![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Ik heb u anders duidelijke voorbeelden van 'verboden' cartoons laten zien..geen probleem met de wilders cartoon als er GEEN enkele cartoon kan verboden worden...geen geziek over negationisme of racisme dus zoals in mijn voorbeelden..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cartoon vind ik eigenlijk niet slecht. Maar als Wilders klacht indient zou ik hem laten verbieden wegens het uiten van een valse beschuldiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Heb ik daarover gezeikt, misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() valse beschuldiging tegenover de allochtonen die als asocialen worden bestempeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om van "asocialen naar aparte woonkernen verhuizen" (zoals PVDA dus al heeft goedgekeurd) naar: "allochtonen vergassen....." moet je toch wel een lichte afwijking hebben denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bwa, om alle moslims terroristen te noemen omdat er terroristen zijn die moslim zijn, daarvoor moet je meer dan een lichte afwijking hebben hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het gaat over ASOCIALEN en blijkbaar zijn dat dus ALLOCHTONEN volgens de cartoonist. trek zelf uw conclusies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en volg even mee denk de cartoonist: Wilders geeft af op moslims, "tuig" en marrokanen duuussss, zet ik ze in deze cartoon in het rijtje dat Wilders in z'n tuigdorp wilt, ofwel in de douche dus. Lijkt dat ook logisch?
![]() |
![]() |
#112 |
Staatssecretaris
|
![]() Bwah, ik zie niks verkeerd in deze cartoon. Het is waar Wilders naartoe wil. Het enige probleem is dat een krant het "anders" en mogelijkst negatief bedoeld t.o.v. zijn persoon. Het is als de campagne met die kinderen. Waarom schijt hij ineens in z'n broek. Hij zegt wat de mensen denken maar als men hem wil steunen in zijn waarheid word hij boos? Ik begrijp dat niet. Ik begrijp het niet van de politicus maar kan dan wel volgen in de machtspelletjes. Waarom verloochend Wilders nu ineens z'n eigen uitspraken? De waarheid is toch de waarheid of ni?
![]() |
#113 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Adriaan heeft onbewust PVV een grote dienst bewezen. Door PVV te demoniseren bereik je in elk geval het tegenovergestelde resultaat.
Of heeft de dubbele bodem een dubbele bodem en wil dat Wilders in zijn opzet slaagt? Dat kan heel goed want de wegen van het PvdA zijn onnavolgbaar en elitaire anarchisten kunnen zich heel goed thuisvoelen tussen het PVV proletariaat ..... Maar in alle ernst: Het gebeuren heeft noch PvdA noch de Vara de prijs laten winnen in de quiz "hoe wordt ik plotseling populair" .....
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 25 februari 2011 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilders heeft al gezegd dat hij vindt dat de cartoon moet kunnen. Tot zover jouw geraaskal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() Dat fabeltje heeft het Vlaams Blok hier ook altijd verteld.
Laatst gewijzigd door abou Anis : 25 februari 2011 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |