![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die was sarcastisch bedoeld. Maar bon, misschien is dat wel een gepaste straf voor verkrachters, vrouwenhandelaars en dergelijk tuig, wie zal het zeggen? Ik zou er alvast niet van wakker liggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
Blinde wraak in plaats van: Zo gij wilt dat de mensen u doen, doe hen alzo. Dat u dit kunt begrijpen wil ik wel geloven. U en de dader vormen hopelijk een sociaal gestoorde minderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het gaat hem ook niet over het wraak nemen op daders van misdrijven, maar gewoon over het afmaken van onschuldige KINDEREN en er nog plezier in hebben ook! how low can you go. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() zolang we maar geen afgewezen azielige zoekers droppen boven de Sahara (inclusief parachute, water en proviand) nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat maakt mij sociaal gestoord aan het feit dat ik probeer te begrijpen wat de oorzaken zijn waarom die vrouw zo reageert op het feit dat het acht ipv 2 doden waren? Ik denk dat eerder de persoon die geen rekening houd met anderen de sociaal gestoorde is. Een perfect voorbeeld. De cubaanse rakettencrisis. Indien men toen niemand had gehad die de denkwijze van zijn tegenstander begreep dan had men toen al WO3 gehad. Vietnam: Indien de Amerikanen toen zich konden inleven in hoe de vietnamezen dachten dan had men nooit de oorlog gestart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() Een mens moet leren van de oorzaken aan te pakken en niet altijd de gevolgen de veroordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn er oorzaken, maar deze kan u niet begrijpen zonder de motieven dus de bedoelingen van het gedrag te begrijpen. Als er geen bedoelingen zijn dan is het gedrag willekeurig of gestoord. Zijn de bedoelingen logisch en begrijpelijk dan wordt het gedrag daardoor gerechtvaardigd. Ik zie de logica in elk geval niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of zelfs kinderen heeft ofnie ,maaakr me niet uit !!!! En hebbe zekinderne , gewooon afnemen !!!! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gemoet echtziek ziijn ,omaaan zoietsnog maaar beginnne tedenkn om mee tewille doen !!!! m.a.w. beter vookomen dan geneze !! Iemandie plezier schept indoden (wraaak (lol ofnie) , of met vooorbedachte rade) , denbooom in metzulke !!!! m.a.w. beter vookomen dan geneze !! GEweld ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe zijn we van't Nazisme afgeraakt? Door het te knuffelen ofzo?
![]() |
#113 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chamberlain heeft de knuffelmethode geprobeerd. Dat heeft duidelijk niet gewerkt.
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Het systematisch bombarderen van Duitse steden, vanaf 1940 (Berlijn) om het moreel te breken heeft geen effect gehad. Honderden grote Duitse steden werden niet een of enkele keren gebombardeerd maar talloze keren. Keulen 262 maal, Düsseldorf 243 maal en Duisburg 299 maal. Het zelfde geldt voor de honderden bombardementen op Japanse steden die voor 40% tot 90% in de as werden gelegd. Het is als fictie bestempeld dat de Japanners capituleerden omdat er atoombommen geworpen waren op burgerdoelen, op Hiroshima en Nagasaki. http://www.liberales.be/boeken/friedrich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een "militaire overwinning" is geweldloos dus? En als we een parallel trekken. Hoe noemt U dan de doorsnee zelfmoordaanslag op burgers? Citaat:
Citaat:
En aangezien het militair gebruik was van die bommen, was het weerom geweldloos.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 19 oktober 2011 om 18:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() U geeft de voorkeur aan een lange uitputtende grondoorlog met 500-1000K verwachte slachtoffers?
Laatst gewijzigd door Quorn : 19 oktober 2011 om 20:12. |
![]() |
![]() |