Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juni 2004, 21:32   #101
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
de PC's zijn zo verdraagzaam, meneer
[size=6]VERDRAAGZAAM VOOR ONVERDRAAGZAMEN ? IK zou begot niet weten waarom [/size]

Als iemand u slaat, gaat gij daar dan vredelievend de andere wang naar toe keren ? vredelievendheid voor de niet-vredelievenden

Zker dat ge Jezus niet zijt ?
Jezus is inderdaad een stuk stront dat aan een kruis hangt.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2004, 21:34   #102
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld

[size=6]VERDRAAGZAAM VOOR ONVERDRAAGZAMEN ? IK zou begot niet weten waarom [/size]

Als iemand u slaat, gaat gij daar dan vredelievend de andere wang naar toe keren ? vredelievendheid voor de niet-vredelievenden

Zker dat ge Jezus niet zijt ?
Dat klinkt homo
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2004, 21:39   #103
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Gaan we nu ook al mensen broodroven omdat ze optreden voor een politieke partij.
Mag Dana Winner dan ook niet meer optreden in Duitsland,of Helmut Lotti niet meer in Zuid-Afrika,mogen dan ook artiesten uit Belgie niet meer optreden in Israel?
gelle ze op elle kop gevallen en blijven botse zeker.
Hoe heel erg onvolwassen.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2004, 21:39   #104
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Dat klinkt homo
Volgens mij moet Jezus hem nog 100 euro.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2004, 21:39   #105
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim

Hypocriet en blokbashen... Tja, wat wil u daar mee zeggen? In mijn ogen is dat wartaal...
*zucht*

bruut geweld vroeg of ik me zou laten slaan en dan de andere wang toekeren. Wat pure hypocrisie is in het licht van de storm van protest na het Verreycken incident. Die man kreeg niet zomaar een slag, die kreeg een bus traangas in zn ogen. Maar ja, Blokkers mogen NIET terugslaan he?

Snap je het nu?
Een man die een vrouw slaat, is een stuk stront, een verwerpelijk stuk stront. Geen enkele man heeft een excuse om een vrouw te slaan, behalve als je tot de lagere klasse behoort, wat Robje duidelijk bewezen heeft. Hij is een arme luis, een stuk afval van de lagere klasse, dat heeft hij nog maar eens bewezen.
Oud 11 juni 2004, 21:42   #106
Tzuvar Raemborr
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

*zucht*

bruut geweld vroeg of ik me zou laten slaan en dan de andere wang toekeren. Wat pure hypocrisie is in het licht van de storm van protest na het Verreycken incident. Die man kreeg niet zomaar een slag, die kreeg een bus traangas in zn ogen. Maar ja, Blokkers mogen NIET terugslaan he?

Snap je het nu?
Een man die een vrouw slaat, is een stuk stront, een verwerpelijk stuk stront. Geen enkele man heeft een excuse om een vrouw te slaan, behalve als je tot de lagere klasse behoort, wat Robje duidelijk bewezen heeft. Hij is een arme luis, een stuk afval van de lagere klasse, dat heeft hij nog maar eens bewezen.
Hoor, de feministe die alle voordelen en geen enkele van de nadelen wil.

Gelijkheid der sexen wil ook zeggen dat de vrouw haar alleenrecht om overal, altijd en onbestraft te meppen verliest!!!
Oud 11 juni 2004, 21:46   #107
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Zeg idioot, uw onderschrift: "De wet op racisme biedt bovendien de mogelijkheid om mensen die wegens racisme worden veroordeeld, hun politieke rechten te ontnemen. In theorie kan zo iedereen die binnen de verjaringstermijn van vijf jaar actief is geweest bij het Vlaams Blok worden aangeklaagd."

boezemt de mensen niet veel angst aan, hoor. Sinds het proces heeft het VB meer leden dan ooit.
Werkslaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2004, 21:51   #108
Tzuvar Raemborr
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
Zeg idioot, uw onderschrift: "De wet op racisme biedt bovendien de mogelijkheid om mensen die wegens racisme worden veroordeeld, hun politieke rechten te ontnemen. In theorie kan zo iedereen die binnen de verjaringstermijn van vijf jaar actief is geweest bij het Vlaams Blok worden aangeklaagd."

