![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VU VU-ID SPIRIT SLP SP.A
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo simpel kan het inderdaad zijn.
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() degenen die vooral onafhankelijk willen worden om van de transfers af te geraken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is meer str*nt aan de knikker dan de transfers. Het is veel erger dat de ene bevolkingsgroep de andere er bewust van weerhoudt te evolueren naar en in een beleidsmodel dat de meerderheid van deze laatste duidelijk verkiest. Zelfs na de eventuele splitsing zal er nog "solidarité" met de francofonie overblijven via Europa, maar dan zal die ten minste transparant zijn. Over transparantie gesproken: ik zit nog altijd te wachten op de cijfers van de berekeningen die de NBB voor VDL heeft gedaan.
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....ndpunt+brussel Titel: De Wever laat Brussel vallen. Een forum is soms onoverzichtelijk doordat er altijd gefocust wordt op de nieuwe berichten die massaal binnen komen. Ik ben echter al maanden op zoek naar een duidelijke lange termijn visie van N-VA in hun einddoelstelling van een onafhankelijk Vlaanderen. Ik heb al veel bijgeleerd op dit forum. Ik heb echter nog nergens een duidelijk antwoord gehad op het Plan B dat de PS heeft voorgesteld. Buiten rond de pot draaierij. Dus geef ik bij deze de toestemming om het nogmaals eens duidelijk het standpunt van de N-VA weer te geven als het gaat over Brussel en het einddoel de onafhankelijkheid van Vlaanderen. Ook graag geplaatst in het kader van een antwoord op de visie van de PS als de separatisten hun zin doordrijven. |
|
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog geen een waal devident weten uitkeren op wat hij gekregen heeft, ... straffer nog, we krijgen zelf geen aandelen in de plaats, ...
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me soms af waar die razernij tegen alles wat N-VA is vandaan komt bij u.
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij had er een meiske op't oog, denk ik.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het goedkeuren van het Europees bail-outfonds is een verraad van zo'n fundamenteel niveau dat wat mij betreft de N-VA definitief tot een ordinaire regimepartij is gedegradeerd.
|
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien wordt het tijd dat je een en ander tegen elkaar afweegt. Het is de Belgische staat die onze vijand is, het is de Belgische staat die kapot moet.
![]() |
![]() |
#114 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 maart 2011 om 16:56. |
||
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent ID21 nog vergeten...
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het idiote is dat altijd diezelfde versleten pantoffels overal mogen komen stinken. Mensen zijn die kotsbeu. Kunnen die niet zien of rieken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog alle TV-zenders uit de lucht halen en er zal WEL iets gaan broeien. |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze geven terug "De Heren van Zichem," de Vlaming weet weer naar wat kijken.
![]() |