Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 26 oktober 2011, 08:28   #101
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Ten andere. Als we het eens goed bekijken kent Europa alle problemen die België kent maar dan op een veel en veel grotere schaal, maar dat Europa van N-VA moet ons wel gaan bevrijden van België. (Ok ik weet dat niet alle Vlaams-nationalisten die theorie van N-VA slikken en volgens mij geloven de mensen van N-VA daar zelf ook helemaal niet in maar klinkt het nu eenmaal goed.)
Yep, vandaar dat wij bij n-va niet voor het huidige europa zijn hé. Net omdat het in de manier van onbestuur zo goed lijkt op België. We gaan België hervormen net zoals Europa moet hervormd worden. Je begint er te geraken, zie ik
Er is nog plaats in onze club hoor
vrijevlaming is offline  
Oud 26 oktober 2011, 08:37   #102
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
En mijn beste, je bovenstaand voorbeeld trekt op niks.
Als je tegen de Oosterweelverbinding bent, wijzig dan je stemgedrag.
Bij mijn weten hebben enkel de Antwerpenaren in een referendum hun mening mogen ventileren over de Oosterweelverbining. Ik zie niet in hoe ik met de wijziging van mijn stemgedrag daar invloed op kan uitoefenen
pajoske is offline  
Oud 26 oktober 2011, 08:58   #103
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Bij mijn weten hebben enkel de Antwerpenaren in een referendum hun mening mogen ventileren over de Oosterweelverbining. Ik zie niet in hoe ik met de wijziging van mijn stemgedrag daar invloed op kan uitoefenen
bij mijn weten zijn de partijen in Antwerpen dezelfde als die in andere steden/provincies. je kan die partijen dus wel degelijk afstraffen.

wij kunnen nooit de MR afstraffen voor het desastreus beleid van Reynders op Financiën.
Oud 26 oktober 2011, 09:00   #104
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
je zou bvb de partijen die de antwerpenaren volgen in hun mening belonen omdat ze luisteren naar het volk, of net die partijen afstraffen omdat ze enkele antwerpenaren volgen maar wel alle vlamingen laten betalen voor de extra kosten.

Zoiets kan toch meespelen? Maar ik denk niet dat het voor velen het geval kan zijn
vrijevlaming is offline  
Oud 26 oktober 2011, 14:02   #105
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
Yep, vandaar dat wij bij n-va niet voor het huidige europa zijn hé. Net omdat het in de manier van onbestuur zo goed lijkt op België. We gaan België hervormen net zoals Europa moet hervormd worden. Je begint er te geraken, zie ik
Er is nog plaats in onze club hoor
Ja. N-VA is van de ene op de andere dag van eurocheerleaders veranderd naar "eurorealisten". Ik heb voor de crisis in Europa N-VA zeer maar dan ook zeer weinig kritiek horen leveren op Europa, wel integendeel. België zou oplossen in Europa.
solidarnosc is offline  
Oud 26 oktober 2011, 17:10   #106
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
alles hangt ook af hoe de mensen stemmen Jantje.
in Wallonië wilt men de hangmatcultuur behouden.
in Vlaanderen wilt men een degelijk beleid gebaseerd op democratie en gelijkheid.
in Brussel willen de frankofonen terug naar de goede ouden tijd dat ze over alles te zeggen hadden.
moet ik lachen of huilen op je reactie?
je kent er blijkbaar totaal niets van!
HOUZEE ! is offline  
Oud 26 oktober 2011, 17:47   #107
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
moet ik lachen of huilen op je reactie?
je kent er blijkbaar totaal niets van!

en toch zit er waarheid in...
Brakelaar is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be