Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 7 juli 2011, 13:53   #101
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Arme BWarrior
Hij zal nu wel zitten bleiten tuurlijk, allemaal krokodilletranen.
Oud 7 juli 2011, 21:16   #102
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
We kunnen het beter nu al zeggen, want het is onvermijdelijk: ook de N-VA zegt ja aan de nota EDR.

Naar Bart De Wever aangeeft is het beter "in de cockpit te zitten als je iets wil bereiken". "We gaan Maingain nu het plezier niet gunnen om de Vlaamse Rand in te palmen. Wie nu niet meedoet, staat buitenspel. En aan dat spelletje doen wij dus niét mee. Het was zeker een moeilijke afweging, en ik heb ook heel goed geluisterd naar wat men in de Vlaamse Volksbeweging en andere militante organisaties zegt. Daar hoor je het harde, onversneden discours. Als politicus moet je dat dan in beleidsdaden omzetten. Wie aan de kant staat te schreeuwen, bereikt helemaal niets.". Volgens de N-VA-voorzitter kan op het sociaal-economische luik "voortgebouwd" worden. "Wij willen een verantwoordelijke partij zijn, de kiezer verwacht dat ook".

"De bevoegdheidsoverdrachten evenwel, zijn - hoe belangrijk ook - op zich niet voldoende. Wij blijven bij het principe dat elke deelstaat voor minstens 50% verantwoordelijk moet zijn voor de eigen inkomsten. Ook moet er duidelijk nog verruimd worden, zowel in de breedte als in de diepte, als dat niét kan, zal het zonder ons zijn".
U komt alvast niet in aanmerking voor een getuigschrift waarzegger. Amai men voeten, de hoeveelste verkeerde voorspelling van u is dit misbaksel nu al.
Garry is offline  
Oud 7 juli 2011, 21:47   #103
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Verontschuldigingen zonder dat ge het meent, worden niet aanvaard.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 7 juli 2011, 21:54   #104
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Misschien moet BWarrior het maar eens als beursgoeroe, weervoorspeller of orakel van delphi proberen.
Liederik is offline  
Oud 7 juli 2011, 21:57   #105
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir Bekijk bericht
Hela, genen tegenstander die op de grond ligt natrappen he.
En waarom niet?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 7 juli 2011, 22:03   #106
Fj9lnir
Gouverneur

Fj9lnir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
En waarom niet?
Ik vind dat laag. Hij is ook maar ne mens hé. Ook al zal ik der ook wel eens per ongeluk opte betrappen zijn
Maar goed, ge geeft maar shotten op wie dat ge wilt he
Fj9lnir is offline  
Oud 7 juli 2011, 22:05   #107
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind dat laag. Hij is ook maar ne mens hé. Ook al zal ik der ook wel eens per ongeluk opte betrappen zijn
Maar goed, ge geeft maar shotten op wie dat ge wilt he
't zou er aan mankeren, begot. Een spartelend dier verlost ge toch ook uit zijn lijden?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 7 juli 2011, 22:13   #108
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind dat laag. Hij is ook maar ne mens hé.
Ik vind hem ook maar een laag-bij-de-grondse mens.
En hoe hij erin slaagt om wel 36 keer op rij de verkeerde voorspelling te doen is mij toch echt wel een raadsel.
Maar niet getreurd, als morgen aangekondigd wordt dat Samson en Gert een koninklijke opdracht krijgen, dan zal hij ongetwijfeld direct klaarstaan om de onwrikbare zekerheid van het slagen van de opdracht te verkondigen.
Oud 7 juli 2011, 22:17   #109
Fj9lnir
Gouverneur

Fj9lnir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
't zou er aan mankeren, begot. Een spartelend dier verlost ge toch ook uit zijn lijden?
Hem ineens doodschieten: ja.
Hem nog een paar kogels in zijn benen en armen schieten gelijk BWarrior nu, maar hem nog verder in leven laten nog meer lijdend: nee
Fj9lnir is offline  
Oud 7 juli 2011, 22:22   #110
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Bwarrior en zijn voorspellingen.
Ze hebben één constante mijn beste,ze komen immers nooit uit,en steevast gebeurt er nét het tegenovergestelde...

In die zin is onze bubber écht wel betrouwbaar....
Svennies is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be