Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 26 november 2011, 20:01   #101
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Volgende week eedaflegging, daarna kunnen we supporteren voor de val van het misbaksel in spé: Di Rupo I
Niet te rap van stapel lopen. Eerst nog even over immigratie kibbelen, daar kunnen ook wel een paar weken overgaan.
fonne is offline  
Oud 27 november 2011, 00:41   #102
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Och god, nu krijgen we weer de zogenaamde 'geciviliseerde'. Tenminste, die air meet hij/zij zich aan. Maar qua inhoud is het maar weinig soeps. Hetzelfde voorgekauwde cliché-denken en dito patroon van napapegaaien als de andere Vlaams-nationalistische oelewappers.
Ook een goede dag gewenst, zogenaamde mijnheer/mevrouw System.

U beseft het ongetwijfeld niet zelf, maar met uw ideetjes omtrent wat al dan niet geciviliseerd is begint u meer en meer te klinken als uw goede vriend en spitsbroeder Victor Van Aelst.

Hoe dan ook, uw bijdragen aan dit forum zijn in de regel zodanig veel soeps dat lagere levensvormen zoals zowat alle andere mensen op aard niets méér kunnen dan er een poepje van ruiken.

Dank derhalve voor uw alweer zeer leerrijke argumenten inzake het onderwerp van deze draad : het begrotingsakkoord van de partijtjes die op mensen als u en nog een vijftal verwaaiden rekenen om bij de eerstvolgende verkiezingen niet electoraal afgeslacht te worden, al weet elk mens met minstens twee werkende hersencellen dat dit vanzelfsprekend niets méér dan ijdele hoop is.

Met hartelijke groeten van

de zogenaamde hij/zij

Laatst gewijzigd door Gwylan : 27 november 2011 om 00:55.
Gwylan is offline  
Oud 27 november 2011, 00:50   #103
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Nu wil u al de Waalse vakbonden voor uw kar spannen ?

U bent wel grappig, en tegelijk heb ik medelijden weet u.
De tweede december rik,en ge zult zien hoe akkoord de vakbonden,en hoevéél minder akkoord de waalse metallo's wel zullen zijn...
Svennies is offline  
Oud 27 november 2011, 00:57   #104
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
De zuurtegraad van de vlaamsnationalisten stijgt onrustbarend.

Nog sneller dan de lange termijn rente.
Duidelijk niet op de hoogte hé mijn beste wat de zuurgraad betreft....

We nemen u uw gebrek aan opleiding heus niet kwalijk,maar gebruik dan alléén maar begrippen waarvan u de betekenis begrijpt...

Het kan ook zijn dat u bij gebrek daaraan in een keer uitgeklapt bent wegens intellectueel onvermogend...

Maar nogmaals,dat is dus niet onze fout..
Svennies is offline  
Oud 27 november 2011, 00:57   #105
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ook een goede dag gewenst, zogenaamde mijnheer/mevrouw System.

U beseft het ongetwijfeld niet zelf, maar met uw ideetjes omtrent wat al dan niet geciviliseerd is begint u meer en meer te klinken als uw goede vriend en spitsbroeder Victor Van Aelst.

Hoe dan ook, uw bijdragen aan dit forum zijn in de regel zodanig veel soeps dat lagere levensvormen zoals zowat alle andere mensen op aard niets méér kunnen dan er een poepje van ruiken.

Dank derhalve voor uw alweer zeer leerrijke argumenten inzake het onderwerp van deze draad : het begrotingsakkoord van de partijtjes die op mensen als u en nog een vijftal verwaaiden rekenen om bij de eerstvolgende verkiezingen niet electoraal afgeslacht te worden, al weet elk mens met minstens een tweetal werkende hersencellen dat dit vanzelfsprekend niets méér dan ijdele hoop is.

Met hartelijke groeten van

de zogenaamde hij/zij
In feite zijn dit soort reacties "paarlen voor de zwijnen".
PS: "..." : verstandigen onder ons weten, dat hier een spreekwoord werd gebezigd.
Anselmo is offline  
Oud 27 november 2011, 01:10   #106
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Duidelijk niet op de hoogte hé mijn beste wat de zuurgraad betreft....

We nemen u uw gebrek aan opleiding heus niet kwalijk,maar gebruik dan alléén maar begrippen waarvan u de betekenis begrijpt...

Het kan ook zijn dat u bij gebrek daaraan in een keer uitgeklapt bent wegens intellectueel onvermogend...

Maar nogmaals,dat is dus niet onze fout..
Serieus mensen? Twee personen die er iemand op wijzen dat hij bepaalde kennis niet beheerst terwijl een "stijgende zuurtegraad" weldegelijk correct is. Een stijgende zuurtegraad is een correct begrip is, het wil zeggen dat de pH daalt.

Mss moet JIJ maar eens de boeken chemie in duiken.
Athelas is offline  
Oud 27 november 2011, 01:14   #107
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
Serieus mensen? Twee personen die er iemand op wijzen dat hij bepaalde kennis niet beheerst terwijl een "stijgende zuurtegraad" weldegelijk correct is. Een stijgende zuurtegraad is een correct begrip is, het wil zeggen dat de pH daalt.

Hmmmm,ik bén een chemicus mijn beste....

U ook.....
Svennies is offline  
Oud 27 november 2011, 01:19   #108
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Hmmmm,ik bén een chemicus mijn beste....

U ook.....
Een beroep doen op autoriteit. Sterk argument mijn beste. Zeker niet proberen te bewijzen dat ik fout ben mbhv feiten.
Athelas is offline  
Oud 27 november 2011, 01:23   #109
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een beroep doen op autoriteit. Sterk argument mijn beste. Zeker niet proberen te bewijzen dat ik fout ben mbhv feiten.
Ik héb nu eenmaal een 28 jarige praktijkervaring wat dat betreft...

Als u autoriteit met feit wil verwarren,ga uw gang maar mijn beste...
Svennies is offline  
Oud 27 november 2011, 01:34   #110
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Ik héb nu eenmaal een 28 jarige praktijkervaring wat dat betreft...

Als u autoriteit met feit wil verwarren,ga uw gang maar mijn beste...
28 jaar ervaring, ik ben een chemicus... zijn argumenten obv autoriteit. Als ik nu zeg dat ik een chemicus ben met 28 jaar ervaring, ga jij dan zeggen dat jij meer chemicus bent dan ik en jij dus juist bent? Daarom dat dit normaal niet als geldig argument wordt gebruikt in een discussie. Een chemicus met 28 jaar ervaring zou toch genoeg grijze materie moeten hebben om dit te beseffen.

pH is een meetschaal voor het bepalen of een vloeistof al dan niet zurig of basisch is. Het wordt ook wel eens zuurtegraad in het nederlands genoemd maar je kan gerust zeggen dat de zuurtegraad van iets stijgt zonder verwarring te veroorzaken omtrent de pH waardes.
Athelas is offline  
Oud 27 november 2011, 01:52   #111
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
28 jaar ervaring, ik ben een chemicus... zijn argumenten obv autoriteit. Als ik nu zeg dat ik een chemicus ben met 28 jaar ervaring, ga jij dan zeggen dat jij meer chemicus bent dan ik en jij dus juist bent? Daarom dat dit normaal niet als geldig argument wordt gebruikt in een discussie. Een chemicus met 28 jaar ervaring zou toch genoeg grijze materie moeten hebben om dit te beseffen.

pH is een meetschaal voor het bepalen of een vloeistof al dan niet zurig of basisch is. Het wordt ook wel eens zuurtegraad in het nederlands genoemd maar je kan gerust zeggen dat de zuurtegraad van iets stijgt zonder verwarring te veroorzaken omtrent de pH waardes.
U doet en zeikt wat u wil mijnheer,mij zal het worst wezen wat u zoal denkt,begrepen...

Blijkbaar is uw niveau en zuurgraad dat van een blikje cola...

Tjuus.....
Svennies is offline  
Oud 27 november 2011, 11:47   #112
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Welk ongelijk ?
QED
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 27 november 2011, 11:59   #113
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:

Je moet er vooral niet te zwaar aan tillen. Zulke reacties zijn enkel plaagstootjes. Gezien de reacties die rikske zelf plaatst denk ik dat hij er wel tegen kan.
stuyckp is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be