![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat er hier niet om bepaalde mensen in een slecht daglicht te plaatsen, maar wél om uit te zoeken welke risico's er bestaan, en welke beroepen Aidslijders wél of niet mogen uitvoeren...Wie zou er bvb graag geopereerd worden door een chirurg die zelf met Aids besmet is ? Waarom niet ? Waarom wel ? Wie wil er dat zijn boterhammen gesmeerd worden door Aidslijders ? Het zijn enkel vragen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat we dat bloed op de hamburger dan maar moeten zien is er een beetje over vind ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel mensen vinden die kans reêel genoeg om er hun geld op te zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn hier een aantal mensen in deze draad die klinken zoals de teamgenoten van Magic Johnson indertijd. Het kon allemaal geen kwaad, er immers niets gebeuren. Natuurlijk kon hij blijven spelen, we zijn geen onmensen en we kunnen toch niet besmet raken.
Tot die dag dat hij gekwetst werd en er bloed uitkwam, met angst op hun gezicht deinsden de nogthans anders zo onbezorgde ploegmaten achteruit en het was gedaan met basketten voor Magic.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als een hiv besmet iemand bloed op uw eten smost kunt ge dat eten gerust een maand in de ijskast zetten en opeten. de kans dat ge dan binnen de 3 dagen van aids doodvalt is 100% en de enige manier u te redden is naar de dichtsbijzinde lagere school hollen en daar een meiske van 10 achterwaarts in de poes naaien om Brusselmans te citeren. daarna zijt ge terug genezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frustratie much?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 27 april 2011 om 17:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"People are idiots. Not all of them, not all the time, just mostly."
![]() |
![]() |
#108 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die oom was toen al getest op aids, test was negatief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Staatssecretaris
|
![]() Een aangeleerd gedrag? Ik ken mensen die altijd een nieuwe vork moeten als ze iets overpakken en ik ken mensen die daar geen enkel probleem mee hebben.
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niettemin is de lijst van lottowinnaars substantieel, dat kan je dan weer niet ontkennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eèn van die twee groepen mensen zal dan eerder besmet zijn met hepatitis dan de andere groep.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eergisteren een restaurant bezocht. Ga ik nu dood?
Laatst gewijzigd door bgf324 : 27 april 2011 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Niet noodzakelijk onmiddellijk.
Laatst gewijzigd door den dinges : 27 april 2011 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je soms een kontneuker ? Proficiat Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 28 april 2011 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En trouwens een mug komt niet zomaar steken, maar komt je bloed opzuigen om te overleven en daarvoor moeten ze je eerst steken. Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 28 april 2011 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Even relativeren
Mensen die met HIV zitten is een ramp (kan je niet ontkennen) Zeker zij die het virus verkregen hebben door bloedtransfusie (weet je nog het grote schandaal in Frankrijk? - Uit winstbejag geinfecteerd bloed geven aan gezonde personen en wetende dat de bloedzakjes voor 80% met HIV waren besmet. Ik ga even mijn start topic anders vertalen Vinden jullie het ethis verantwoord dat een persoon met HIV en wetende dat hij andere gezonde mensen kan besmetten in een keuken je eten staat te bereiden (zonder bescherming bv: plastiek handschoenen) Hij zal deze nooit aandoen omdat dan al het andere personeel zich vragen gaat stellen en zeker de uitbater. Dat deze persoon geen vaste relatie heeft, maar op zijn vrije dagen er maar op los gaat neuken in de Antwerpse homo-saunas? Dat deze persoon goed weet dat hij niet zomaar HIV drager is omdat hij verplicht is zich om de 3 maanden te laten controleren in het Antwerps tropisch instituut.(echte aidspatienten (gevaar) moeten daar steeds naartoe. En dan gaat dat mijnheerke (of halve madamme) wat eten bereiden in een keuken en opdienen. Ik weet zijn levenswandel van een deftig homo-koppel en deze gaan bijna een straat om als ze hem zien aankomen, laat staan er bij gaan eten. Zij vinden het ook een schandaal van die pipo Dit verhaal over hem is nu wel aan het rond gaan en ik vermoed, wanneer de uitbater het te weten komt hij onmiddelijk zijn C4 krijgt. Maar hoeveel van die pipos lopen er nog rond?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tip; ga nooit meer uit eten Pin, zeg 't voort aan Puk!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Toch zeker niet waar hij werkt - Een verwittigd man is er 2 waard
Mijn handen jeuken om de naam van die bistro/resto hier te vernoemen, maar........ het gaat hem over het priciepe Een goed Japans restaurantje met vers bestraalde vis en nucleair sausje - en bediend worden door een japanner die plots een waterkop heeft gekregen dat gaat mij nog eerder smaken. Ik had hierover reeds een topic geopend,over nucleaire besmetting van de oceaan en vis. Iedereen hier weer van : je vangt - dit is om te lachen en de steeds wederkerende bestweters waren er weer met hun wetenschappelijke uitleg. Resultaat : 2 dagen daarna op het nieuws --> Uitvoer vis vanuit Japan tijdelijk verboden en ..... NIEMAND nog gehoord Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 28 april 2011 om 01:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |