![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() één enkele vraag:
Is iemand "aan een jobke" geraakt buiten "het systeem" om? Al de rest zou eigenlijk niemand moeten intresseren.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementslid
|
![]() Een groen of een blauw bedoel je ?
mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten tweede: Als een politicus Christelijke waarden verdedigt, mag men zich toch vergewissen van het al dan niet hypocriet zijn van die mens, niet? Volgens Leterme moeten we allemaal volgens Christelijke waarden leven, maar dat geldt niet voor the man himself?????? ![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 23 juni 2011 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Koopt er twee; een gele en een zwarte
![]() ... vooral die laatste zou supercool zijn...
![]() |
#105 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb geen andere vrouw dan degene waar ik meegetrouwd ben. Persoonlijke aanval en nog onhandig bovendien. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar het was hoe dan ook geen persoonlijke aanval op u, en ik denk dat als ge het eerlijk naleest dat dit ook duidelijk is: ik had het over de fouten van Randy Leterme... Maar mijn point blijft; iemand zijn fouten goed praten door naar de fouten van een andere te verwijzen is zwak...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 23 juni 2011 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar wat zijn het onze zaken dat hij naast de pot plast betreffende zijn echtelijke trouw??? Ik zou de mensen hier in Belgïe die vreemd gaan en/of op het internet uitdagend flirten met de andere sexe echt niet de kost willen geven. Of dit nu echt waar is, of het betreft een uit de lucht gegrepen roddel....het is en blijft een nachtmerrie voor zijn echtgenote , zijn kinderen en zijn familie.
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die man komt uit een partij die nog vrij recent tegen oa abortus, homohuwelijk, euthanasie was, obv Christelijke waarden die ze aan iedereen wouden opdringen - nu blijkt dat die man jarenlang zelf die waarden niet in acht gehouden heeft. Hypocrisie is dat.
![]() |
![]() |
#109 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uwe analfabete geitenherdertje dacht daar anders over - stenigen die handel was zijn mening geloof ik. Tja, misschien dat Leterme bigamist is, dat is halal, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 23 juni 2011 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan kunnen we wel spreken van een zekere tolerantie tov de tsjevenschaats in dat instituut, of niet? Laatst gewijzigd door filosoof : 23 juni 2011 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aan daadkracht en snelheid van uitvoering zou het bij Yves niet liggen. Naar het schijnt, heeft hij voor alles wat hij aanpakt slechts 5 minuten nodig. Niet iedereen is hierop gesteld.
Laatst gewijzigd door fcal : 23 juni 2011 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mijn forumnaam is slechts een zinsspeling op Sint Ignatius van Loyola, de oprichter van één van de tofste clubs ter wereld : de Jezuieten. Wanneer je naar je vriend van 't forum verwijst heb je mijn naam wel verkeerd geschreven. 2. Ik kwam op 12 pausen uit die op dat vlak een minder dan ideale moraal hadden. Indien je mijn tekst grondig gelezen had , dan had je dat geweten. Feit is en blijft dat de overgrote meerderheid van de Pausen WEL consequent was ( zo'n 95 % ) en mijn ( tot nog toe onbeantwoorde ) vraag aan jou blijft ... wat denk je met je eerdere suggestieve vraag bewezen te hebben ? Niks ? mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 23 juni 2011 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Staatssecretaris
|
![]() Leterme stond al ter discussie binnen de cd&v, denk dat hij - of het nu waar is of niet - stillaan een kruis mag maken over zijn politieke carriere.
Of Europa in wat eigenlijk zoveel betekent als op pensioen gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Staatssecretaris
|
![]() Steve Stevaert wordt afgeperst door een Marrokkaanse, ik neem aan een hoer.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...persing.dhtml# Voor hetzelfde geld is ook Leterme, zoals elke politicus en elkeen die verantwoording moet afleggen, vatbaar voor chantage. Een minister van buitenlandse zaken moet gewoon zien dat hij niet in dat soort situaties verzeild. Het is van belang te weten waar een vrouw, die geneukt wordt door een politicus, vandaan komt. Als ik me niet vergis was dat ook één van de aanklachten tegen de Amerikaanse president Nixon indertijd: hij had zich laten sponsoren door verdoken fondsen, en in de VS wou men nu eenmaal weten of hij op een Sovjetrussische loonlijst stond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Steve Stevaert is toch niet gehuwd? Mag je dan geen affaire hebben? Ik zie niet in waarom die marokkaanse trees daar een chantagemiddel in zag.
Dacht ze misschien dat we hier net als in haar paradijselijke zandbak, strafbaar zijn als we ongehuwd sex hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|