![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik mij altijd afgevraagd heb is welke verbetering de islam bracht. Ik bedoel, Jezus verzette zich tegen het stenigen, Mo voerde het terug in. Welke verbetering bracht Mo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mo?
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aaah, slimme mo,
http://www.een.be/programmas/thuis/m...reddine-farihi Geen idee, ik volg 'thuis' niet
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weggeven aan goede doelen?
Welke goede doelen, noem eens op hoeveel dinars er naar plaatsen in de wereld waar zich rampen hadden afgespeeld, gegaan zijn vanuit islamitische landen, vergeleken met wat uit westerse landen werd bijeen gehaald. Enkel aan/voor 'eigen volk' wordt gegeven.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan hebben we het nog niet over zijn pedofiele trekjes. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 mei 2011 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de calimero uithangen, en daarmee verlies je uiteraard ieder debat. Bovendien blijft u beledigen met islamofoob, terwijl het eigenlijk gewoon zo is dat u kritiek moeilijk verdraagt en ieder debat op een pseudo theologisch niveau wil hijsen waarbij niet gelovigen de duimen leggen. Zo hoopt u te overtuigen wat u uiteindelijk dan toch niet lukt. Maar u mag gerust uw ego oppoetsen op andere subforums, veel plezier daar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kritiek op de islam is altijd mogelijk: mits men daar iets beters voor in de plaats geeft en dat is mijn atoomtheorie en dat Allah de microwezentjes zijn.
Amen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik kan aannemen dat godsdienst in het verleden(duizenden jaren gelden) een uitleg/vlucht was voor wat er allemaal was/hoe wij er kwamen, maar we leven nu & hier, waar meer en meer mensen beginnen te beseffen dat men godsdienst niet nodig heeft om hun leven te lijden. De hedendaagse islam/moslim gebeurtenissen zijn in het verleden ook gepleegd in/door andere godsdiensten. Wat ik hier van afleid is dat godsdienst op zich niet slecht is, de regels in een godsdienst hebben vaak gewoon te maken met het leven en hoe men hun dient gedragen, het zijn de fundamentalisten die er veranderingen hebben in aangebracht, zoals “de hoofddoek”. Het is niet (Jan)Mohammed met de pet die terroristische aanvallen pleegt of mensen in elkaar slaat. Volgens mij zijn deze mensen dan geen “gelovigen” want ze houden hun zelfs niet aan de regels van ”hun” godsdienst die niks met “hun” godsdienst te maken hebben Waarom dan niet-moslims zo sceptisch t.o.v. de islam staan is logisch, de mens kijkt verder dan zijn neus lang is.
![]() |