![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar aan de andere kant IS DSK ook gekend als een seksmaniak en een drifteling die zijn pollen (en de rest) niet kan thuishouden. En zijn "vlucht" spreekt toch niet in zijn voordeel (voor mij is DAT het meest bezwarende element tegen hem). Daarentegen, wat voor hem spreekt, is dat hij in al die jaren nooit een klacht tegen zich heeft gehad van een van zijn "slachtoffers" EN natuurlijk het feit dat hij de moment niet slechter zou kunnen kiezen. Tenslotte, het was een kamermeiske. DSK jaagt normaal op groter wild. Het was een Afrikaanse. Speelt dat mee ? Had hij eens goesting in een ander kleurtje ? Was hij niet gaan lopen, dan geloofde ik in een opgezet spel. Maar het feit (?) dat hij gaan lopen is, laat mij overhellen naar iemand die over de schreef is gegaan, dat beseft heeft, en gedacht heeft dat hij dat beter kon regelen BUITEN dan BINNEN de USA. Bijvoorbeeld door een vette cheque naar die kamermeid te sturen. Maar ge moet toch wel oliekoekendom zijn.
![]() |
![]() |
#102 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat een top-politicus zich op deze wijze vergrijpt aan een kamermeisje, nb een Afrikaanse. DSK moet zich toch kunnen realiseren dat zulke handelingen nooit zonder gevolgen zullen blijven. Zeker niet in de USA waar de ratelslangen niet alleen op straat liggen maar zelfs in je bed.
Het verhaal met de handboeien, NYT, Wall Street Journal, headlines en nog eens headlines. Qui Bono? Waarin is DSK momenteel betrokken en wie kan er een dusdanig belang bij hebben om DSK uit de Griekse schuldenzaak te halen en de man van het politiek-financiële toneel te laten verdwijnen? Met een enkele slag; voor eens en altijd. Want dat is wat er nu is gebeurd. Als de zaak zich voorgedaan heeft zoals de berichtgeving dit doet voorkomen is de man een geperverteerde crimineel en is er op de juiste manier gehandeld. Gezien echter zijn positie, de zaken waar het binnen het IMF momenteel om draait, het feit dat het juist in de VS plaats vindt, en last but not least het ongerijmde van de situatie sec, laten mij toch bepaalde twijfels koesteren. Die kamermeid had daar op dat moment niets te zoeken. Kamermeiden gaan niet individueel de schoonmaak toer op. Kamermeiden lopen niet zomaar 3000$ per nacht suites binnen. De vraag is of bedienend personeel al een passleutel heeft voor dit soort suites. We hebben het niet over een kamer. De 'vlucht' van DSK is vaag, Is het wel een vlucht? Het wordt eenzijdig omschreven als een vlucht maar is het er een? Normaal gesproken wordt er in de VS pers direct met namen en beeldmateriaal gegooid en gesmeten en zien we een hardhuilend slachtoffer op de voorpagina staan, foto en al. Doch hier een zwijgzame leegte. De foto's die er staan zijn van een geboeide DSK al te duidelijk omringd door gelabelde koddebeiers. Opnieuw een erg eenzijdig beeld. Fabricage? Dat weten momenteel alleen de kamermeid zonder naam en DSK. Als u het weet hoor ik dat gaarne.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 16 mei 2011 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge het nodig hebt, en uw vrouw of vaste minnares is niet beschikbaar, dan zorgt ge dat ge een deal hebt met de beste en duurste hoerenmadam van t stad, en zorgt ge dat ge die in uwe zak hebt, en dat ge kunt bewijzen dat ge ervoor betaald hebt, als ze u dan proberen flikken kunt ge gewoon zeggen dat ge naar de hoeren geweest zijt, geen Fransman die daar een probleem over gaat maken. Maar dit is dus technisch gezien aanranding en in NYC lachen ze daar niet mee. In zijn geval geloof ik niet echt in een complot omdat hij gekend is voor dit soort fratsen, alleen tot nu toe kon het altijd onder controle gehouden worden blijkbaar. Ondertussen is er al een nieuwe klacht binnen van een Francaise, die haar mond moest houden van haar moeder die ook partijlid was, ... fijne moeder als ge het mij vraagt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Als het allemaal waar is dan kunnen we nu een stortvloed van aanklachten verwachten van dame's die het eerder niet aandurfden om aangifte te doen tegen een machtige man als DSK. Dus ook andere machtswellustelingen komen in aanmerking. De eerste dame heeft zich zojuist i.v.m. DSK gemeld.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
anderzijds, op een gegeven moment kun je jezelf zo machtig wanen te denken gewoon met alles weg te kunnen, er is altijd wel een vriendje dat iets kan regelen, en anders wordt er wel geld tegenaan gegooid. Alleen, blijkbaar is niet iedereen te koop, en eerlijk gezegd mocht ik de macht hebben om zo een kerel een kloot af te draaien en hem terug down to earth te brengen, was ik ook niet te koop voor al het geld van de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens RMC is dit de versie van DSK:
Citaat:
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Raar dat hij dat niet gewoon tegen de politie zei in die lange ondervraging waar hij niet wilde spreken.
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het een poging is tot "gereconstrueerd" alibi zullen we het ook wel weten. Enfin, dan is de zaak heel duidelijk, dan kan er geen ADN gevonden worden (want beide personen zijn nooit in elkaars fysieke nabijheid geweest). Trouwens, nog iets anders: dit moet HEEL GEMAKKELIJK aan te tonen zijn: ik neem aan dat dat hotel in zijn lobby wel bewakingskamera's heeft. Als DSK het hotel vroeger heeft verlaten, moet dat te zien zijn op die kamera's. Trouwens, als hij uitgeboekt had uit het hotel voor die agressie heeft plaatsgevonden, dan is dat ook allemaal geregistreerd. Dit lijkt een hallucinante verdediging echter als het niet waar is. Want er zijn honderden manieren om door de mand te vallen: de taxi die hem vervoerde bijvoorbeeld, heeft die hem opgepikt aan dat hotel, en wanneer ? Maw, als het waar is wat DSK's verdediging stelt, dan is dat op een paar dagen rond.
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, volgens Libération beweert de politie van New-York nu dat de aanranding rond 12 uur, en niet om 13 uur, plaatsvond.
DSK zou om 12u28 hebben uitgecheckt. Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 mei 2011 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Ik heb de naam Tristane Banon al eerder genoemd. Ze komt voor op een video waar ze nogal lacherig over haar 'affaire' met DSK spreekt. De video is ook in deze draad gelinkt en heet geloof ik AgoraNews o.i.d. Heel erg serieus ging ze met het geval niet om. Dat kan uiteraard verschillende oorzaken hebben maar ik ben bang dat haar klacht een gepasseerd station is.
Overigens is Mlle Banon een macht van een meid om te zien dus heb ik wel bepaalde ideeën. Al met al is het verhaal van DSK over en sluiten maar.
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van sceptici verwacht ik inhoudelijke reacties, niet doorzichtige en niks terzake doende ad hominems.
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat vreemd van de politie om - nadat de advocaat een verdedigingslinie opwerpt - het ogenblik van de feiten een uur vroeger te situeren.
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
-mogelijk werd over de prijs geruzied -mogelijk was deze een invaller op deze verdieping (en wou de gewone 't wel doen) Veel mogelijkheden dus. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |