![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Cognac kan ook rare dingen met een mens uitrichten hoor.
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Chinezen hebben anders weinig moeite met Chinees.
Het is een land van de toekomst, dus wie weet dat ze het daar eerder zullen begrijpen. Dat God een collectief wezen is, dat spreekt hen vast wel aan... ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
hoor ik de heer weggelaar nu beloven dat hij naar de volksrepubliek migreert? misschien is mars nog een beter idee. daar hebben ze wel iets met ruimteschepen. vrede, redwasp
|
|
|
#104 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Uw theorie staat inderdaad goed genoeg uitgelegd op uw site. Zo moeilijk om te begrijpen is ze niet. Ik schat dat het niveau nodig om het te begrijpen ergens rond het 3e a 4e studiejaar ligt. Het probleem is dat de enige manier om uw geloof verspreid te krijgen is het in het 3e a 4e studiejaar te onderwijzen. Dan zijn de kinderen nog goedgelovig en bezitten de kennis nog niet om door alle fouten in uw redeneringen te zien. Eens wat ouder (middelbaar) ziet iedereen in hoe belachelijke uw ding wel is. Maar nogmaals, ik vrees dat ge niet slim genoeg zijt om dit te vatten, net zoals zovele dingen die we u hebben proberen uit te leggen, maar waar ge overduidelijk hebt gedemonstreerd niet de verstandelijke capaciteit te bezitten om het te begrijpen. Gij zijt niet slim en de rest van de wereld dom, maar de rest van de wereld (of toch het overgrote deel) is slimmer dan u.
|
|
|
|
#105 | ||||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Je vertelde (post #9): Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik raad je aan in de toekomst het onderwerp dat je wil betwisten eerst wat beter de bestuderen alvorens er een draad over op te starten. Tenzij je jezelf graag belachelijk maakt natuurlijk, mss. is dat wel je bedoeling, forumtrollen weet je wel. |
||||
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
Citaat:
de heer weggelaar snapt niets van wetenschap, maar hij lost dat probleem op door steeds luider te roepen dat zijn fantasiewereld veel echter is dan dat wat wetenschappers ons leren. hij heeft a priori het idee dat wetenschap slecht (des duivels) is, en vindt daarom dat hij die niet moet bestuderen. de heer weggelaar is ook helemaal niet geïnteresseerd in mogelijke weerleggingen van zijn stompzinnige verzinsels. iedere poging tot weerlegging is verdacht, die ontstaat ofwel uit domheid (iedere aardbewoner die aan weggelaars genialiteit twijfelt heet oerdom) ofwel uit satanisch complotisme. helaas is de heer weggelaar geen trol, toch niet bewust. het is pijnlijk om te moeten vaststellen dat hij ook in het echte leven, en dit al sinds de jaren zeventig, overal waar hij komt zijn hersenschimmen aan de man probeert te brengen. weggelaar gelooft zijn eigen onzin echt en kan maar niet snappen dat verstandige mensen dit niet doen. nogmaals gefeliciteerd dus met je moedige pogingen om hem op een rationele manier van antwoord te dienen. hou echter goed in het achterhoofd dat dit tot niet veel zal dienen. de heer weggelaar zal tot in der eeuwigheid zijn eigen onzin blijven geloven, de rest van de mensheid zal dat tot in der eeuwigheid een beetje grappig vinden. vrede, redwasp
|
|
|
|
#107 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Of harrie al dan niet een forumtrol is ben ik nog niet uit geraakt. Als hij er 1 is, moet ik het hem geven, hij is verdomd goed in wat hij doet, maar jij schijnt er duidelijk van overtuigt te zijn dat hij dit niet is. Graag had ik geweten waarom je hier zo zeker van bent (mss. een pb'tje als je dit liever niet in de draad plaatst). |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
Citaat:
hij is geen trol. hij gelooft echt in zijn eigen onzin. vrede, redwasp
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan pas komen de Chinezen aan de beurt, want hoewel God een collectief persoon is, heeft deze toch een individuele leider nodig. |
|
|
|
|
|
|
#111 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb ik je nou in de war gebracht? Overigens is het vlakke heelal normaal en bestaat ook en wel als de oneindigheid van het universum. Mocht het anders zijn dan moet zoiets duidelijk en helder bewezen kunnen worden en dat is niet het geval. Citaat:
En lees ook eens mijn atoomtheorie om jezelf van je eigen wetenschappelijke bekrompenheid te genezen. En verwijs niet steeds naar vorige posten, want dat ga ik toch niet allemaal terug lezen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 6 mei 2011 om 15:31. |
||
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij kan ook niks zinnigs zeggen, geeft wel toe dat ie het niet begrijpt (daar is ie te dom voor) dat ie mijn tekeningen kinderachtig vindt (zelf laat ie volwassen mannen op een spijker slaan... Heb je ooit zo'n mafketel gezien? En dat vertegenwoordigt het Nederlandse volk, dat braaf slikt wat Jack doet. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Nee, dat is de grootste mafketel die ik ooit bij Jack heb gezien.
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|