![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met als direct gevolg de discriminatie van de groep niet gelovigen. Infantiel om niet gelovigen racisten te noemen. Als ultra linkse verafschuw ik het feit dat links is gekaapt door de godvruchtigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() ik heb 'uw soort' nog nooit horen krijsen over de drukte die werkgevers maken over gekleurd haar, wat bloot met tatoes , een stukje ijzer in de lippen, neus of wenkbrauwen of wat donkere schmink..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NIEMAND heeft ontslag gekregen of genomen..NIEMAND... Wie persé aan radicale religiefundi wil doen moet maar in een moskee of klooster gaan werken.. Trouwens binnen 5 jaar is dit kind écht zelfstandig en volwassen en hoogstwaarschijnlijk beschaamd om haar huidige naieviteit.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 11 maart 2011 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
antwoord: "ik ben een schaamhaardoek". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het gaat hen inderdaad om die moslima. Het loutere feit dat zij zich openlijk tot de islam bekent, roept bij hen een soort pavloviaanse reactie op. Zij vinden het fijn dat een moslim(a) zijn/haar job verliest. Want het is een moslim(a). Meer moet je daar niet achter zoeken. Gewoon onversneden haat en leedvermaak, al dan niet onhandig verpakt in een discours over dress code enzovoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn er genoeg die voor minder zijn geschorst..ga daar wat voor betogen..onnozelaars.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en op donderdag komt het interim kassiersterke, die heeft ook geen mening te verkondigen: ![]() The uniform to the left is for a member of the Nazi organization for university students. The uniform to the right is for a member of the Nazi organization for nurses. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 11 maart 2011 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Quote van islamfundiforum : Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 11 maart 2011 om 15:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Goed opgemerkt en helemaal correct Dros. En wat erger is: wij hebben dat ook met de swastika, de hamer en sikkel, verheerlijkende afbeeldingen van Pol Pot, Mao, Stalin, Dolf, enz enz.... Citaat:
Daar heb ik twee bedenkingen bij: A/ het feit dat het o zo duidelijk is welk een nefaste invloed deze geinstituionaliseerde uitsluiting op uw intellectuele besluitvorming heeft (QED hierboven) B/ Het feit dat u geeneens opmerkt en begrijpt hoe (en vooral waarom) gevoelig de gevolgen van de ideologie* van de islam ligt bij de uitgestotenen van Vlaanderen. *: ik heb het uiteraard enkel over de ons bekende uiterlijkheden van de islam: afschaffing van de democratie, afschaffing van scheiding kerk en staat, moord op homo's, moord op andersdenkenden, moord op ongelovigen, moord op vrijheid van meningsuiting, discriminatie en ontmenselijking van de vrouw...ik hoef dat hier niet te blijven herhalen...u kent de u bevriende nazi-ideologie van de islam uiteraard beter dan de objectieve toeschouwer.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 maart 2011 om 15:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ziedewel?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() Hoe zit dat Dros...na het islamnazisme nu ook het taalfascisme?
![]() |
#116 |
|
![]() Ben ik nu de enige die meent dat het hier gaat om een faits divers dat hopeloos opgeblazen wordt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil ik er gewoon direct een communotair probleem van maken, ...
dan kunnen we dat consipiricy gedoe overslaan ... alhoewel ... ik denk eh, ... dat ne lokalen beenhouwer of pitta bar zoveel concurentie ondervond van die hema rookworst, dat ze dat meiske opgestuurd hebben om een hoofddoekrel uit te lokken... al is dat uit de hand gelopen , want nu wordt er nog meer rookworst verkocht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Democratie? Het misbruik van onze democratie zul je bedoelen, door lieden die de pest hebben aan democratie: Allah is hun democratie en de rest van de wereld moet buigen voor hun achterlijheden. Hun "democratie" bestaat er in hun wil te kunnen opleggen zelfs aan niet- en andersgelovigen en dit dan nog buiten hun eigen landen! Kijk maar naar het Midden-Oosten, wat ze daar afweten van democratie! Kadhaffi is op democratische wijze zijn eigen burgers aan het bombarderen! Het zijn juist de dommen die van geen democratie willen weten, ze begrijpen het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Laatst gewijzigd door chinaski : 11 maart 2011 om 16:20. |
![]() |
![]() |