boezemt de mensen niet veel angst aan, hoor. Sinds het proces heeft het VB meer leden dan ooit.
En terecht! Uw avatar zegt duidelijk dat u niet van het VB bent, maar in een "VB<->Traditioneel" scenario is het toch duidelijk (cfr heel deze topic) wie waarlijk voor de vrije meningsuiting is?
Oud 11 juni 2004, 21:56   #109
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Als je even doordenkt op mijn Avatar, de onderschrifte nzullen je hierbij helpen.

Kortom, SP.A implementeert in België een neo-communistisch regime. Dankuwel naieve stembusgangers.
Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren.
Werkslaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2004, 22:06   #110
Tzuvar Raemborr
Minister

Standaard

Citaat:
Als je even doordenkt op mijn Avatar, de onderschrifte nzullen je hierbij helpen.

Kortom, SP.A implementeert in België een neo-communistisch regime. Dankuwel naieve stembusgangers.
Sooorrry Na 5 kasteelbiertjes op een vrijdagavond na een week vol slaapgebrek wil een onderschrift nogal eens aan de aandacht ontsnappen
Oud 11 juni 2004, 22:08   #111
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Gelijkheid der sexen wil ook zeggen dat de vrouw haar alleenrecht om overal, altijd en onbestraft te meppen verliest!!!
Ik ben een man, achterlijk idioot, vuil stuk arbeider.
Oud 11 juni 2004, 22:14   #112
Tzuvar Raemborr
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

1) Er zijn ook masochistische mannen.

2) Achterlijk Vuil Stuk Arbeider? Informaticus die zich elke dag wast en een iq heeft van rond de 150. Nu jij weer.
Oud 11 juni 2004, 23:57   #113
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

1) Er zijn ook masochistische mannen.

2) Achterlijk Vuil Stuk Arbeider? Informaticus die zich elke dag wast en een iq heeft van rond de 150. Nu jij weer.
Een bediende dus, een ondergeschikte ...
Oud 12 juni 2004, 01:39   #114
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebby

Lois

Mieke

Steve Tielens

Vanessa Chinitor

Paul Van Hoeydonck

Eddy Smets & Letty Lanka
Wie zijn dat jong?

'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad'

-Jurgen Verstrepen-
iPod is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2004, 02:02   #115
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nog iemand die gesnapt heeft dat het verdoken reklame is.
Net zoals van ThePiano
Oud 12 juni 2004, 02:05   #116
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPod
Citaat:

Lois

Mieke

Steve Tielens

Vanessa Chinitor

Paul Van Hoeydonck

Eddy Smets & Letty Lanka
Wie zijn dat jong?
Zwarte schapen.
Oud 12 juni 2004, 03:43   #117
CONTRA
Schepen

CONTRA's schermafbeelding

Standaard

De zogezegde verdraagzame zijn weeral eens bezig geweest met hun leugens en bedrog : Het is zo dat de tegenstaanders (kleine groep) van het Blok, ze proberen alles op te zetten tegen het Blok. alle middelen zijn goed.

Nu maken ze van een artiest,die het goed meent ook al een Vlaams blokker
Garry, daarom stem ik voor het blok , ik ben die kinderpraat van bepaalde linkse idioten kotsmoe...

