![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() Men pakt de koe bij de torens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() allez komaan. zo op een toren waar geen kat te zien is, en waar (ge hebt het filmpje toch gezien?) je eerst zelfs moeite moest doen om te zien dat er twee personen opstonden, waarbij je dan enkel uit de suggestieve ritmische bewegingen kan afleiden dat er wat meer aan de hand is.... het enige wat ik erbij dacht is dat zij er wel heel koeltjes onder bleef. Zelf was ik alvast vroeger een pak wilder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze moet nu wel niet beginnen zagen over 'privésfeer' als ze bovenop een toren staat te neuken, dat is wel flauwtjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vinde gij dat serieus genomen worden? Ook nie veel gewoon blijkbaar.
Voor dezelfde moeite was er geen broek afgestoken in dat hele sketchke. Suggesties, ja, maar dan mag je alle niet geburkaade, geniqaabte en/of gesluierde vrouwen al laten wegsteken, want ze suggereren allemaal dat ze "neembaar" zijn.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 augustus 2011 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() Je bent ook niet veel gewoon hoor. Kun je me trouwens even het verband uitleggen tussen de praktijken op de toren en haar bekwaamheid als politica ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Ieder burgemeester poept zoals hij thuis poept.
Of zoiets ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 24 augustus 2011 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Ze kunnen dit filmpje gebruiken op een gezinsdag van de CD&V.
Exotische gezinsuitbreiding op reis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() In ieder geval weet ik nu waarom moslims de linkerhand 'onrein' vinden..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister
|
![]() Het gezegde "hoog van de toren blazen" zal nooit meer hetzelfde zijn.
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeg PTPMP'er* , het filmpje duurt wat langer dan 21 sec. en toont het begin niet eens.. (*) Piemel Trekkende Puber Met Pukkels.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 24 augustus 2011 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Halverwege het filmpje zie je haar wat grimassen trekken. Ik kan een beetje liplezen, ze lijkt daar "Vlaams zijn is goed voor tijdens de verkiezingen" te roepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uyttersprot heeft nog gisteravond op Facebook gereageerd op het filmpje op het filmpje. "Dit behoort tot mijn privé met mijn toenmalige verloofde en is meer dan vier jaar oud", verklaart ze. "Niet relevant dus... en zeker niet politiek relevant. Aan iedereen die me sms'jes vol steun verstuurde: bedankt!" Skoften heeft het filmpje inmiddels verwijderd.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 24 augustus 2011 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Ten eerste was ik tegen jou niet bezig, ten tweede heb ik geen flauw idee wat je bedoelt en ten derde is het geen antwoord op mijn nochtans duidelijke vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() gelukkig is een burgemeester bij ons geen ambtenaar en komt de 'waardigheid van het ambt' dus nergens in het gedrang (losse randbemerking)
kan dit gevolgen hebben voor Ilse ? zeker en vast ten eerste, normaal gesproken zal ze hier een pak stemmen door verliezen, maar ook weer andere door bijkrijgen en vooral: in de duistere vergaderzalen van haar christelijke en volkse partij zal zij het moeilijk krijgen om haar positie bovenaan ( ) te handhaven ... maar gezien de politieke verschuivingen, toch ook een grote kans dat zelfs met een andere lijsttrekker haar partij de burgemeester niet meer zal mogen leveren zij pakt het voor haar imago nu beter 'sportief' op denk ik, ook al komt er onvermijdelijk nog een fikse cauda tijdens carnaval ik vraag me wel af wat er de meerwaarde van is om zulke filmpjes plots te gaan promoten (dat de anonieme filmers die tijdens hun toeristisch bezoekje dit koppel 'betrapten' dit als aardigheidje op het internet zwieren zal wel stilaan tot de cultuur van de dag behoren zeker, al lijkt het me nogal gênant om op dit soort zaken in te zoomen als je er plots mee geconfronteerd wordt; maar de anonieme Vlaming (of bv. Pool die in Vlaanderen connecties heeft, het filmpje blijkt al zeer geruime tijd een big hit in Polen te zijn) die Ilse en/of haar (ondertussen ex-) partner ergens op het internet herkend heeft en dan de Grote Sprong Voorwaarts lanceert vind ik wel een beetje miezerige lafaard) en dat Ilse dit privé vindt, hiermee bedoelt ze mss wel dat ze ook familie -en vooral kinderen- heeft die hier beter niet mee geconfronteerd worden wat zij er ook over mogen beweren, de hardste roepers zijn in dit soort zaken vaak zelf die met de dubbele moraal |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om hen het masker af te rukken, om hen te tonen zoals ze werkelijk zijn. Gewoon omdat het hartverwarmend is.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht in eerste instantie dat die ouwe vent 'n minderjarig jongetje aan 't sodomiseren was. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Demper : 24 augustus 2011 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |