![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Achterlijk dat man en vrouw niet meer samen mogen gaan zwemmen. Het is dom om iets af te nemen dat een gewoonte is. Een openbare tribune is voor ieder. Godsdienst verstoort het samenlevingspatroon. Sorry ik wijk niet af van mijn mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar niemand gaat het me opleggen dat ik dat niet mag. Maar langs de andere kant respecteer ik het als mijn vrouw naar een Ladies only evenement wil gaan. En respecteer ik het dus ook wanneer anderen dat willen. Klopt, behalve op tijdstippen dat die niet openbaar is (bv bij ladies only events). Kijk, daar ben ik niet zo zeker van. Als we de evolutietheorie bekijken is het besluit daarvan dat eigenschappen van een soort er gekomen zijn omdat ze een voordeel betekenen in het succes van de soort. Moest godsdienst een nadeel zijn (het 'samenlevingspatroon' verstoren), het zou er al millennia geleden uitgeweekt zijn. Het feit dat dit niet zo is wil volgens mij zeggen dat het op zijn minst niet nadelig is, en zelf voordelen kan hebben. Maar dat is een andere discussie. Dat is uw recht, maar dat maakt de discussie niet minder interessant ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 18 februari 2011 om 06:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Dat heb ik niet gezegd, ik zeg dat reglementen van een zwembad (die blijkbaar toch nergens in een wet staan) niet boven de grondwetten gaan.
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iets dat openbaar is , blijft altijd openbaar..je kan enkel bepaalde functionaliteiten ervan onder bepaalde voorwaarden reserveren..je kan nooit de volledige toegang of aanwezigheid verbieden. En stop eens met dit bochtenwerk terwille van de islam te verkopen als respect voor godsdienstvrijheid.. Zeg gewoon wat er echt scheelt...die VB'ers op de tribune hebben de linkse haatknop getriggerd.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
veeg die VB-haat uit uw ogen en alles zal duidelijker worden.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
![]() Citaat:
Is iets wat in bv culturele centra en sportfaciliteiten constant gebeurd. Citaat:
Die mannen zijn gewoon provocateurs, niets meer. Zielige mensen eigenlijk imho.
![]() |
![]() |
#107 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Om het VB te kunnen nekken gaat links zéér ver.. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Serenity : 18 februari 2011 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat niet zwaar overdreven? Zoals ik al eerder heb omschreven zijn er wel meer plekken waar mannen niet toegelaten zijn, dat zal je zelf ook wel weten. Het gaat hem over 2 uurtjes zwemmen voor deze dame's niet over holebis weren enz... je sleurt er zaken bij die enkel voortkomen uit veronderstellingen die niet gegrond zijn en waar er geen sprake van is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Staatssecretaris
|
![]() Is er nu niemand die in de buurt van een zwembad woont? Want dan kunnen we de proef op de som nemen. Als er dan twee krantenartikels verschijnen "65+ wil geen pottenkijkers" & "Clubs willen privacy" ... dan is er inderdaad op zijn minst al consistentie. Van die clubs ben ik al vrijwel zeker dat de tribune is toegelaten tenzij men echt een intensieve training voor een zware match gepland heeft. Privacy op basis van leeftijd en op basis van lidmaatschap zijn dan nog steeds twee redenen die volledig los staan van religieuze redenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn nogal wat redenen. En dat kan en gebeurd dus. Gelukkig ben ik rechts. ![]()
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Serenity : 18 februari 2011 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het voorstel kwam deels uit het gemeente bestuur om deze dame's aan het zwemmen te krijgen..., wat is nu 2 uur per week? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() 2 uur is geen drama maar als je vrouwen echt wil laten integreren dmv sport is het redelijk belachelijk om alle andere westerse regels en gebruiken (tijdelijk) op te schorten..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft u ooit die Koran al eens gelezen? Moet u zich toch eens doorworstelen, benieuwd of u dan nog hetzelfde pleidooi ophangt. Ik kan die waanzin van dit te verdedigen echt niet begrijpen of goedkeuren! Laatst gewijzigd door alice : 18 februari 2011 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal uw vraag zo beantwoorden, ik wil eerst eens weten hoe u tegenover de bijbel staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Topic-dooddoener.
![]() |
![]() |
#120 |