![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
Even (on)eerlijk als belasting op arbeid.
Alleen wanneer men de tarieven vergelijkt moet men toegeven dat men beter af is met geld uit een vermogen dan er voor te werken. Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 juli 2011 om 11:59. |
|
|
|
|
#102 |
|
Minister-President
|
ik was niet tegen u bezig !
U voelt zich aangesproken ? A2 Geboortejaar : 69 Stamnummer start met 90 20 jaar dienst in den privée uw "26 jaar" dienst in het leger ? Ga ergens anders zeveren!
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
#103 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Referentiekader weet je wel. http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=89 Ja 26 jaar dienst bij Defensie en mijn stamnummer begint met A.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik zal je helpen. Leeftijd = 41 (STAAT in mijn profiel) 2011 -41 = 1970 1 jaartal minder want ik ben van het einde van het jaar => geboortjaar 69 stamnummer : 90 pffffft uw opmerking was wat ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 5 juli 2011 om 12:34. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banneling
|
Het probleem van veel IT'ers is dat ze na verloop van tijd vergeten dat ze een onder een desk zitten....
Dat zorgt wel eens voor een hard hout-op-hout geluid wanneer ze recht willen komen. Sommigen verhelpen dit door de hele dag door op handen en voeten te lopen. |
|
|
|
|
#108 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik verklaar me nader : u heeft nooit een x-tal maanden "dienst" gedaan aan een premie/wedde per dag waar je niet kan van leven. U bent vrijwillig militair, ik daarintegen heb niet "het land verdedigd", ik was gewoon "opgeroepen" Ik repliceer op "uw" "Belgisch" denken, niet op uw"er zijn militairen nodig" Maar ja .....inhoudelijk had je daar niet op geantwoord..... groetjes aan de "traders" ps Als de LED niet opgelicht is, dat wil zeggen dat u de monitor niet heeft aangeschakeld. Er bestaat een "knop" om dat te doen. Als uw telefoon niet "rinkelt" , is er mss een probleem met de telefoonlijn, even de fiche insteken aub
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik ben niet altijd akkoord met je "posts". Alhoewel ......een republiek Vlaanderen is ok voormij. Den Jack.......tja die is aan het zeiken, had van hem graag ee inhoudelijk antwoord.....maar ja Belgen en dan nog in het leger tewerkgesteld.......
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge moet niet akkoord zijn he, dat maakt het juist plezant !
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar het hem over gaat, is dat Belgie nu al kampioen in de belastingsontvangsten is, en met de nota edr, zijn leidersplaats nog eens wat in de verf gaat zetten. En waarom, om zijn leidersplaats wat het aantal ambtenaren, en vooral de kost hiervan, te kunnen veilig stellen.
|
|
|