Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2011, 11:21   #101
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Jij weet niet of die factoren daar een reet mee te maken hebben, dat moet je eerst nog onderzoeken.
Het is niet wetenschappelijk om op voorhand de uitkomst vast te leggen (bepalen welke factoren die daar geen reet mee te maken hebben) van een onderzoek.

Neen, niet duidelijk voor mij.
Ik heb onderlijnd wat jij wil onderzoeken, waarvan het voor mij niet duidelijk is hoe je dit wil doen, aangezien je dat helemaal niet geregistreerd hebt.

Je hebt niet eens gereageerd op die argumenten.
Ik weet dat ze niet nodig zijn om te weten welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn in de meest voorkomende vormen van criminaliteit. Kunt u aantonen dat dit wel zo is? Nee he?

Ik denk dat mijn voorbeeld duidelijk genoeg is, stel maar een gerichte vraag mocht JIJ iets niet begrepen hebben!
Op ieder argument is gereageerd, leest u eigenlijk wel iets ??? Zeg maar even op welke argument dan niet gereageerd zou zijn?

Nog een keertje en dan echt helemaal speciaal voor jou!
Ik wil EERST registreren wie wat doet, op basis van vormen van criminaliteit, daderschap, nationaliteit en origine.
DAARNA wil ik afhankelijk van die resultaten, beslissen WAT ik verder wil onderzoeken binnen welke groep!
Zie voorbeeld..wat denk je, lukt het zo?
Mooi!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 11:21   #102
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij weet niet of die factoren daar een reet mee te maken hebben, dat moet je eerst nog onderzoeken.
Het is niet wetenschappelijk om op voorhand de uitkomst vast te leggen (bepalen welke factoren die daar geen reet mee te maken hebben) van een onderzoek.
Is dat nu niet nèt wat jij steeds maar vooropstelt? Volgens jou is het toch PER DEFINITIE de sociale achterstand die de oorzaak is, vandaar dat JIJ verder niks meer wil laten onderzoeken, toch? Of heb ik dat nu al honderden posts verkeerd begrepen?

Citaat:
Neen, niet duidelijk voor mij.
Ik heb onderlijnd wat jij wil onderzoeken, waarvan het voor mij niet duidelijk is hoe je dit wil doen, aangezien je dat helemaal niet geregistreerd hebt.
ha ja, we MOGEN het niet registreren van de politiek correcte linkiewinkies! Stel je voor dat de uitkomst eens niét zou zijn wat zij willen dat het is, nl. sociale achterstelling is de oorzaak. De oplossing is: geef ze meer subsidies en het probleem is opgelost (behalve dat je dan ook nog eens op de soepsidieverstrekker moet stemmen natuurlijk). Nog een oplossing is: zorg dat ze een diploma hebben, en als ze niet slagen, dan verlaag je de moeilijkheidsgraad! voil�* weeral opgelost.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 1 november 2011 om 11:23.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 11:23   #103
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men hoeft het toch niet te onderzoeken. De oorzaak kent men toch al ? Het komt door armoede discrimnatie achterstelling racisme. De schuld waarom bepaalde inwijkelingen zich misdragen ligt dus bij de autochtone bevolking. Daarom heeft men heyt cgkr opgericht om nu eens eindelijk de autochtoon aan te pakken.
Oud 1 november 2011, 11:26   #104
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Dat noemen we en Stropop, uw wel bekend?

Er zijn nochtans veel schoolverlaters zonder diploma. zo onverstandig is die opmerking zeker niet.

Waarom niet, als onderdeel van een groter onderzoek, zoals we al vaker hebben gezegd.

Die nergens over gaat? Die overal over gaat, in plaats van een kleine selectie van factoren zoals bij u het geval is.
Dus( opgelet samenvattend bedoeld!) wie u een vraag stelt over uw beweringen, maakt zich schuldig aan drogredenering??? Dus is uw bewering dit? Ok hoor...
Die schoolverlaters, hoeveel daarvan zijn tweede en derde generatie migranten? En hebben zij dan enkel basisonderwijs? Denk het niet hoor..dus het blijft een onverstandige opmerking..want je moet natuurlijk wel kijken wie dit dan is, registreren dus..oei , op origine!

