![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het asielbeleid is het gevolg van een gebrekkig mensenrechtenbeleid in de rest van de wereld. Het bestaan van zo veel "asielzoekers" is veroorzaakt doordat er op een andere manier geen "legale" mogelijkheid is om de EU binnen te komen.
De oplossing kan door : - het scheppen van "legale" immigratiemogelijhkheden - het asielbeleid in de EU te "verenigen" m.a.w. asielzoekers verplichten zich daar te vestigen waar hun beroepsbekwaamhzeden nuttig gebruikt kunnen worden (een verplichting gedurende een ezekere tijd) - ten slotte : een aktief beleid dat terugkeer aanmoedigt wanneer de politieke toestand in het land van oorsprong opgeklaard is.
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier gaan we weer, er is geen angst maar BLablablablablaBLablablablablaBLablablablabla .... op de tram ....BLablablablablaBLablablablabla Familie BLablablablablaBLablablablablaBLablablablabla. Geen inhoud, dit is dus volledig off topic rechts gezwam. Ik noteer dat geen van jullie nitwits in staat is om ook meer 1 deftig argument op te brengen waarom mijn post onterecht zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Das waar. Die heb je zelf uitgenodigd. En nu ben jij de pineut. Leer ermee leven want dit is ook hun thuis. Gij hebt hier evenveel te zeggen als alle andere allochtonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu zijn ze met meer dan één miljoen ... uitgenodigd? Wij hebben een naam voor mensen die zichzelf uitnodigen en dan mee aanschuiven: tafelschuimers. en neen, dat is niet positief bedoeld. Trouwens: de immigratieSTOP (STOP, je kent dat wel) dateert van ACHT EN DERTIG JAAR GELEDEN (1974). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 31 mei 2011 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun thuis, daar heb ik geen probleem mee, met een new marrakech aan de schelde wel.. Op het moment hebben we zelfs minder te zegeen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
|
![]() Vraag het hen eens. Overigens gaat de topic niet over mijn vader/grootvader.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 31 mei 2011 om 16:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
And the shit continues, dit is nog steeds geen antwoord. Kan je zo vrij zijn uit te leggen waarom deze mensen hun land verlaten "bvb de bommen die op hun huizen vallen enz..." Waarom zij genoodzaakt zijn om met 35 in een veel te klein bootje te kruipen dat vervolgens in flarden geschoten werd "rechtvaardig voor u?". Uw gastvrijheid zal hen niet tegenhouden Cynara en uw tramavonturen kunnen hun ook niets schelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Marrakesh Beach !!!!! http://www.youtube.com/watch?v=4LC44o1M8Ks ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 31 mei 2011 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben ook een regelmatige tramverbruiker ! bedenk dat er in New York 5 talen als "officieel" erkend worden, de toestand in de grote europese steden en in het bijzonder in de Lage Landen evolueert steeds verder naar meertaligheid. Overigens Marokkaanse jongeren zijn doorgaans 5 talen machtig nl. -Het Algemeen Nederlands - het Antwerps Dialect (in antwerpen) - Het gebreekige "allochtoon-nederlands" - Het Noordafrikaanse arabisch -het Koerdisch Ik denk dat hun taalvaardigheid na natuurlijke selectie binnen enkele jaren de West Europeanen van Noordafrikaanse afkomst geen windeieren zal leggen ! Overigens gaat in Antwerpen (de stad met de grootste nationaliteitendivesiteit ter wereld) het aandeel van de Noordafrikanen fel achteruit ten voordele van allerlei andere nationaliteiten... Het is een echte uitdaging om op de tram te kunnen achterhalen welke nationaliteit/taal nu weer aan de beurt is Swahili, Lingala,Soinghalees, Kzaks, Estisch, Grieks, Fins... Nou ja, voorstellen om terug te keren naar een soort ééntaligheid die er ongetwijhfeld zo rond de invallen van de Noormannen was kunnen altijd de moeite zijn.
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lees de tittel van deze draad Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank voor uw medeleven ivm met mijn ervaringen met het openbare bestuur. Ik ga ervan uit dat jij tot de kolonisten behoort, anders zou ik je een prettig dhimmistatuut toewensen voor je toekomst. (van mij en mijn kinderen hun belastingen zal je alvast geen last meer hebben: wij emigreren binnen minstens een decennium). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 31 mei 2011 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Is dat zo dan? Ik zeg gewoon dat de topic niet over mijn vader/grootvader gaat. Overigens heeft elke allochtoon een probleem met mensen die over de ouders beginnen.
Verder, snap ik uw punt wel denk ik. U hebt misschien niets tegen al die allochtonen maar ander rechtstuig wel. Dat u een deftige allochtoon verkiest boven een profiterende kloot daar geef ik u volledig gelijk in.
![]() |
![]() |