Een antwoord van Garry: aan Philippe

Beste Philippe en "De mens".
Ik begrijp ieder zijn mening , maar ik wil op dit bericht toch even persoonlijk reageren .
Een artiest treedt op voor ieder die op een rechtmatige manier een boeking doet bij om het even welk boekingskantoor . Dit impliceert NIET mijn persoonlijke politieke motivatie of gedachtengang . Voor welke kleur of politieker ik stem is mijn persoonlijke keuze . Ik treed bv ook op voor andere partijen ( zie 25 september in mijn optredenslijst!!) . Ook dat bewijst NIET dat ik sowiezo op deze partij zal stemmen . Net zoals zondag wil dat NIET zeggen dat ik een sympatisant van "Het Blok" ben .
Ik heb juist even nagekeken bij het reisbureau om uw naam op te sporen aangaande mijn fan-reis . Doch de naam "Philippe" komt nergens voor . Ik begrijp dus niet uw motivatie om met leugens om te gaan en mij te misbruiken OF wat ook uw bedoelingen mogen zijn .
Nogmaals :
EEN ARTIEST TREEDT OP VOOR MENSEN , NIET VOOR PARTIJEN OF IDEEEN !!
CONTRA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2004, 03:49   #118
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
De zogezegde verdraagzame zijn weeral eens bezig geweest met hun leugens en bedrog :

Een antwoord van Garry: aan Philippe alias Piano of een andere sukkel

Beste Philippe en "De mens".
Ik begrijp ieder zijn mening , maar ik wil op dit bericht toch even persoonlijk reageren .
Een artiest treedt op voor ieder die op een rechtmatige manier een boeking doet bij om het even welk boekingskantoor . Dit impliceert NIET mijn persoonlijke politieke motivatie of gedachtengang . Voor welke kleur of politieker ik stem is mijn persoonlijke keuze . Ik treed bv ook op voor andere partijen ( zie 25 september in mijn optredenslijst!!) . Ook dat bewijst NIET dat ik sowiezo op deze partij zal stemmen . Net zoals zondag wil dat NIET zeggen dat ik een sympatisant van "Het Blok" ben .
Ik heb juist even nagekeken bij het reisbureau om uw naam op te sporen aangaande mijn fan-reis . Doch de naam "Philippe" komt nergens voor . Ik begrijp dus niet uw motivatie om met leugens om te gaan en mij te misbruiken OF wat ook uw bedoelingen mogen zijn .
Nogmaals :
EEN ARTIEST TREEDT OP VOOR MENSEN , NIET VOOR PARTIJEN OF IDEEEN !!
Ze noemen dat "politiek correct" tegenwoordig.

Die artiest doet inderdaad zijn ding. Zij die deze artiest de grond in boren omwille van de context tonen meteen aan dat ze zelf zijn wat zij andere verwijten.
Oud 12 juni 2004, 05:15   #119
big bad wolf
Parlementslid

big bad wolf's schermafbeelding

Standaard

dit is gewoon triestig. Personen die nu nog Vlaams Blokkers vergelijken met de collaborateurs van WO2 e.d. zijn voor mij niet meer dan gebrainwashte idioten. Mensen die gecollaboreerd hebben zijn intussen ofwel de 75 gepasseerd en dus veelal niet meer actief in het politieke leven, ofwel geëxecuteerd door de franskiljons tijdens de heksenjacht na WO2.

De enige overeenkomst tussen het Vlaams Blok en de NSDAP is dat ze beide streden voor een betere economie (Duitsland tegen de hyperinflatie dat het in de jaren '20 heeft gekend, Vlaanderen tegen de geldroof naar Wallonië. Iedereen die de moeite doet om de folders of de programmaboeken van het Vlaams Blok te lezen, in plaats van alle onzin te slikken die Verhofstadt, Leterme, Stevaert, Dua, Michel, Di Rupo, en al hun partijgenoten uitkramen over het Vlaams Blok.

jaarlijks wordt zo'n 11,5 miljard Vlaams geld naar de andere kant van de taalgrens getransfereerd. Dat bedrag gedeeld door afgerond 6 miljoen Vlamingen, betekent dat élke Vlaming (van pasgeborene tot hoogbejaarde) ruim 1.900 euro 'schenkt' aan Wallonië. Wie zijn geld dan toch wil geven aan de walen, moet dat maar op eigen initiatief doen, maar deze gelegaliseerde miljardendiefstal kan niet door de beugel.

