Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 26 maart 2011, 22:54   #101
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Kan zijn maar dat maakt de shame-losers niet minder zielig.

Je moet toch wel echt mentaal gehandicapt zijn om te gaan betogen voor een regering.
Mja,studenten hoeven immers niet de rekeningen te betalen,dat doen hun ouders wel...

Laatst gewijzigd door Svennies : 26 maart 2011 om 22:59.
Svennies is offline  
Oud 27 maart 2011, 09:29   #102
Jakko
Minister-President

Standaard Waar is da feestje?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Grappig om te zien hoe je de nekomtrek van sommigen hier kan zien toenemen omdat hun grote held is ontvangen door de de premier van de Conservative Party. Een partij die al 100 jaar en langer ieder streven naar autonomie in het VK probeert te verhinderen wiens macht quasi uitsluitend is gebaseerd op stemmen die ze in Engeland halen. Een Engeland dat in vergelijking met de Franstaligen in ons land een miljoen keer imperialistischer zijn. Waarmee gaat NVA morgen pronken. Een uitnodiging van de Partido Popular in Spanje? Misschien kan ie een krans gaan neerleggen in de Valle de los Ca�*dos.
Bart met mooie, gele das, want voor de uitnodiging van een verkozen staatsman, wou hij best een uitzondering maken.

Op de receptie achteraf waren trouwens ook Jan Jambon en Liesbeth Homans uitgenodigd.
Het is eens wat anders dan die nutteloze snoepreisjes van DeCrem, Koekelberg en kornuiten, om de nek uit te hangen op ons kap.

Laatst gewijzigd door Jakko : 27 maart 2011 om 09:36.
Jakko is offline  
Oud 27 maart 2011, 09:34   #103
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Alweer de ziekelijk coprolalie. Ik denk dat jij, toen je als kleine dreumes in je perkje zat opgesloten, regelmatig van je eigen kak hebt geproefd.
Hij ( den Rik ) zit nog duidelijk in zijn anale fase, kenmerkend voor een kind van 4 tot 6 jaar.
Bokkenreyder is offline  
Oud 27 maart 2011, 09:42   #104
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
De Gucht zegt ook dat met NVA niet valt te klappen.
De Gucht, is dat niet die machtsgeile leugenaar die beweerde niet naar Europa te zullen verkassen nadat er vraagtekens waren gezet bij het initiatief van VLD om een cumul van burgemeester/Europees postje wettelijk weer mogelijk te maken?

De geloofwaardigheid van zijn uitspraken is nul komma niks.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 27 maart 2011, 10:02   #105
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hoopje shame-zieligaards maakt echt geen indruk hoor, studenten met tijd teveel die als het er echt op aankomt geen werkbare alternatieven te bieden hebben en er al zeker niet voor durven strijden.
In tegenstelling tot Uzelf natuurlijk.... het toonvoorbeeld van iemand met te weinig tijd en een zeer goed alternatief? Om nog maar te zwijgen over Uw "strijden" dat zich erg zwaar toespitst op het "cyber-gedeelte" van de "strijd".
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline  
Oud 27 maart 2011, 10:03   #106
largo_w

Standaard

Citaat:
Kan zijn maar dat maakt de shame-losers niet minder zielig.

Je moet toch wel echt mentaal gehandicapt zijn om te gaan betogen voor een regering.
Uiteraard... allemaal dikke losers... het is dan ook moeilijk voor die mensen om zo stoer te zijn als jezelf. Dat besef je toch?
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline  
Oud 27 maart 2011, 10:47   #107
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Uiteraard... allemaal dikke losers... het is dan ook moeilijk voor die mensen om zo stoer te zijn als jezelf. Dat besef je toch?
Durf jij dat dan nog een betoging voor een regering noemen?
SHAME!
Jakko is offline  
Oud 27 maart 2011, 11:00   #108
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Durf jij dat dan nog een betoging voor een regering noemen?
SHAME!
Dat was het ook.

De halve wereld komt op straat tegen regeringen, de mentaal gehandicapte Belgicisten willen per sé een regering. Het maakt hen zelfs niet uit wat voor één, als er maar een regering komt.

Gelukkig is dat hoopje onnozelaars maar een belachelijk kleine minderheid in dit land.
Pelgrim is offline  
Oud 27 maart 2011, 11:07   #109
largo_w

Standaard

Citaat:
Dat was het ook.

De halve wereld komt op straat tegen regeringen, de mentaal gehandicapte Belgicisten willen per sé een regering. Het maakt hen zelfs niet uit wat voor één, als er maar een regering komt.

