Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 18 december 2011, 09:35   #101
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Waarde forumcollega,

Vooreerst eventjes terzijde : mijn kerel-gehalte is zo mogelijk nog kleiner dan dat van Elio Di Rupo, ik draag fijnere lingerie, en om de vergelijking helemaal door te trekken, mijn parfum komt tenminste niet van de Lidl of de Aldi. Ik behoor tot de levensvorm die men “vrouw” placht te noemen, al blijkt het nu meer in de mode te zijn om lieftalliger omschrijvingen als “bitch” en dergelijke te gebruiken. Nu, in mijn wereld spreekt men mij weliswaar nog aan met “mevrouw” (eigenlijk met “madame”, om preciezer te zijn), maar als u er genoegen kunt in vinden om mij desalniettemin “kerel” te noemen, dan doet u maar : ieder diertje zijn pleziertje.

Voor het overige verzoek ik u te overwegen dat andere mensen dan uzelf wel eens hun argumenten met zelf gekozen termen durven verwoorden. Mocht dit voor u ondraaglijk zijn, dan vrees ik dat er u in de rest van uw hopelijk lang en vruchtbaar leven nog veel moeilijke momenten te wachten staan.

Niettemin, met hartelijke groeten,

Gwylan
Een bekakte madam, dat bent u. Eentje waarvan de pretentie er zo afdruipt. En daarna hebben we het gehad. Het Ançien Régime zou u zeker niet misstaan hebben. U weet wel, een tijd waar in grafelijke wiegen geboren leeglopers het voor het zeggen hadden.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 december 2011 om 09:51.
Het Oosten is offline  
Oud 18 december 2011, 09:47   #102
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een bekakte madam, dat bent u. Eentje waarvan de pretentie er zo afdruipt. En daarna hebben we het gehad. Het Ançien Régime zou u zeker niet misstaan hebben. U weet wel, een tijd waar lanterfanters het voor het zeggen hadden.
Dan kennelijk een ancien regime waar men zonder scheldwoorden te gebruiken zijn punt kon maken. Dat is iets wat u nog niet volledig onder de knie hebt.
Hollander is offline  
Oud 18 december 2011, 09:52   #103
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Dan kennelijk een ancien regime waar men zonder scheldwoorden te gebruiken zijn punt kon maken. Dat is iets wat u nog niet volledig onder de knie hebt.
Ter uwe intentie heb ik mijn woordkeuze aangepast. Weet wel, het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
Het Oosten is offline  
Oud 18 december 2011, 10:16   #104
Hollander

Standaard

Citaat:
Ter uwe intentie heb ik mijn woordkeuze aangepast. Weet wel, het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
Dat besef ik, maar dank voor uw onverwijlde aanpassing. We willen tenslotte beide hetzelfde, namelijk een kwalitatief hoogstaand forum.

Laatst gewijzigd door Hollander : 18 december 2011 om 10:16.
Hollander is offline  
Oud 18 december 2011, 10:18   #105
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een bekakte madam, dat bent u. Eentje waarvan de pretentie er zo afdruipt. En daarna hebben we het gehad. Het Ançien Régime zou u zeker niet misstaan hebben. U weet wel, een tijd waar in grafelijke wiegen geboren lanterfanters het voor het zeggen hadden.
Pikt het, syske? Argumenten te kort? Of ben je jaloers dat je het toetsenbord niet met dezelfde bedrevenheid kunt hanteren? Ben benieuwd hoe de mods over dergelijk 'pzersoonlijke' reactie zullen denken! Er zijn al voor minder banpunten toegekend!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 december 2011 om 10:31.
Bokkenreyder is offline  
Oud 18 december 2011, 10:36   #106
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adlere Bekijk bericht
Well
Great information.
Thanks for sharing.
Our pleasure, just spread the information you've learnt - and probably are learning - and the opinions you have encountered and still are entcountering overhere!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 18 december 2011, 10:42   #107
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat besef ik, maar dank voor uw onverwijlde aanpassing. We willen tenslotte beide hetzelfde, namelijk een kwalitatief hoogstaand forum.
Ik begrijp u toch niet goed. U die zo tuk bent op een kwalitatief forum, zou moeten weten dat 'lanterfanter' helemaal geen 'abjecte' of 'vulgaire' term is, en het is zeker niet kwetsend. U bent toch zeker dat u weet wat de term betekent?

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 december 2011 om 10:45.
Het Oosten is offline  
Oud 18 december 2011, 10:47   #108
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Ik begrijp u toch niet goed. U die zo tuk bent op een kwalitatief forum, zou moeten weten dat 'lanterfanter' helemaal geen 'abjecte' of 'vulgaire' term is, en het is zeker niet kwetsend. U bent toch zeker dat u weet wat de term betekent?
En wat vind je dan van 'bekakte'? Ik vond die post van jou erg beledigend, erg denigrerend, vooral omdat hij gericht was aan iemand die voortdurend haar woorden wikt.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 december 2011 om 10:49.
Bokkenreyder is offline  
Oud 18 december 2011, 11:07   #109
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
En wat vind je dan van 'bekakte'? Ik vond die post van jou erg beledigend, erg denigrerend, vooral omdat hij gericht was aan iemand die voortdurend haar woorden wikt.
'Bekakt' is ze zeker.
En daarmee bedoel ik : ijdel, prat, trots, grootsig, nestig, pedant,hautain, en vooral kwastig en neuswijs . En zelfs 'Hollands bekakt'. Dat is minstens even erg .