Kun je nu eens proberen onderbouwd te redeneren? Want het wordt wat saai en beetje vervelend zonder werkelijke argumenten..Sjok mag gerust helpen hoor...
Oud 1 november 2011, 11:29   #105
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Is dat nu niet nèt wat jij steeds maar vooropstelt? Volgens jou is het toch PER DEFINITIE de sociale achterstand die de oorzaak is, vandaar dat JIJ verder niks meer wil laten onderzoeken, toch? Of heb ik dat nu al honderden posts verkeerd begrepen?

ha ja, we MOGEN het niet registreren van de politiek correcte linkiewinkies! Stel je voor dat de uitkomst eens niét zou zijn wat zij willen dat het is, nl. sociale achterstelling is de oorzaak. De oplossing is: geef ze meer subsidies en het probleem is opgelost (behalve dat je dan ook nog eens op de soepsidieverstrekker moet stemmen natuurlijk). Nog een oplossing is: zorg dat ze een diploma hebben, en als ze niet slagen, dan verlaag je de moeilijkheidsgraad! voil�* weeral opgelost.
Je hebt het vast " verkeerd begrepen"...
Je kunt natuurlijk ook onderzoeken wat die sociale achterstelling in de hand werkt en in stand houdt...dat is echt niet enkel "een samenleving die geen kansen biedt"..die oudbollige opvattingen leven enkel nog onder bejaarde hippies en jongeren uit gezinnen die zelf vaak tot de betere middenklasse behoren , het Steinerpubliek..
Oud 1 november 2011, 11:32   #106
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik had al een donkerbruin vermoeden. (no pun intended)
Natuurlijk "onderschrijven" alle multicullers hier op het forum elkaars gezegden en beweringen....
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 11:33   #107
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik weet dat ze niet nodig zijn om te weten welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn in de meest voorkomende vormen van criminaliteit. Kunt u aantonen dat dit wel zo is? Nee he?
Hoe weet jij dat?
Jij weet niet dat ze niet nodig zijn, zolang dit niet onderzocht werd.

Citaat:
Ik denk dat mijn voorbeeld duidelijk genoeg is, stel maar een gerichte vraag mocht JIJ iets niet begrepen hebben!
Op ieder argument is gereageerd, leest u eigenlijk wel iets ??? Zeg maar even op welke argument dan niet gereageerd zou zijn?
Je voorbeeld is duidelijk genoeg om aan te tonen dat jij allerlei factoren wil onderzoeken die je niet geregistreerd hebt.
Mijn gerichte vraag aan jou is "Hoe wil je die factoren onderzoeken indien je ze niet registreert?
Citaat:
Ik wil EERST registreren wie wat doet, op basis van vormen van criminaliteit, daderschap, nationaliteit en origine.
DAARNA wil ik afhankelijk van die resultaten, beslissen WAT ik verder wil onderzoeken binnen welke groep!
Zie voorbeeld..wat denk je, lukt het zo?
Mooi!
Dan moet je die factoren toch registreren.
Ben je dan toch voorstander van het registreren van die factoren?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 11:37   #108
Torkilson
Gouverneur

Torkilson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus( opgelet samenvattend bedoeld!) wie u een vraag stelt over uw beweringen, maakt zich schuldig aan drogredenering??? Dus is uw bewering dit? Ok hoor...
Die schoolverlaters, hoeveel daarvan zijn tweede en derde generatie migranten? En hebben zij dan enkel basisonderwijs? Denk het niet hoor..dus het blijft een onverstandige opmerking..want je moet natuurlijk wel kijken wie dit dan is, registreren dus..oei , op origine!

Kun je nu eens proberen onderbouwd te redeneren? Want het wordt wat saai en beetje vervelend zonder werkelijke argumenten..Sjok mag gerust helpen hoor...
Nee, ge maakt een foutieve samenvatting, welke ge probeert te weerleggen. Dat is inderdaad een drogredenering.
Ik reageer voortdurend onderbouwd, als ik dat doe, negeert ge die post echter. ge reageert enkel als we aantonen dat ge drogredeneringen gebruikt.
Er hoeft mij niemand te helpen, zo moeilijk is het niet om drogredeneringen te doorprikken.

Zelfs hier maakt ge u daaraan schuldig trouwens, origine mag voor ons één van de factoren zijn, zolang ge niet enkel daarop focust. Dat was alweer een stroppop.

Laatst gewijzigd door Torkilson : 1 november 2011 om 11:38.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 11:37   #109
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge geeft twee anekdotes en verwacht dat dat bewijs is. Ik verwacht meer van mensen die willen discussiëren over heikele vraagstukken als dit.

