![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om dan net als Koekelberg een nog betere job te krijgen of wat?
![]() |
#102 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar ik wel. Dus wetteloosheid? Fine by me. Ik schiet je zo door je kop, vogel je vrouw tot ze er suf van wordt en rij dan met je wagen weg. Eens zien wie er spijt zal hebben dat de flikken er niet waren.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Staatssecretaris
|
![]() Moest ik hetzelfde zeggen over pakweg turken had ik direkt een hoop strafpunten.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In tegenstelling tot de flikken van de VS, die verrichten namelijk puik werk
http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GGV3911ML
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Staatssecretaris
|
![]() Jij lijkt maar niet te kunnen vatten dat giserkes standpunten verder rijken dan zomaar anti-autoritair zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat laat jij in dit topic toch op zijn minst uitschijnen. En als het toch gebaseerd is op een verkeerde interpretatie van mijnentwege, hoe wil je dan het volgen van die wetten afdwingen? Rekenen op de goodwill van de burger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De politie laat de boeven niet vrij, dat doet het parket. En dat is een gevolg van ons mank lopende rechtssysteem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Koekelbergs fouten zullen niet zwaar genoeg gewogen hebben om ontslagen te worden, dus hebben ze hem enkel zijn mandaat als commissaris-generaal afgenomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk moeten er wetten bestaan. Hoewel ik liever het woord 'afspraken' hoor.
Maar het grootste probleem is, dat flikken zich wat beter vinden dan andere mensen. Machtsmisbruik, gekoppeld aan hautain gedrag jegens de gewone man, geeft uiteraard wrijvingen. Eerlijkheidshalve vind ik de politiemannen in Nederland een pak beleefder en vriendelijker dan hun soortgenoten hier in Antwerpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Staatssecretaris
|
![]() 1 + 1 is nog altijd 2. Jij stelde dat je wetteloosheid wel ziet zitten, terwijl anti-autoritairen uitgaan van gelijkheid voor de wet voor iedereen, dus is er bij anti-autoritairen wel een behoefte aan wettelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn vrouw ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er niet om de flikken te verdedigen.
Maar (en vergeet niet: het gaat om een sterke beer, iemand die handwerktuigen gehanteerd heeft heel zijn leven ... Schoofzak die wat gevechtsporten gedaan heeft in de late Middeleeuwen verliest zo'n gast geen miliseconde uit het oog èn het gaat om iemand die een zoon verloren is omdat hij remde voor een snelheidscontrole, waardoor hij de controle over het stuur verloor - tsja, dat gebeurt meestal niet aan 45 per uur ..., maar vaders kunnen daar 'iets aan overhouden') Mogelijke hypothese: - flik zit daar in zijn auto te controleren - meneer komt briesend aan met de woorden "van mijn erf", "ge staat op privé-terrein, scheer je weg" ... - flik: dat is niet waar meneer, en laat mij mijn werk doen - meneer: "niewaar, maakt dat ge weg komt of ik sla je apparatuur aan diggelen" - flik: doe dat niet of je geraakt in nesten; bel naar de bureau om klacht neer te leggen, 't zal onderzocht worden - meneer: begint nog zenuwachtiger te worden en maakt aanstalten om wat beschadigingen aan te brengen - flik: (met spijt in het hart dat hij niet bouwvakker geworden is gelijk zijn vader) roept versterking op, stapt uit zijn autootje en duwt de man weg van de radar - schermutseling gaat verder - de andere flikken komen toe, zien het tumult, en beslissen: die man gaat mee naar den bureau ... - de man verzet zich hevig en er vallen wat hardere klappen. Hoe dan ook: versta me niet verkeerd. Flikken moeten enkel geweld gebruiken als 't anders niet kan. Als ze daarvoor te zenuwachtig zijn, moeten ze maar ontslag nemen ... of bereid zijn ervoor te boeten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 april 2011 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zo niet direct een politie vriend maar gisteren nacht heb ik ze toch eens gebeld omdat er plots een auto voor de deur stopte en er een kerel in mijn tuin begon rond te hollen.
Ik moet zeggen chapeau voor de agenten, ze waren er heel snel en ze hebben hem nog te pakken gekregen ook. En hij was al een eind weg op dat moment. Bleek uiteindelijk een misverstand van verkeerd adres. Een pool die zijn bivak adres aan het zoeken was. Een mens kan daar toch van verschieten zo stukken in de nacht.
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bivak adres. Een tijdelijk adres voor Poolse (goedkope) arbeiders.
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had toch al een loodje in mijn loodjes geweer gestoken. Niet dat dit zoveel doet maar kom in de donker ziet men wellicht geen verschil neem ik aan.
![]() |
#120 |
Staatssecretaris
|
![]() lol
nee, die gaat waarschijnlijk content zijn he!?
![]() |
![]() |