![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Betrokkene zit nog in de fase van een blad met cirkeltjes op, het middelste cirkeltje is al ingevuld, er staat "moi". Voor de andere cirkeltjes zoekt hij nog vertalingen die niet te "Vloms" klinken. Noorman |
|
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zolang het een goed akkoord is voor vlaanderen maakt het weinig uit wie erin zit.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat is toch wat een federale Vlaamse minderheidsregering doet niet waar?
![]() |
![]() |
#105 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik dan vragen waarom u zich telkens geroepen voelt om de franstalige partijen te verdedigen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Ik zou bijgod niet weten waarom wij een kartel met VB zouden moeten sluiten.
Ik heb bijzonder weinig gemeen met het VB. |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt waarschijnlijk de verkeerde bril op.
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
van jullie wordt dat ook gezegd, verder wordt er nogal wat gepraat over hoe jullie eindoel te bereiken vandaar de draad denk ik. |
|
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() www.vlaamsbelang.be
www.n-va.be Zoek zelf de partijprogramma's op en lees ze. Met lezen bedoel ik niet alleen het eerste zinnetje.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Buiten het feit dat hun programma compleet anders zijn en dat ze heel andere verkiezingsbeloften hebben en dat NVA in de vlaamse regering zit en een pak gemeenten en VB nergens: niks. Maar dat heeft vb evenveel gemeen met ovld, beide zijn rechts.
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Dat vind ik nu eens een staaltje van onbecomplexeerde eerlijkheid zie.
Proficiat. Andere mensen met zulk een handicap zouden beschaamd in een hoekje kruipen...maar u niet...u geeft op een politiek forum eerlijk toe dat u zelfs zulke dingen niet ziet...dat aprecieer ik... ![]()
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is dit zeker iets voor jou.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb bijzonder weinig gemeen met de N-VA en VB, maar zolang ik mee kan helpen aan een onafhankelijkheid door Vlaams te stemmen doe ik het ook. Het is niet omdat N-VA en VB niet hetzelfde zijn dat ze niet kunnen samenwerken aan een gemeenschappelijk doel, vind ik. Ik hoop echt dat De Wever het cordon breekt ALS het nodig is voor Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Toch niet. Dat mensen als giserke niets gemeen hebben met die racistische speknekken partij kan ik goed geloven. Tegen N-VA'ers als giserke heb ik niets. Ik heb wel de pest aan bepaalde N-VA'ers die wel degelijk veel gemeen hebben met een doorsnee-blokker. Mensen als salvadorii en jij bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
#120 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is eigenlijk waar ook. Arm Vlaanderen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 27 september 2011 om 18:05. |
||
![]() |