Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2011, 19:26   #101
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
U mág dat!
Ik wil niet/nóóit aangeraakt worden door 'n mohamedaan, dát is mijn geloof!

Wij hebben géén lessen islam nodig, nooit om gevraagd, nooit nood aan gehad ook, we hebben 'n strijd geleverd om onder 't kattelieke juk vandaan te komen, die strijd moet niet overgedaan worden, maar indien nodig zál ik klaar staan voor mijn rechten! Het recht om NIET onderdrukt te worden door om 't even welke 'religie'!
Het is niet Mohameddaan. Het is Moslim.

Ik heb u nooit Islamlessen willen geven.

Vergelijk appelen niet met peren.

De Katholieke kerk daar heeft de Islam niets mee te maken. Het is niet omdat jullie heksenjachten deden en katverbrandingen deden dat dit ook het geval is met de Islam.

Ik zal ook klaar staan om niet onderdrukt te worden door eender welke beweging zoals het atheisme.

Als jij problemen hebt met de Islam dan ben jij een RACIST. Onthou dit goed.

Hier in Belgie is geen plaats vor racisten. Iemand die tegen de Islam is en dit niet verstopt en openlijk racistisch is ik zweer het bij Allah als ik voldoende bewijzen heb ik zal die persoon zeker voor de rechter dagen. Dus whatch your mouth
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 19:27   #102
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
terwijl de man hij MOET werken voor zijn geld en de vrouw hoeft niet te werken voor haar man of voor zichzelf.
veel moslima's WILLEN gaan werken, maar MOGEN NIET van hun man.

Laatst gewijzigd door Zipper : 22 maart 2011 om 19:27.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 19:27   #103
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
De vrouw heeft recht op gratis onderdak

gratis voedsel

gratis drinken

gratis kennis

gratis geld

de vrouw heeft recht op alles wat ze wenst
Behalve recht op vrijheid natuurlijk.

Citaat:
En wat betreft de getuigenis van de vrouw dat het de helft waard is van de getuigenis van een man dit wil niet zeggen dat de vrouw dan minderwaardig is. Helemaal niet.

Dit is enkel ingesteld zodat de vrouw mentaal ondersteund wordt. Wanneer een vrouw iets ergs heeft gezien is zij dan niet meer in shock dan een man? Ik bedoel ga je me vertellen dat een vrouw mentaal sterker is dan een man? De vrouw is fragiel, zacht en heeft emotionele hulp nodig en daarom heeft Allah vanuit zijn compassie voor de vrouw heeft hij ingesteld dat zij kan getuigen met behulp van een tweede vrouw erbij.
Nog een mooie voor het quotearchief.

Meer woorden hoeven aan dergelijke imbeciliteiten niet gewijd te worden.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 19:29   #104
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als jij problemen hebt met de Islam dan ben jij een RACIST. Onthou dit goed.
Ik heb grote problemen met ELKE religie. Wat nu ??

Citaat:
Hier in Belgie is geen plaats vor racisten. Iemand die tegen de Islam is en dit niet verstopt en openlijk racistisch is ik zweer het bij Allah als ik voldoende bewijzen heb ik zal die persoon zeker voor de rechter dagen. Dus whatch your mouth
Hit me !!
Oud 22 maart 2011, 19:30   #105
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dit is nu al de 2de X dat U iemand wil wegsturen en nooit meer mag terugkeren, ik herinner me nochtans zeer goed 'n uitspraak van de moderatie dat dit voortaan zou beschouwd worden als 'persoonlijke aanval', niemand beslist hier wie moet weggestuurd worden en al zeker U niet!

Bovendien hoeven niet-religieuze mensen geen ticket Iran te krijgen, wij hebben daar niks te zoeken, moslims die hun islam aanhangen zouden daarginds beter de ware islam gaan leren ontdekken, mohamedaan spelen in 'n westerse samenleving, beschermd door westerse wetten, uitgevonden door westerlingen, is makkelijk,
En tegen mij hebben ze ook gezegd dat ik naar Iran moest gaan. Ik ben een rasechte Belg. Wat heb ik te maken met Iran. Ik hoop dan ook dat de moderatie haar conclusies neemt.

Wat bedoel je met "en al zeker U niet" Waarom zeker ik niet???? hahaha??? grappig???

Neen Belgie is een land waar de Islam geaccepteerd wordt als officiele godsdienst dus jij bepaalt noet waar ik de ware islam belijdt. Ik wil de ware Islam hier in Belgie belijden omdat in dit land heb je de vrijheid van godsdienst. Begrijp dit dan;

Weeral ik ben geen Mohammedaan. Wij zijn Moslims.

Stop met het geven van een verkeerde naam aan de Moslims.

Laatst gewijzigd door Moor : 22 maart 2011 om 19:36.
Oud 22 maart 2011, 19:33   #106
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is niet Mohameddaan. Het is Moslim.
Nóg 'n mooiere; muzelman, officieel woord voor aanhangers van de criminele roofmoordenaar in La France en España; musulmane!
Citaat:
Ik heb u nooit Islamlessen willen geven.
Niet nodig, ik heb mezelf bijgeschoold en werd, naarmate ik erm eer over las, steeds misselijker van!

