![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat mijn voorbeeld duidelijk genoeg is, stel maar een gerichte vraag mocht JIJ iets niet begrepen hebben! Op ieder argument is gereageerd, leest u eigenlijk wel iets ??? Zeg maar even op welke argument dan niet gereageerd zou zijn? Nog een keertje en dan echt helemaal speciaal voor jou! Ik wil EERST registreren wie wat doet, op basis van vormen van criminaliteit, daderschap, nationaliteit en origine. DAARNA wil ik afhankelijk van die resultaten, beslissen WAT ik verder wil onderzoeken binnen welke groep! Zie voorbeeld..wat denk je, lukt het zo? Mooi! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 1 november 2011 om 11:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die schoolverlaters, hoeveel daarvan zijn tweede en derde generatie migranten? En hebben zij dan enkel basisonderwijs? Denk het niet hoor..dus het blijft een onverstandige opmerking..want je moet natuurlijk wel kijken wie dit dan is, registreren dus..oei , op origine! ![]() Kun je nu eens proberen onderbouwd te redeneren? Want het wordt wat saai en beetje vervelend zonder werkelijke argumenten..Sjok mag gerust helpen hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je kunt natuurlijk ook onderzoeken wat die sociale achterstelling in de hand werkt en in stand houdt...dat is echt niet enkel "een samenleving die geen kansen biedt"..die oudbollige opvattingen leven enkel nog onder bejaarde hippies en jongeren uit gezinnen die zelf vaak tot de betere middenklasse behoren , het Steinerpubliek.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij weet niet dat ze niet nodig zijn, zolang dit niet onderzocht werd. Het is niet wetenschappelijk om op voorhand de uitkomst vast te leggen (bepalen welke factoren die daar geen reet mee te maken hebben) van een onderzoek. Citaat:
Mijn gerichte vraag aan jou is "Hoe wil je die factoren onderzoeken indien je ze niet registreert? Citaat:
Ben je dan toch voorstander van het registreren van die factoren? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik reageer voortdurend onderbouwd, als ik dat doe, negeert ge die post echter. ge reageert enkel als we aantonen dat ge drogredeneringen gebruikt. Er hoeft mij niemand te helpen, zo moeilijk is het niet om drogredeneringen te doorprikken. Zelfs hier maakt ge u daaraan schuldig trouwens, origine mag voor ons één van de factoren zijn, zolang ge niet enkel daarop focust. Dat was alweer een stroppop.
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 1 november 2011 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest heb je precies niet veel commentaar op die posting? We moeten misschien eerst een vijftigtal bijkomende onderzoeken doen vooraleer zoiets te mogen beweren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Gouverneur
|
![]() Dat zijn inderdaad veel drogredeneringen in één post. Een beetje spijtig. Waar blijven die argumenten.
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Blind_men_and_an_elephant
![]() |
![]() |
#117 |
Gouverneur
|
![]() Als ge dat probleem wilt verhelpen volstaat het om nu niets meer te posten andev.
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Ge gaat (vermoedelijk) vinden wat ge zoekt, maar niet wat het probleem werkelijk is.
![]() |
![]() |
#120 |
Gouverneur
|
![]() Nog één? Oei, er zit blijkbaar iets fameus fout bij u. Waarom niet reageren op inhoud en met inhoud?