![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb u nooit Islamlessen willen geven. Vergelijk appelen niet met peren. De Katholieke kerk daar heeft de Islam niets mee te maken. Het is niet omdat jullie heksenjachten deden en katverbrandingen deden dat dit ook het geval is met de Islam. Ik zal ook klaar staan om niet onderdrukt te worden door eender welke beweging zoals het atheisme. Als jij problemen hebt met de Islam dan ben jij een RACIST. Onthou dit goed. Hier in Belgie is geen plaats vor racisten. Iemand die tegen de Islam is en dit niet verstopt en openlijk racistisch is ik zweer het bij Allah als ik voldoende bewijzen heb ik zal die persoon zeker voor de rechter dagen. Dus whatch your mouth |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() veel moslima's WILLEN gaan werken, maar MOGEN NIET van hun man.
Laatst gewijzigd door Zipper : 22 maart 2011 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Meer woorden hoeven aan dergelijke imbeciliteiten niet gewijd te worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hit me !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je met "en al zeker U niet" Waarom zeker ik niet???? hahaha??? grappig??? Neen Belgie is een land waar de Islam geaccepteerd wordt als officiele godsdienst dus jij bepaalt noet waar ik de ware islam belijdt. Ik wil de ware Islam hier in Belgie belijden omdat in dit land heb je de vrijheid van godsdienst. Begrijp dit dan; Weeral ik ben geen Mohammedaan. Wij zijn Moslims. Stop met het geven van een verkeerde naam aan de Moslims. Laatst gewijzigd door Moor : 22 maart 2011 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nóg 'n mooiere; muzelman, officieel woord voor aanhangers van de criminele roofmoordenaar in La France en España; musulmane!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wélk ras precies was islam ook alweer? Citaat:
Put your money where your mouth is and sue me!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 maart 2011 om 19:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sue me, welk ras was islam ook alweer?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, vooral niet aan kafirhoeren eh?
Want dat zijn we toch, zo zien jullie ons?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Stop in Godsnaam met het beoordelen van andermans culturen en godsdiensten onder jouw standaarden. Dit zal de discussies verminderen. Ik respecteer het atheisme of christendom. Geen probleem. mAAR RESPECTEER DAN OOK DE MOSLIMS EN HUN GODSDIENST. leer uit jullie verleden aulstublieft eh seg Iemand zoals jij moet in een shuttle gestoken worden en dan weggedropt worden in het heelal Voor zover jij het niet weet, de Aarde bestaat uit verschillende culturen en verschillende rassen en toevallig heeft elk volk zijn cultuur en zijn eigenschappen. Dus respecteer het. Alé caooooooooooooooo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kafir is gewoon een ander woord voor atheist Of ben jij dan geen atheist hahahahaha ![]() En je zegt : hit me Iemand slaan is verboden bij wet. En de Islam is tegen het slagen van een vrouw. En het is algemeen bekend dat sommige autochtonen of het nou op het verkeer is of het nou op straat of op de werkvloer de Belgen van Marokkaanse origine treiteren en uitdagen tot dezen overgaan op geweld waardoor diene racist zogezegd op de grond blijft liggen en dan de politie belt. Dus daarom. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De arabische vrouwen hadden 't stukken beter vóór moh met zn hersenspinsels de islam verzon!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De aarde bestaat inderdaad uit verschillende culturen, als iedere cultuur 's aan zn eigen kant zou blijven en die walgelijke, mens- & vooral vrouwonterende cultuur zou belijden aan hunne kant vd wereld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel bij de les blijven moor. Ik mág niet aangeraakt worden door 'n mohamedaan vanwege mijn religie, weedde nog? Dus erom vragen zal ik al zeker niet doen. Citaat:
Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 maart 2011 om 19:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Beste, Wij Moslims zijn geen Mohammedanen wij zijn Moslims. De Profeet Mohammed vzmh was de zegel der profeten. Hij heeft de boodschap doorgegeven aan ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |