![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
Sommigen lijken hier al de uitkomst van het referendum te kennen
Dat het er komt, is ook nog niet zeker. Er kan van alles gebeuren. Een eenheidsregering van nationale redding bv. In sommige scenario's komt er dan geen referendum. Ik hoop dat het er komt. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 november 2011 om 10:36. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Met dit referendum wil hij alleen zijn eigen verantwoordelijkheid afschuiven op de bevolking, wat een erg laag bij de grondse praktijk is.
Maar wees maar zeker dat het er nooit zal komen. Het Griekse parlement heeft de Europese beslissing goedgekeurd. En nu zou Papandreou 180 van de 300 parlementsleden moeten overhalen tot een referendum? Die meerderheid krijgt hij nooit,...wedden dat niet meer dan 50 �* 60 parlementsleden hem zullen volgen? |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Mooi, wat is dan het probleem?
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Banneling
|
Er is geen probleem, geen referendum is goed, een referendum ook.
Mocht het resultaat van het referendum NEEN zijn (wat ik niet verwacht), dan kan het Brusselse akkoord her-onderhandeld worden. Griekenland staat dan in een betere onderhandelings-`positie. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 november 2011 om 12:10. |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en waarom ze er nu alsnog nog proberen van onder te muizen. Dat ze daar in Brussel als een bende debielen op staan te kijken is nog het ergst van al. Parlement bijeenroepen en de grieken er uit keilen en liefst nog vandaag. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
De eerstvolgende verkiezingen in Griekenland zijn in 2013
Het referendum begin volgend jaar. Een beetje geduld aub Laatst gewijzigd door eno2 : 2 november 2011 om 12:49. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Banneling
|
Jaja de legertop werkt voor het volk, dat hebben we al eerder gezien in Griekenland.
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Volgens de laatste berichten van Reuters wordt overwogen het referendum al in december te laten plaatsvinden. Flick heeft wel gelijk met zijn uitspraak over de debiele Eurokloten die bij het minste of geringste lulligheidje hun irrelevante commentaren spuien. Nu echter, blijven deze kwekkende monden ferm gesloten. Geen trollirige uitspraken op het moment. Van Griekenland zijn ze nog niet af.
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als de Grieken eraf willen, so long, good luck en goodbye. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eurofascisme is inderdaad de mainstream geworden en dat is een zeer gevaarlijke en verontrustende ontwikkeling.
De euro is het dogma van vandaag. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Banneling
|
En n�* Griekenland komt Italië, dan Spanje, dan één of twee oost-Europese landen...(of België) etc: de speculateurs lopen ewoon 't rijtje af.
Soros werd rijk door een speculatie tegen het GBP, waarom dan stoppen? Laatst gewijzigd door filosoof : 2 november 2011 om 15:03. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
Eigenlijk vind ik het wel grappig dat die stomme rand-anarchisten eens een referendum in hun grote muil gesmeten krijgen.
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De enige oplossing op lange termijn is dan ook dat soort terroristen tegen de muur te zetten en af te knallen.
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Banneling
|
70% van de Grieken wil binnen de EU blijven en de € behouden. Dat belooft.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|