![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog zo iets. Gaat de huizenmarkt ineenstorten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het staat nu aan 1900 $ / ons. Dat kan gemakklijk gaan tot 2000 $ maar dan is het kijken hoe de beurzen verder aftakelen, weliswaar met vallen en (een beetje) opstaan. Volgens B. Cukon kan het stijgen tot 2400 $. De Duitse groei valt stil en de beleggers hebben minder vertrouwen in de Duitse bedrijven... ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 23 augustus 2011 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iemand die vlak voor Black Monday $1000 belegde in de Dow Jones, kijkt nog altijd tegen een rendement aan van 6% op jaarbasis, met de inzinkingen na 1987, 2000, 2008 en nu. Hoeveel heeft een pensioenspaarverzekering in die tijd opgebracht? Een crash is het einde niet, het is een opportuniteit. Het is van belang de koelte te bewaren. Dat heb ik NIET gedaan in het verleden en te impulsief mij laten leiden door paniek, waardoor ik een rendement haalde dat lager was dan een spaarboekje. Achteraf heb ik berekend hoeveel ik zou gehad hebben als ik NIETS had gedaan en dat was heel wat meer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Wanneer gaat onze Michel "mens sana in campari soda" Daerden nog eens iets zeggen over zijn Oewit-boek ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
blijf er dan vanaf, dat goud is al veel te lang, te hoog aan het stijgen, die gasten die er vette winsten op maken, kunnen het achtereen weer gaan dumpen als ze weer echte aandelen (die terug naar hun echte waarde of minder gezakt zijn ) gaan kopen. Nu zijn ze masaal Classic cars aan het opkopen ook, tot ook daar weer de markt verzadigd gaat zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je snapt gewoonweg de logica der dingen niet. Als je een crash tijdig ziet aankomen, dan verkoop je ... en je versnelt de komst van de crash ... Tenzij het geen crash was, die je zag aankomen. Dan had je beter wat gewacht ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna kan de rest beginnen. Als ouder met wat spaarcenten, keek ik de kat uit de boom voor mijn kinderen. Als, na wat jaren, bleek dat "alles goed ging", dan kwam den oude te voorschijn met zijn sponsoring (voor hun eigen huis). Ik vond dat een beter systeem dan te vroeg sponsoren (risico dat ze het verkwanselden toch een beetje kunnen inschatten na wat jaren ..) en ik vind niet dat ze moeten wachten op mijn hulp, tot ik er het loodje bij neergelegd heb. Ik vind dat 'maatschappelijk systeem' nog niet zo slecht.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Zolang er nieuw volk bijkomt is de kans dat de huizen markt ineen stort nihil.
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Op amper 4000 lichtjaren
valt grote rijkdom te vergaren. "Kom, teken nu hier" aldus mijn bankier "voor ons ultieme pensioensparen !" ![]() Diamonds are forever Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 28 augustus 2011 om 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grondprijs zal hier wel een stuk voor verantwoordelijk zijn, en deze kan waarschijnlijk wel wat bijgestuurd worden. Maar in de appartementsbouw speelt hij minder rol, en daar zit men met hetzelfde probleem. En dan komen we bij de hoge belastingen/rsz die worden doorgerekend, en recentelijk de wildgroei aan regeltjes, die allemaal geld kosten. Ook zijn een betere isolatie en binnenuitrusting niet gratis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schrijf hier niets over mijn persoontje. Wie nu goud heeft en dat WIL verkopen, doet een goede zaak, dat is duidelijk. Het is ook eens te meer duidelijk dat "spelen" op de beurs een riskant zaakje is. Echter: "Het is een kinderachtig spel waarbij NIEMAND wint" (T. Fuller) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Een huis bezitten is geen recht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mi zijn het trouwens niet de migranten die het verschil uitmaken, doch wel de "met een baksteen in de maag geboren"genen van de Vlamingen. Trouwens in Nederland heeft men wel dalende huizenprijzen, met een bevolkingsaangroei die minstens vergelijkbaar is met de Vlaamse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag het maar eens aan oude mensen... ![]() |
|
![]() |
![]() |