het een kwestie van minuten zijn voor ze deze dwaze slechte karakters van S4B een gevangenis straf presenteren. Vrije meningsuiting is belangrijk. Deze slechte karakters gaan te ver(B&H en S4B). Het is noodzakelijk dat deze een straf krijgen. Deze maatschappij mag niet de indruk geven aan moslims en fascisten dat alles kan en mag. We moeten hen net verplichten om te integreren. Zodat onze maatschappij niet respectloos zal worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar waar hun pure en zuivere ieslaam beleden wordt, zonder de verleidingen van het decadente westen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U kent geen protestanten die zeggen dat de Tsunami een straf van God is voor decadent leven? Dit soort religieuze malloten vind je overal maar het zegt niets over de aanwezige empathie bij de overgrote meerderheid van de gelovigen. De islam, zowel als religie als cultuur, kent zijn fouten. En grote ook. Maar we moeten niet net doen alsof deze extremisten representatief zijn. Kijk eens in die ''andere draad'', hoe de dood van MRM alweer politiek gerecupereerd wordt. Zij doen exact hetzelfde en het is walgelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Het ging over het niet-extreme deel van de moslimbevolking.
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 10 februari 2011 om 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou het veel prettiger vinden moesten zo'n sheikhs en imams die uitspraken niet moeten doen. Maar in de wereld van die godsdienst is gewoon alles religieus gericht, zelfs afkeer kan niet spontaan worden geuit zonder er alweer de islam bij te sleuren. Wat betreft die uitspraak van S4B kan ik alleen maar zeggen dat die mensen het recht hebben om het te zeggen. Mijn respect zullen ze er allemaal niet mee verdienen, maar ik vind dus veel en veel erger dat zelfs de afkeer voor dergelijke uitspraken binnen de islam niet spontaan kan optreden. Mijn verontschuldigingen naar die enkelingen die ik onrecht aandoe omdat ze daar wel in slagen, maar het is naar mijn gevoel zo dat de massa gelovigen eerst het hoofd richt naar een imam die dan een fatwa uitspreekt tegen zo'n uitspraak, alvorens de massa dan opgelucht kan adem halen en de uitspraak van de idioot kan negeren. Deze week op Canvas die aflevering gezien over die twee Jemenitische schoonbroers die voor Bin Laden hadden gewerkt. Jongens, wat kunnen die mensen toch naïef in het leven staan! Ik had bij momenten écht met hen te doen vanwege hun simplistisch wereldbeeld. Het is om er de moed bij te verliezen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor zover ik weet citeren ze die onzin niet uit de bijbel. De enige die dat doen zijn de getuigen en dat is geen erkende godsdienst denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelf nadenken en uit dat keurslijf breken waarin ze opgesloten zitten, hebben ze nooit geleerd, je kunt het hen dus moeilijk kwalijk nemen, maar het blijft erg om te aanschouwen. Je moet al heel erg goedgelovig zijn, of net erg racistisch ingesteld zijn, om die simpele waarheid niet onder ogen te willen zien. Hier in het westen hebben we alleszins nog het voordeel dat de meeste imams niet erg extremistisch ingesteld zijn. Nog niet... In de rest van de wereld is dat toch wel een ander paar mouwen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het staat er volgens hen wel degelijk in dat wat ze doen, Gods woord is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt !
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Toch zéér eigenaardig, dat er geen enkele afschuw reactie komt vanuit de moslimwereld.
Wel volgens de VRT, maar toevallig hadden ze GEEN cameras meer ????? SCHANDAAL OP HOOGSTE NIVEAU En wij Vlamingen (lamme goedzakken) laten dit zomaar allemaal gebeuren ? WIE ROEPT VIA FACEBOOK EEN ANTI SHARIA4B OP ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangen die 'n andere koraan aan dan, 'n niet-extreme versie, die ken ik niet!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 februari 2011 om 00:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kerels doen niets wat hun grote voorbeeld, de roverhoofdman moh ook niet deed.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niet de tijd om alle online media te checken, maar het stond gisteren overdag reeds op Deredactie en DS-Online.
|
![]() |
![]() |