Weet wel, ik zeg maar wat ik denk.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 december 2011 om 11:08.
Het Oosten is offline  
Oud 18 december 2011, 11:17   #110
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
'Bekakt' is ze zeker.
En daarmee bedoel ik : ijdel, prat, trots, grootsig, nestig, pedant,hautain, en vooral kwastig en neuswijs . En zelfs 'Hollands bekakt'. Dat is minstens even erg .

ALLELUJAH!!!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 18 december 2011, 12:07   #111
Hollander

Standaard

Citaat:
'Bekakt' is ze zeker.

Uw kwalificaties jegens een forumgenoot doen slechts weinig ter zake en kunnen wij, de andere forumgenoten, prima zonder. Het voegt op zijn best slechts matig toe aan de discussie. Het risico bestaat zelfs dat dit de discussie niet ten goede komt.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Hollander is offline  
Oud 18 december 2011, 12:08   #112
born2bewild
Banneling

Standaard

dat peeters maar snel zorgt voor een aparte Vlaamse rating
born2bewild is offline  
Oud 18 december 2011, 12:43   #113
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
dat peeters maar snel zorgt voor een aparte Vlaamse rating
Ondertussen geven ze het goede voorbeeld en vluchten ze met ons geld naar het buitenland.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 18 december 2011 om 12:44.
Alboreto is offline  
Oud 18 december 2011, 12:56   #114
Hollander

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ondertussen geven ze het goede voorbeeld en vluchten ze met ons geld naar het buitenland.
wie en waarheen en hoeveel?
Hollander is offline  
Oud 18 december 2011, 13:04   #115
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wie en waarheen en hoeveel?
Peeters, naar Nederland met alles.
Oud 18 december 2011, 13:14   #116
Hollander

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Peeters, naar Nederland met alles.
Als u doelt op het aannemen van ING als huisbankier door de Vlaamse Regering dan lijkt me toch dat de 13.000 medewerkers van de Belgische onderdelen van ING (voornamelijk Vlaanderen/Brussel) dat klusje wel kunnen klaren.

Of is een Vlaamse medewerker van ING voor u minder waard dan een Nederlandse medewerker?
Hollander is offline  
Oud 18 december 2011, 13:20   #117
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Bekakt' is ze zeker.

Ben je daar wel héél zeker van?
Oud 18 december 2011, 13:21   #118
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een bekakte madam, dat bent u. Eentje waarvan de pretentie er zo afdruipt. En daarna hebben we het gehad. Het Ançien Régime zou u zeker niet misstaan hebben. U weet wel, een tijd waar in grafelijke wiegen geboren leeglopers het voor het zeggen hadden.
Terzijde :
Dat alles wat met kak te maken heeft een zeer essentieel element is in de “argumenten” en de denkwereld van belgicisten zoals mijnheer Henri en uw diverse forumgedaanten is ons allen inmiddels bekend.
Betreffende de “tijd waar in grafelijke wiegen geboren leeglopers het voor het zeggen hadden” kan ik u meedelen dat mijn landgenoten en ikzelf die periode sinds lang ontgroeid zijn. U en uw landgenoten kennelijk nog niet.

Inzake het onderwerp van deze draad :
Het zal u misschien zijn opgevallen dat de installatie van de door u langverwachte nieuwe Belgische regering niet veel zoden aan de dijk heeft gebracht voor wat betreft de mate van vertrouwen die de internationale markten in België hebben, wel integendeel. Dat kan naar mijn overtuiging overigens weinig verbazing wekken : bedoelde regering wordt ook door de bevolking zelve nauwelijks of niet vertrouwd, en met reden.

In dat verband interesseert het mij te weten hoe mensen als u, die onvoorwaardelijk alles voorstaan wat met België te maken heeft, denken dat de regering Di Rupo het broodnodig vertrouwen van de bevolking kan terugwinnen, wetend dat deze niet eens gesteund wordt door de parlementaire vertegenwoordigers van de grootste bevolkingsgroep in België. Dank bij voorbaat voor een inhoudelijke respons.
Gwylan is offline  
Oud 18 december 2011, 13:25   #119
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Terzijde :
Dat alles wat met kak te maken heeft een zeer essentieel element is in de “argumenten” en de denkwereld van belgicisten zoals mijnheer Henri en uw diverse forumgedaanten is ons allen inmiddels bekend.
Betreffende de “tijd waar in grafelijke wiegen geboren leeglopers het voor het zeggen hadden” kan ik u meedelen dat mijn landgenoten en ikzelf die periode sinds lang ontgroeid zijn. U en uw landgenoten kennelijk nog niet.

Inzake het onderwerp van deze draad :
Het zal u misschien zijn opgevallen dat de installatie van de door u langverwachte nieuwe Belgische regering niet veel zoden aan de dijk heeft gebracht voor wat betreft de mate van vertrouwen die de internationale markten in België hebben, wel integendeel. Dat kan naar mijn overtuiging overigens weinig verbazing wekken : bedoelde regering wordt ook door de bevolking zelve nauwelijks of niet vertrouwd, en met reden.

In dat verband interesseert het mij te weten hoe mensen als u, die onvoorwaardelijk alles voorstaan wat met België te maken heeft, denken dat de regering Di Rupo het broodnodig vertrouwen van de bevolking kan terugwinnen, wetend dat deze niet eens gesteund wordt door de parlementaire vertegenwoordigers van de grootste bevolkingsgroep in België. Dank bij voorbaat voor een inhoudelijke respons.
2

Oud 18 december 2011, 13:32   #120
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Terzijde :
Bekakt = hautain. Als je wil weten wat hautain is dan moet U uw bovenstaande stukje maar eens herlezen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be