Citaat:
De Katholieke kerk daar heeft de Islam niets mee te maken. Het is niet omdat jullie heksenjachten deden en katverbrandingen deden dat dit ook het geval is met de Islam.
Islam is nog vele malen erger dan 70 kattelieke kerken samen ooit geweest zijn!

Citaat:
Ik zal ook klaar staan om niet onderdrukt te worden door eender welke beweging zoals het atheisme.
Je hebt jezelf al vrijwillig onderworpen, je bent reeds 'n onderworpene, 'n slaaf van je (kuch) religie)!
Citaat:
Als jij problemen hebt met de Islam dan ben jij een RACIST. Onthou dit goed
.
Wélk ras precies was islam ook alweer?

Citaat:
Kom op; IK BEN TÉGEN islam, vind het 'n verwerpelijke ideologie, heb er 'n godsgruwelijke misselijkmakende afkeer van en zal er alles, maar dan ook álles aan blijven doen om islam te hekelen en te bekritiseren, tot mn laatste snik!

Put your money where your mouth is and sue me!

Laatst gewijzigd door SDX : 22 maart 2011 om 19:40.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 19:34   #107
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
leg me dan eens uit waarom.

ze mag vooral broedmachine zijn.

kinderen krijgen is een recht van elke koppel, indien een koppel veel kinderen wenst te hebben dan is dat geen probleem kan je niet zeggen van sommigen die kinderen krijgen en deze kinderen dan nog mishandelen ook

de islam heeft geen rechten te geven. Daar dient de wet voor. Hier staat de wet boven eender welke religie.

diezelfde wet zegt dat er vrijheid van godsdienst is dus heb respect voor die wet dan in vredesnaam kan je niet lezen aub!!!!!

wat blijf je hier dan nog rondhangen, in deze "perverse" maatschappij ??

ik ben een Moslimbelg, ik blijf schonekes hier, jij gaat me niet zeggen waar ik moet wonen, ik heb evenveel recht op Belgie als jij, ik betaal belastingen, ik respecteer de wet, ik spreek Nederlands en Frans, dus zeg me niet waar ik moet wonen, anders vertrek jij maar als het je niet aanstaat om met Moslims samen te leven vertrek dan naar een land waar geen Moslims wonen en ik betwijfel of je zo'n land wel zal vinden

de islam moet juist niks benadrukken, daar dient de WET voor.
Oud 22 maart 2011, 19:35   #108
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Kom op; IK BEN TÉGEN islam, vind het 'n verwerpelijke ideologie, heb er 'n godsgruwelijke misselijkmakende afkeer van en zal er alles, maar dan ook álles aan blijven doen om islam te hekelen en te bekritiseren, tot mn laatste snik!

Put your money where your mouth is and sue me!
Jij bent een regelrechte racist.
Oud 22 maart 2011, 19:38   #109
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik heb grote problemen met ELKE religie. Wat nu ??

Dan ben jij een gefrustreerde, racistische, onverdraagzame persoon en volgens de Belgische wetgeving moet elke racist de cel in

Hit me !!
Ik ga m'n handen niet vuilmaken
Oud 22 maart 2011, 19:38   #110
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij bent een regelrechte racist.
Sue me, welk ras was islam ook alweer?
Oud 22 maart 2011, 19:39   #111
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga m'n handen niet vuilmaken
Nee, vooral niet aan kafirhoeren eh?

Want dat zijn we toch, zo zien jullie ons?
Oud 22 maart 2011, 19:42   #112
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
...en als dat nog maar 't enige was wat in dat schotschrift staat, enkel dát is inderdaad al genoeg om die verwerpelijke ideologie te catalogiseren onder 'niet gewenst'.

Daarvoor hebben onze voormoeders gestreden om te moeten aanzien hoe hun achterdochters opnieuw die strijd zullen moeten voeren voor gelijkwaardigheid en gelijke rechten.

verwerpelijk!
Kijk, jij bent tegen de Islam omdat jij geen Moslim bent

Stop in Godsnaam met het beoordelen van andermans culturen en godsdiensten onder jouw standaarden. Dit zal de discussies verminderen.

Ik respecteer het atheisme of christendom. Geen probleem. mAAR RESPECTEER DAN OOK DE MOSLIMS EN HUN GODSDIENST. leer uit jullie verleden aulstublieft eh seg

Iemand zoals jij moet in een shuttle gestoken worden en dan weggedropt worden in het heelal

Voor zover jij het niet weet, de Aarde bestaat uit verschillende culturen en verschillende rassen en toevallig heeft elk volk zijn cultuur en zijn eigenschappen. Dus respecteer het.

Alé caooooooooooooooo
Oud 22 maart 2011, 19:44   #113
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Nee, vooral niet aan kafirhoeren eh?