Gelukkig is dat hoopje onnozelaars maar een belachelijk kleine minderheid in dit land.
De halve wereld komt op straat tegen beslissingen van regeringen... dat is niet echt hetzelfde dan tegen regeringen op straat komen. In se is het op straat komen tegen de beslissing van de meerderheid om niet haar plicht te doen, regeren, dus hetzelfde. I.p.v. Jan en Alleman voor onnozelaar uit te schelden zou je best zelf eens kritisch kijken naar jezelf... Want als je het over een kleine minderheid wil hebben denk ik dat jouw soort waarschijnlijk de kleinste minderheid is van de wereld.
Citaat:
largo_w is offline  
Oud 27 maart 2011, 11:23   #110
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Gezien de electorale verhoudingen op dat vlak zie ik mezelf niet direct in een kleine minderheid staan. Zelfs na alle schaamteloze acties van deze idioten die per sé een regering willen, blijft de afkeer tegen Belgique even groot.
Pelgrim is offline  
Oud 27 maart 2011, 11:33   #111
largo_w

Standaard

Citaat:
Gezien de electorale verhoudingen op dat vlak zie ik mezelf niet direct in een kleine minderheid staan. Zelfs na alle schaamteloze acties van deze idioten die per sé een regering willen, blijft de afkeer tegen Belgique even groot.
Leg eens uit aan welke politieke meerderheid denk jij te kunnen optrekken? Dit wordt lachen...

De "afkeer tegen Belgique" welke meerderheid zie jij daar voor?

Nog maar eens die "idioten" natuurlijk... zolang we het maar niet hebben over U? U zit mijn inziens met veel frustraties...
Citaat:
largo_w is offline  
Oud 27 maart 2011, 12:33   #112
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het zal me een zorg wezen. Binnenkort komen er misschien in Brussel weer een pak betogers opzetten met de slogan: 'Genoeg is genoeg' of 'Weg met de knoeiers'. Daar zou hij zich beter zorgen over moeten maken.
Een half miljoen Vlamingen in de straten van Brussel om de bende knoeiers daar weg te jagen, te beginnen met het slecht volk van Laeken, ik droom er al van
fonne is offline  
Oud 27 maart 2011, 15:09   #113
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Een half miljoen Vlamingen in de straten van Brussel om de bende knoeiers daar weg te jagen, te beginnen met het slecht volk van Laeken, ik droom er al van
Doet me steeds denken aan die mensen die na die shame betoging "een echte Vlaamse betoging" wouden beginnen op facebook... je mag twee keer raden wat daarvan gekomen is... Dus in het kort ik vrees voor U dat dat steeds dromen zal blijven. Maar hoop doet leven
Citaat:
largo_w is offline  
Oud 28 maart 2011, 15:49   #114
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
bakken den dunne en dikke michel zoete broodjes met kabila
zwemt di rupo een zwembad in in zijn kieskring
is demot verontwaaaaaardigt omdat kadhafi de kleine lettertjes van het wapencontract niet gelezen heeft

niveau jongens...

bart verlos ons
Volgens de laatste peiling ziet het ernaar uit dat Bart het héél goed doet.

Boduo is offline  
Oud 28 maart 2011, 18:52   #115
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Leg eens uit aan welke politieke meerderheid denk jij te kunnen optrekken? Dit wordt lachen...
De Belgische federale politiek ligt al bijna tien maanden stil. De recentste peilingen hebben er niks aan veranderd.

Ik lach, inderdaad

Citaat:
Nog maar eens die "idioten" natuurlijk... zolang we het maar niet hebben over U? U zit mijn inziens met veel frustraties...
Boh nee, ik zie dat er maar geen federale regering komt, en dat vind ik fijn zo. Eigenlijk moeten ze ook die in manklopende zaken buiten gooien, maar soit, je kan niet alles ineens hebben.

Ik zou alleszins geen shame-idioot willen zijn nu, steeds in het verliezende kamp zitten en mezelf belachelijk maken door te betogen voor een regering... echt, bende losers
Pelgrim is offline  
Oud 28 maart 2011, 21:13   #116
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Belgische federale politiek ligt al bijna tien maanden stil. De recentste peilingen hebben er niks aan veranderd.Ik lach, inderdaad

Boh nee, ik zie dat er maar geen federale regering komt, en dat vind ik fijn zo. Eigenlijk moeten ze ook die in manklopende zaken buiten gooien, maar soit, je kan niet alles ineens hebben.

Ik zou alleszins geen shame-idioot willen zijn nu, steeds in het verliezende kamp zitten en mezelf belachelijk maken door te betogen voor een regering... echt, bende losers
Het duidelijkste bewijs dat we verder kunnen zónder federale knoeiers.
Boduo is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be