Dit begint zowat te klinken als de parabels van jezus...
Tja, we kunnen moeilijk een paar duizenden anecdotes bij elkaar zoeken en hier plaatsen zeker?
Voor de rest heb je precies niet veel commentaar op die posting? We moeten misschien eerst een vijftigtal bijkomende onderzoeken doen vooraleer zoiets te mogen beweren?
Oud 1 november 2011, 11:39   #110
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Tja, we kunnen moeilijk een paar duizenden anecdotes bij elkaar zoeken en hier plaatsen zeker?
Voor de rest heb je precies niet veel commentaar op die posting? We moeten misschien eerst een vijftigtal bijkomende onderzoeken doen vooraleer zoiets te mogen beweren?
Ja, dat uw bewijsvoering voortdurend anekdotisch is, dat ge voortdurend selectief zijt in het aanvoeren van cijfers. Dat heb ik al meermaals gezegd.
Oud 1 november 2011, 11:39   #111
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben je dan toch voorstander van het registreren van die factoren?
jij ook?
Oud 1 november 2011, 11:40   #112
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Je hebt het vast " verkeerd begrepen"...
Je kunt natuurlijk ook onderzoeken wat die sociale achterstelling in de hand werkt en in stand houdt...dat is echt niet enkel "een samenleving die geen kansen biedt"..die oudbollige opvattingen leven enkel nog onder bejaarde hippies en jongeren uit gezinnen die zelf vaak tot de betere middenklasse behoren , het Steinerpubliek..
Niet enkel, dat is een feit. Het is ook niet enkel afkomst die tot criminaliteit leidt, dus elke draad die dat beweert zit inderdaad fout.
Oud 1 november 2011, 11:42   #113
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat heb je verkeerd "begrepen".

Citaat:
Zoveel leugens in 1 alinea.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 11:43   #114
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat heb je verkeerd "begrepen".

Zoveel leugens in 1 alinea.
Dat zijn inderdaad veel drogredeneringen in één post. Een beetje spijtig. Waar blijven die argumenten.
Oud 1 november 2011, 11:44   #115
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Andev liegt, en verdedigt bovendien pedofilie.
O ja? Waar en hoe?
Zitten er nog niet genoeg zeveraars op het forum dat je erbij komt?
Oud 1 november 2011, 11:44   #116
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fout.
De registratie gaat helemaal niet over alleen allochtonen, wat is dat nu voor een opmerking? Heeft u eigenlijk wel iets begrepen van de bedoeling? Blijkbaar niet!

De registratie gaat uit van daderschap en ( veelvoorkomende) vorm van criminaliteit en brengt dus evengoed in kaart hoeveel daders van Vlaamse origine over of ondervertegenwoordigt zijn in inbraken, diefstal met geweld, dealen van drugs, steaming,autoinbraken enz..je argument slaat dus nergens op!

Ja, het is erg moeilijk om te begrijpen waarom ik wanneer ik wil weten welke groepen Belgen van Turkse, Vlaamse , Marokkaanse of andere origine over of ondervertegenwoordigt zijn, factoren die daar geen reet mee te maken hebben moet onderzoeken, nog minder wat daar dan wetenschappelijk aan zou zijn..leg maar uit hoor...behalve extreem linkse sensuur is er namelijk helemaal geen reden, laat staan dat ze " wetenschappelijk" zouden zijn!
Alice, ik kan het niet beter uitleggen dan met deze vergelijking:

http://en.wikipedia.org/wiki/Blind_men_and_an_elephant
Oud 1 november 2011, 11:45   #117
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
O ja? Waar en hoe?
Zitten er nog niet genoeg zeveraars op het forum dat je erbij komt?
Als ge dat probleem wilt verhelpen volstaat het om nu niets meer te posten andev.
Oud 1 november 2011, 11:46   #118
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zijn inderdaad veel drogredeneringen in één post. Een beetje spijtig. Waar blijven die argumenten.
Hoeveel keer moest jij van de juf je "drogreden" in een zinnetje zetten? Was het een zware straf? Heb je het aantal keren bijgehouden?
Oud 1 november 2011, 11:46   #119
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat is selectief onderzoeken.
Ge gaat (vermoedelijk) vinden wat ge zoekt, maar niet wat het probleem werkelijk is.
Oud 1 november 2011, 11:47   #120
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hoeveel keer moest jij van de juf je "drogreden" in een zinnetje zetten? Was het een zware straf? Heb je het aantal keren bijgehouden?
Nog één? Oei, er zit blijkbaar iets fameus fout bij u. Waarom niet reageren op inhoud en met inhoud?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be