![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Wie | |||
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
90 | 64,75% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,88% |
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,44% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
9 | 6,47% |
GROEN! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,44% |
LDD |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,44% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
19 | 13,67% |
SLP |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
PVDA+ |
![]() ![]() ![]() |
8 | 5,76% |
Ik zou blanco stemmen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,16% |
Aantal stemmers: 139. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een rechts rakkertje eh gij. Wacht maar eens tot ge werkloos wordt of dat er aan uw pensioen genepen wordt. Dan zult ge anders gaan piepen. Maar dan zult ge waarschijnlijk alweer komen janken en de Caliméro komen uithangen. Zoals al die macho-Vlaams-nationalisten voor u al deden. |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Reeds paar keer werkloos geweest Binnen de week heb ik altijd al ander gehad. Beter lager pensioen dan binnen paar jaar geen pensioen meer. Als dit gebeurt zal ik graag eens zien wie er dan komt janken. Degene die gewend zijn hun eigen centen bijeen te werken of degene die gewend zijn alles in hun schoot gegooid te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit blijft dat het patronaat vaak geen enkele scrupules heeft om bedrijven te sluiten en duizenden massaal op straat te zetten. Net zoals in de tijd van Willem I. 'Wild kapitalisme' noemt men zo'n fenomeen. En dan nog stiekem de machines 's nachts proberen te komen weghalen als het effe kan om die elders in goedkopere landen terug te kunnen gebruiken. En al die gebeurtenissen hebben we de laatste jaren al zo vaak meegemaakt in België, dat ik heel goed kan begrijpen waarom de organisaties die de arbeiders én bedienden verdedigen, zeer wantrouwig staan tegenover alles wat het patronaat zegt en doet. Laatst gewijzigd door system : 16 juli 2011 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() De importbruidjes en andere immigranten drijven nu al de prijzen van de huizen op. Dat was vandaag in 't nieuws. En dan zijn er nog de problemen op de scholen. Door al die importbruidjes met hun kroostrijk gezin zijn er nu te weinig scholen. En Vlaams belang is de enige partij die écht kritisch is over de huidige grote volksverhuis die nu aan de gang is. En dan heb ik het nog niet over de radicale Islam en de sjaria of criminaliteit...
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ge moeilijk kunt ontkennen dat de zwakkeren het momenteel moeilijk hebben. Of toch in veel gevallen. Nochtans zit de PS al sinds de jaren '80 ONAFGEBROKEN in de regering. Zij waren aan de macht. De hele tijd. Zonder één dag oppositie. We hebben nu een PS-beleid. Al jarenlang. Tussen haakjes, terwijl dat de gehandicapten op een wachtlijst staan, krijgt de VRT nu extra geld. En het is de SP.A die dat doordrukt. Hun propaganda en de mensen hersenspoelen (of toch proberen) is belangrijker dan hun ideologie, blijkbaar. Heeft misschien niet iets met werkgevers en vakbonden te maken, maar het is een reden waarom ik linkse politieke partijen niet meer vertrouw. |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juli 2011 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Dat weet ik zo nog niet. Er wordt nu veel geld verspild. En door het huidige beleid, zal het geld gewoon op zijn. Er zal gewoon geen geld meer over zijn voor een links beleid als men zo doorgaat. Men moet ook realistisch zijn. Nu maakt de PS de economie kapot en wie heeft daar belang bij om in een arm land te wonen? Ik ben verre van donkerblauw, maar het stoort mij dat men mensen die wél graag willen werken, mensen met ambitie en werklust tegenwerkt. Die mensen moogt ge 't niet te moeilijk maken.
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste gewone 'Vlaams'-nationalisten stemmen op het N-VA, die hetzelfde ergerlijk liberaal verhaaltje vertellen zonder al die bagage. |
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal wel moeten. Maar ook de superrijken en de rijken moeten inleveren. En bij de NVA en VB is dit laatste minder evident.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juli 2011 om 22:30. |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier. Lees maar. Komt van de site van Vlaams belang. |
|
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En van Jean Luk Dehaene dan. Maar ik ben bang dat, moesten we de inkomens van Vb-ers echt gaan uitvissen en uitspitten, dan denk ik dat dat we erg onaangenaam verrast zouden zijn.
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In werkelijkheid zijn ze zelf onderdeel van het systeem. Als bijv. onze electriciteitsfactuur te hoog is, is dat in grote mate omdat zij daar mee voor zorgen. Het zijn huichelaars eerste klas...
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|