![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De titel is volgens mij al voldoende voor een ban. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je me uitleggen waarom deze feiten (en de dood gepeste postbode niet) een gevolg zijn van "de hele multiculturele heisa", dan kan ik dat eindelijk beseffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(ondanks alle vergeefse moeite om het te verdoezelen) De overgrote aanwezigheid van allochtonen in de strafzaken en gevangenissen spreekt boekdelen. Dat kan men niet ontkennen. Terwijl wij (nog) steeds in de meerderheid zijn. Dus kan je de problemen niet onder de mat vegen, volgens mij. Ik geef een voorbeeld. Er zijn toch flink wat Polen in ons land gekomen, de laatste jaren. Wat is hun aandeel in strafzaken ? Buiten een paar gevallen, hoor je nauwelijks of geen negatieve dingen over die bevolkingsgroep. Omdat ze integreren. Ze leren de taal van hun gastland. Vlaams of Frans, het maakt niets uit. Maar nog steeds komen er ouders van Marokkaanse kinderen naar de oudergesprekken op school (als ze al komen) maar kunnen geen dialoog aan met de leerkrachten. Dan vraag ik me af waarom al die sensibilisatie campagnes moeten dienen om die groep de taal van het gastland te leren spreken. 'Te moeilijk', hoor je nog wel eens. Maar is dat ook niet het geval voor andere nationaliteiten die zich in onze streken komen vestigen ? Koreanen en Chinezen die zich in grote groepen naar het Westen verplaatsten, kunnen onze taal wél spreken. We lezen niks over overvallen of overlast met Oosterlingen. Ik bedoel maar....je kan toch niet ontkennen dat er problemen zijn met veel Marokkaanse jongeren ? En lees vooral niet "met ALLE Marokkaanse jongeren". Want dat schrijf en denk ik niet. Ik probeer gewoon, aan de hand van wat ik in de media zie en hoor, én mijn persoonlijke ervaring (ik ben 54) een rekening te maken. Elke misdaad en/of geval van overlast is er één te veel. En als dan blijkt dat een deel van bepaalde allochtonen daar verantwoordelijk voor is, ben ik ze liever kwijt dan rijk. Jammer voor zij die wél moeite doen om te integreren. Maar dat hebben ze dan te danken aan hun slechtgemanierde landgenoten. Of rasgenoten, zo je wil. Dat heeft niets, maar dan ook niets met racisme te maken. Voor mij zijn alle rassen gelijk. Tot ze het ons zuur maken. Het is en blijft nog steeds ons eigen stukje grond, waar we met veel moeite een leefbare omgeving van hebben gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Gouverneur
|
![]() Ik als Belg van Marokkaanse origine vind dat deze jongeren KEIHARD moeten gestrafd worden
10 jaar effectieve gevangenisstraf en desnoods jarenlange betaling van schadevergoedingen enzo Ik hoop echt dat deze jongeren zwaar bestrafd worden desnoods terugsturen naar land van herkomst |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Moorden, overvallen, accidenten, brand, oorlog, rampen en politiek. Hoeveel van die items vind je positief? Citaat:
Citaat:
Kan je nu antwoorden op mijn vraag? Kan je me uitleggen waarom deze feiten (en de dood gepeste postbode niet) een gevolg zijn van "de hele multiculturele heisa", dan kan ik dat eindelijk beseffen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 2 oktober 2011 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De maskers vallen voor de zoveelste keer af.
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat jij de boodschapper(s) van dit drama als "racistische crowd" (het Nederlandse woord daarvoor is gewoon "menigte" overigens) wenst te betitelen, zegt me genoeg over de motieven van jouw aanwezigheid hier. Jouw masker valt dus ook weer eens helemaal af.
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In een ander topic vond zij het zelfs nodig om degene die een link naar dit trieste nieuws plaatse, zelfs van haatzaaien te beschuldigen. Een veroordeling van die wandaad, of zelfs maar een blijk van medeleven kon er niet eens bij haar af. Het belangrijkste is immers dat de politieke tegenstander "haatzaaien" en "racisme" aangewreven kan worden. Een typisch staaltje van de denkwereld van extreemlinks vandaag de dag. Extreemlinks lijkt zoals hun "illustere" voorgangers uit het verleden wel letterlijk over lijken te willen gaan om hun cultureel-marxistische waanideeën er hoe dan ook door te drukken. Ik hoop van ganser harte dat een eventueel toekomstig volkstribunaal hiervan akte zal nemen en de xenofiele, eigen volk-hatenden hun rechtmatig deel zal doen toekomen.
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Er wordt nergens over moord gesproken in de berichtgeving hier.
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 oktober 2011 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is maar dat je het weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Als de Marrokkanen in een Belgische omgeving omgekneed worden tot slechte mensen, dan is dat een uitstekende reden om hen uit die omgeving te verwijderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |