![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() komkom... hij was bv de enige van de vijf die eraan gedacht heeft om in de korte spreektijd die hij heeft in mensentaal even uit te leggen hoe het financierinsmodel werkt. Dan pas moet je je oordeel daarover geven. Niet vooraleer de kijker weet over wat het gaat. Bekijk even die twee minuutjes, en kijk ook naar de non verbale communicatie van BDW. Die was toch duidelijk, niet ?
|
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bekijk even integraal de repliek van N-VA op de nota-Di Rupo! Bekijk even integraal de repliek van N-VA op de nota-Di Rupo! Zoals ik al zei/ N-VA heeft als enige partij haar antwoord op de nota-Di Rupo onderbouwd! Dan hoor ik baby De Croo zeggen dat het socio-economische ervan niet deugt, maar hij onderbouwt het niet! Gewoon holle woorden in de wind! En die gaan op een week tijd een aanvaardbare begroting in elkaar knutselen,? Met zulke tegengestelde visies! Dat wordt echt lachen, of zeg ik misschien beter huilen met de pet op! Ik vrees ervoor dat zelfs de Vlaams-nationalisten geen enkele inspanning meer moeten doen om Belgikske 'op te blazen': Belgikske doet dat zelf wel! Het wordt het eerste zelfmoordland in de geschiedenis! Wat een mooi verhaal!
![]()
#103 |
Burger
|
![]() Ik vond de leugens van De Croo beschamend.
Hij beweerde namelijk dat de Vlaamse regering het akkoord goed vond. De Vlaamse regering heeft enkel bekeken of het akkoord al dan niet tegenstrijdig was met het regeerakkoord. BDW corrigeerde De Croo maar wat later in het debat herhaalde hij nog eens die stelling. Waarschijnlijk was er een gebrek aan betere argumenten. Alweer overklaste BDW zijn politieke tegenstrevers in het debat. |
![]() |
![]() |
#104 |
Gouverneur
|
![]() Hypocriete DeCroo. NDR goedkeuren en achteraf zeggen dat ze gaan zorgen dat er niet meer belastingen zullen worden geheven. 5 dagen geleden heeft hij nog verkondigd dat deze nota ons naar de afgrond zal leiden.
|
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() tja;als kleine smurf er zit zonder steun van grote smurf botst hij tegen de muur en lult er maar op los...
Laatst gewijzigd door Brakelaar : 16 oktober 2011 om 20:04. |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het alternatief van de N-VA hierop ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Open VLD heeft enkel de voorakkoorden voor het communautaire luik goedgekeurd na verdere onderhandelingen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar het opzet van de croo lukte niet. Politiek is nooit los van demagogie. Dat is inderdaad niet fraai. Voor mij is het duidelijk dat zolang nva blijft beweren dat ze buitengesloten zijn, dat de anderen hem zullen repliek geven door te zeggen dat nva het een goed akkoord vond gezien ze in de vlaamse regering blijven. Demagogie bestrijden met demagogie dus. BDW heeft het zeer sterk gedaan en hij is een geweldige debater. Maar overklassen ? Neen, dat is hem niet gelukt. Hij heeft ook een paar heel moeilijke momenten gehad. |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat de slaagkansen van Elio Di Rupo als formateur niet groot zijn. Hoewel er weinig over wordt gesproken in de media hebben zowel MR als PS/CDH een alternatief plan. Dus nogmaals, wat is het alternatief van de N-VA ? Ik zeg dit niet om op de N-VA te bashen, ik wil de N-VA in de federale regering om ons te behoeden voor het onheil dat er anders op ons af zal komen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 oktober 2011 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waar was trouwens het Vlaams Belang? Die hadden het akkoord toch ook geanalyseerd? |
|
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
![]() BTW: ik heb nog veel minder gezien en gelezen van de partijen die nu absoluut aan het roer van het zinkende schip willen zitten, waaronder jouw geliefde MR! ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 16 oktober 2011 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar heb je gelijk in. Voor het Vl Bl ? dat zal zijn omdat die partij na de verkiezingen nooit mee aan de onderhandelingstafel hebben gezeten. Idem dito voor LDD |
|
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang N-VA er blijft op vooruitgaan in de polls komen er geen vervroegde verkiezingen.
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gaan ze dat bewerkstelligen ?
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...8271/1.1133481 Video, minuut, 21' 33- 23'15 __________________ Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2011 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Is er eigenlijk één dag dat die papzak niet in de media komt?
|
![]() |