![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat de N-VA toegelaten wordt. Stel dat er dan snel akkoorden komen. Hoe moeten we dit dan bekijken? Met N-VA gaat het niet! Zonder N-VA gaat het niet! Met N-VA gaat het blijkbaar wel!
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahaha, bij gebrek aan inhoudelijke argumentatie kan dit weeral tellen.
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je hier een bron van of een link naar ...
Dank bij voorbaat. Guido
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is ook niet zinnig, Raf! Zelfs zo afgezaagd dat het een cliché is geworden!
![]()
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.pvda.be/nieuws/artikel/ba...mijn-baas.html Alstublieft.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 7 november 2011 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De woorden van De Wever zelf, beste.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#109 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() idd. alleen de wil om aan de tafel te komen zitten is er
Laatst gewijzigd door jogo : 7 november 2011 om 09:21. |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ze hadden maar voor het ACV moeten werken, dan was het ok.
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() http://www.knack.be/opinie/columns/r...0002510648.htm
Rikske van de Knack ziet de comeback van nva wel gebeuren.. Volgens mij is die kans zo goed als nihil dat vooral de franstalige partijen terug in zee willen gaan met nva... Ps: nog steeds geen reactie van de Merrie en baby de Croo??? |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat het gaat om een schijnbeweging van de N-VA. De N-VA is niet de partij van de loze statements.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg alsjeblieft. Maak van de N-VA geen hoffelijk dienstpersoneel door uitdrukkingen te gebruiken als "uitgestoken hand". Het is een partij die aan politiek doet.
Je moet ook eens oog hebben voor de uitslag van de laatste verkiezingen en de polls. De N-VA is de grootste partij van ons land. Ze moeten niet beleefd hun handje uitsteken. Ze nemen het initiatief tezamen met de PS zoals de grootste winnaars van de verkiezingen het betaamt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn Belgen. Zoals ik reeds stelde, de N-VA gaat akkoorden moeten maken met lopende zaken voor ondermeer de begroting, de besparingsmaatregelen en de aanpak van de asiel en migratieproblematiek. Deze gaat het volle vertrouwen moeten krijgen van het parlement. In parallel kunnen ze hun grote staatsafbraak onderhandelen. No way Belgium is going to join the PIIGS. Vive La Belgique !
|
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je dat het intelligent overkomt of dat het de discussie ten goede komt als je alle namen zo op kinderachtige wijze vervormt?
![]() |
![]() |
#118 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...24164-3140.art |
|
![]() |
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() Vind je dat het intelligent overkomt of dat het de discussie ten goede komt als je nog steeds denkt dat cd&v en open vld VLAAMS zijn en inzitten met de vlaamse bevolking??
|
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat het alleszins veel meer getuigt van intelligentie en van de wil om tot een volwassen discussie te komen als je het elementaire fatsoen kan opbrengen om mensen en organisaties bij hun naam te noemen, dan wanneer je daar kinderachtige vervormingen van maakt. Ik dacht dat dat duidelijk was...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 7 november 2011 om 10:43. |
![]() |