![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() En waaruit zou dan moeten blijken dat hij niet weet wat 'in aanraking met justitie' betekent?
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat dacht u van; geen discriminatie , ook niet omwille van het excuus dat je daarmee discriminatie tegengaat en je zo handelt omdat je niet beter kunt verzinnen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben geen ambtenaar en ik heb dat nooit gezegd. Ik werk in "den privé" en toch zijn alle groepen binnen de bevolking goed vertegenwoordigd. Vrouwen, mindervaliden, ouderen, mensen van verschillende afkomst en nationaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu dacht ik serieus dat jij programmeur waart bij de sociale zekerheid of zoiets... ik heb al maanden nog amper geslapen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister
|
![]() Ben je er zeker van dat die "den privé" van jou toevallig geen verkapte, door (semi-)overheid of politieke partij gesubsidiëerde sociale werkplaats is?
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ben geen ambtenaar. Dacht jij dat iedereen die binnen dat domein werkt, ambtenaar is. Circe toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, weerom is het topic niet ter zake doende, want de essentie is weer weggestopt onder artisjokaanse strategie.
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder dat het woord sociale veranderd mag worden naar beschermde.
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() Ik vrees dat je gelijk hebt.
![]() |
#111 |
Gouverneur
|
![]() Heb je het over deze die in 't zwart betaald worden? bron: op de radio gehoord!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() En dan, ze mogen al blij zijn dat die debielen hier een rode loper voor dat schorem uitrollen. We zullen die rode loper is weghalen en dat schorem hier buiten stampen! Dat ze in hun eigen landen gaan janken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Ik ben bewakingsagent 105% van de tijd is het vreemd schorem waar we tegen moeten optreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....03#post5718803 Indien je een bijdrage tot de discussie wil leveren. Dit topic gaat over de integratie van Vlamingen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus wij moeten integreren? Wat is dat voor bullshit. Wij zorgen dat ze daar eten op hun bord hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan uw postgedrag te zien, hebt U teveel vrije tijd op uw werk.
Citaat:
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlamingen die honger hebben schuiven ze zelfs achteruit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stelde dat wij moeten open staan, bereid zijn de "anderen" te leren kennen, want in een gesloten groep, in een groep die uitsluit kan niemand integreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik post nooit vanop het werk. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Dus van u moet ik open staan, en als ik nu niet wil open staan? Dat is hier mijn land we hebben al lang genoeg afgedokt voor dat schorem. Ze maken ons blut. Wij worden arm door dat schorem.
|
![]() |
![]() |