Want dat zijn we toch, zo zien jullie ons?
Kafir = atheist

Kafir is gewoon een ander woord voor atheist

Of ben jij dan geen atheist hahahahaha

En je zegt : hit me

Iemand slaan is verboden bij wet. En de Islam is tegen het slagen van een vrouw.

En het is algemeen bekend dat sommige autochtonen of het nou op het verkeer is of het nou op straat of op de werkvloer de Belgen van Marokkaanse origine treiteren en uitdagen tot dezen overgaan op geweld waardoor diene racist zogezegd op de grond blijft liggen en dan de politie belt. Dus daarom.
Oud 22 maart 2011, 19:45   #114
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
racisme op basis van godsdienst.
Oud 22 maart 2011, 19:45   #115
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit is enkel ingesteld zodat de vrouw mentaal ondersteund wordt. Wanneer een vrouw iets ergs heeft gezien is zij dan niet meer in shock dan een man? Ik bedoel ga je me vertellen dat een vrouw mentaal sterker is dan een man? De vrouw is fragiel, zacht en heeft emotionele hulp nodig en daarom heeft Allah vanuit zijn compassie voor de vrouw heeft hij ingesteld dat zij kan getuigen met behulp van een tweede vrouw erbij.

Gegroet
Moor
De meeste vrouwen zijn inderdaad mentaal sterker dan mennen, maar da wist de moh natuurlijk (nog) niet want hij had 't graag dat de vrouwtjes werden onderdrukt!

De arabische vrouwen hadden 't stukken beter vóór moh met zn hersenspinsels de islam verzon!
Oud 22 maart 2011, 19:47   #116
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
het asbakkenras.
Oud 22 maart 2011, 19:48   #117
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, jij bent tegen de Islam omdat jij geen Moslim bent

Stop in Godsnaam met het beoordelen van andermans culturen en godsdiensten onder jouw standaarden. Dit zal de discussies verminderen.

Ik respecteer het atheisme of christendom. Geen probleem. mAAR RESPECTEER DAN OOK DE MOSLIMS EN HUN GODSDIENST. leer uit jullie verleden aulstublieft eh seg

Iemand zoals jij moet in een shuttle gestoken worden en dan weggedropt worden in het heelal

Voor zover jij het niet weet, de Aarde bestaat uit verschillende culturen en verschillende rassen en toevallig heeft elk volk zijn cultuur en zijn eigenschappen. Dus respecteer het.

Alé caooooooooooooooo
Respect? Voor zulk 'n walgelijke ideologie, ik denk er nog niet aan!

De aarde bestaat inderdaad uit verschillende culturen, als iedere cultuur 's aan zn eigen kant zou blijven en die walgelijke, mens- & vooral vrouwonterende cultuur zou belijden aan hunne kant vd wereld!
Oud 22 maart 2011, 19:49   #118
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kafir = atheist

Kafir is gewoon een ander woord voor atheist

Of ben jij dan geen atheist hahahahaha

En je zegt : hit me
Ik zei niet; Hit me, ik zei; Sue me!

Wel bij de les blijven moor. Ik mág niet aangeraakt worden door 'n mohamedaan vanwege mijn religie, weedde nog?
Dus erom vragen zal ik al zeker niet doen.
Citaat:
Iemand slaan is verboden bij wet. En de Islam is tegen het slagen van een vrouw.
't Staat nochtans duidelijk beschreven in Uwe koran hoe en wanneer en waarom!

Citaat:
En het is algemeen bekend dat sommige autochtonen of het nou op het verkeer is of het nou op straat of op de werkvloer de Belgen van Marokkaanse origine treiteren en uitdagen tot dezen overgaan op geweld waardoor diene racist zogezegd op de grond blijft liggen en dan de politie belt. Dus daarom.
Dat is me niet bekend...zinnen die beginnen met... het is algemeen bekend dat ...

Laatst gewijzigd door SDX : 22 maart 2011 om 19:52.
Oud 22 maart 2011, 19:51   #119
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik zei niet; Hit me, ik zei; Sue me!

Wel bij de les blijven moor. Ik mág niet aangeraakt worden door 'n mohamedaan vanwege mijn religie, weedde nog?
Dus erom vragen zal ik al zeker niet doen.
Het is een gewoonte van ongelovigen om elke beweging de naam te geven van haar leider om deze beweging te verzwakken.

Beste,

Wij Moslims zijn geen Mohammedanen wij zijn Moslims. De Profeet Mohammed vzmh was de zegel der profeten.

Hij heeft de boodschap doorgegeven aan ons.
Oud 22 maart 2011, 19:52   #120
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is een gewoonte van ongelovigen om elke beweging de naam te geven van haar leider om deze beweging te verzwakken.

Beste,

Wij Moslims zijn geen Mohammedanen wij zijn Moslims. De Profeet Mohammed vzmh was de zegel der profeten.

Hij heeft de boodschap doorgegeven aan ons.
het was een "grote boodschap", denk ik.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be