![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Is Vlaams-nationalisme hip | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
23 | 63,89% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
13 | 36,11% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel me daar ook mijn vragen bij.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementslid
|
![]() Deze draad zit vol vooroordelen en veralgemeningen. Alsof er geen bekrompen buitenlanders zouden bestaan...
![]() |
#103 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zie geen veralgemeningen, ik lees wel eigen ervaringen.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() Spijtig dat er geen politiek onafhankelijk forum bestaat in Belgisch Francofonië. Nu moeten we het redden met hevige censuur en een gefrustreerde FDF'er-kliek. De gratuite anti-Vlaamse mentaliteit helpt ook niet om er de positieve mens in te zien, da's waar (en vaak in de vorm van chaotische roepers, zoals die dialectsprekende Vlomsje boerekes die je hier tegenkomt die zich colèrig maken door enkel hun eigen bekrompenheid). Ook buiten het internet hangt het volgens mij ook sterk af van streek tot streek, en generatie tot generatie beetje zoals in Vlaanderen.
Wanneer ik het tegenkom, beeld ik me steeds een meute kinkels voor gewapend met fakkels en rieken. Daarvan heeft het vaak wat weg.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 9 maart 2011 om 00:41. |
![]() |
![]() |