En @topic: personen die door een optreden van hun idool voor een politieke partij nix meer met die zanger te maken willen hebben, zijn heel triestige mannekes. Het Blok heeft die mensen betaald om op te treden voor een feest, en niet om reclame te maken voor het Vlaams Blok. Dit is even onzinnig als zou Gary Hagger door elke Bruggeling uitgespuwd worden mocht ie es optreden in Anderlecht..
Oud 12 juni 2004, 09:25   #120
KVE
Provinciaal Statenlid

KVE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.garryhagger.be/ link van : http://<a href="http://blokwatch.sky...tblogs.be/</a>

Kijk maar eens in het gastenboek :lol: Optreden voor het BLok maakt je niet populair, dat wisten de "Strangers" je al te vertellen. :lol:

Citaat:
De populaire Vlaamse charmezanger Garry Hagger, bekend van Eurosong ’04 en niemendalletjes als ‘Het allermooiste’, heeft onlangs de grootste stommiteit van zijn leven begaan: een optreden geven op het partijfeest van het Vlaams Blok, op 6 juni 2004 in Antwerpen. In het gastenboek op Hagger’s website leidt dat tot onenigheid tussen zijn fans.

“Ge hebt weeral alles gegeven wat in jou zit en ik denk dat ge nog nooit zoveel applaus hebt gekregen als vandaag. Het was om kippenvel van te krijgen. Nog eens proficiat voor je fantastisch optreden van vandaag,” schrijft een fan uit Hamme die het optreden voor het Blok bijwoonde.

Maar niet bij alle fans valt dat in goede aarde. “Een grote blunder, Garry. Ik verscheur mijn lidkaart en zeg af voor de fanreis!” schrijft een fan uit Antwerpen die zich afvraagt of Hagger nu een Bloksympathisant is. “BV's hebben een voorbeeldfunctie en ik meen dat Garry deze niet vervult door openlijk steun te betuigen aan partijen die veroordeeld zijn voor racisme en die oproepen tot haat en onverdraagzaamheid.”

Garry Hagger zelf mengt zich ook in het debat en doet daarbij een nogal flauwe poging zich van het Blok te distantiëren. “Een artiest treedt op voor ieder die op een rechtmatige manier een boeking doet bij om het even welk boekingskantoor. Dit impliceert NIET mijn persoonlijke politieke motivatie of gedachtengang . Voor welke kleur of politieker ik stem, is mijn persoonlijke keuze. Ik treed bv. ook op voor andere partijen (zie 25 september in mijn optredenlijst) (voor de VLD van Temse, Blokwatcher). Ook dat bewijst NIET dat ik sowieso op deze partij zal stemmen. Net zoals zondag wil dat NIET zeggen dat ik een sympathisant van "Het Blok" ben .(…) EEN ARTIEST TREEDT OP VOOR MENSEN , NIET VOOR PARTIJEN OF IDEEEN !!”

Dat die mensen tot een partij met racistische ideeën behoren is voor Hagger blijkbaar van geen tel. Het dispuut doet een beetje denken aan de heisa die ontstond nadat De Strangers in 1992 voor het Blok optraden. Wat voor Strangers-fans zoals ondergetekende (jawel, ook Blokwatcher houdt van foute muziek!) het begin van het einde inluidde.

Naast Garry Hagger traden ook volgende Vlaamse artiesten op het partijfeest van het Blok op. Weet u meteen wie u niet meer op uw volgende bedrijfsfeestje moet uitnodigen:

Lois

Mieke

Steve Tielens

Vanessa Chinitor

Paul Van Hoeydonck

Eddy Smets &amp; Letty Lanka
Dit zijn praktijken die te vergelijken zijn met de naoorlogse repressie in Vlaanderen. Waar mensen, die er nog maar van verdacht werden Vlaamsgezind te zijn, in kampen werden opgesloten en dergelijke meer. Dit bewijst dat verenigingen die zich daarmee vandaag inlaten best mogen vergeleken worden met het nationaal-socialisme. Broodroof mag, wanneer het Vlaams Blok of de Vlaamse Beweging ermee gemoeid is.

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant
KVE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be