![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Pas op! Ik vind dat u die mening mag hebben én ik ben ardant voorstander om u het recht te geven die ook te uiten. Bovendien vind ik dat u met die mening trouwens op de juiste partij stemt. Edit: Niemand is vragende partij om "samen te gaan". Samenwerking na gewestelijke verkiezingen evenwel moet kunnen.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 3 januari 2012 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
|
![]() Omdat zij via de VRT en de rest van de gesubsidieerde regimepers al genoeg vomitus moeten verwerken?
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag een link.
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voortaan weiger ik het nog te lezen bij de kapper of bij de huisarts.
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ga jij het dan in de toekomst over hebben?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Ik heb ondertussen een stuk van het artikel gelezen. Het is op verschillende punten onbetrouwbaar.
- Als BDW zijn dossier kennis zo slecht is, hoe komt het dan dat dit niet tot uiting komt in de debatten. - Als BDW zijn dossier kennis zo slecht is, waarom werd dat dan niet eerder aan de kaak gesteld - Als de N-VA zijn studiedienst zo slecht is, hoe komt dat ook dit niet eerder een probleem is dat naar buiten is gekomen - Als Beke over een mail beschikt die bewijst dat N-VA zelf aan de kant is gaan staan. Waarom bewijst hij dat dan niet ? En waarom zijn de feiten dan anders. - Als DeCroo BDW spuugzat was. Hoe kan dat eigenlijk ? Hij was er nog maar pas bij betrokken Besluit : Waarom heeft men zo lang gewacht om dit allemaal ten berde te brengen ? Zijn de gemeenteraadsverkiezingen daar misschien een oorzaak van ? Dat BDW eventueel kemels geschoten heeft wil ik goed geloven. Dat hij in principe beloofd had om de financieringswet niet aan te raken aan Di Rupo is volgens mij een feit dat klopt, en dat was een blunder. Ik weet het niet hoor, maar ik vind het al bij al nogal laag bij de grondse journalistiek. N-VA bashing is goed bezig. N-VA wordt behandeld alsof het het VB is. Uiteindelijk zijn Beke en DeCroo ook gerold door de PS. Gehaaide politici daar bij de PS. Tot slot : Hoe komt het dat die slechte studiedienst van de N-VA toch de gebreken in de onderhandelde akkoorden kon blootleggen ? Daar hebben ze dan toch geen feedback voor gekregen van CD&V wel ? 5 % groei aan de inkomstenbelasting ? N-VA Bashing ten top. Laatst gewijzigd door stuyckp : 3 januari 2012 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 3 januari 2012 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het gaat over samenwerking, niet over 'samengaan' tot één partij. De N-VA werkt al jaren samen met de Belgicisten van de SP.a en de CD&V, maar samenwerken met de enige andere Vlaams-nationalistische partij kan niet? Maar wel zeggen 'in principe' tegen het cordon sanitaire te zijn? Ronduit hypocriet is dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Wat de media nu aan het doen is een Steve Stevaerttje: eerst populair maken, dan uitspugen.
Dacht niet dat de Humo zo schijnheilig kon zijn om een paar maanden geleden hem te interviewen, en hem dan opeens door zijn twee rivalen te laten afbreken. We zagen het al in de Pappenheimers; nu komt de media op stang. Maar wij weten al de uitkomst van de volgende verkiezingen, als we het feit weglaten dat de media niet zal accepteren dat ze de geest van het volk niet tegen De Wever konden keren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Tssss....spijtig te moeten vaststellen dat Humo, alhier althans, geslaagd is in zijn opzet. Alleen al de verdediging tegen de BDW bashing is een overwinning voor linkieworld. Een rioolbladje als Humo verdient niet meer dan dat men eens goed mee lacht, dat men het plaatst in de context zijn politieke reden van bestaan en dat men het thuisbrengt waar het hoort...op de vuilnisbelt....
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu jullie gestaag aan het evolueren zijn naar eerst een kleine partij in 2010 en vermoedelijk een groupuscule die flirt met de kiesdrempel in 2014 zou het jullie sieren moest je wat meer met eigen politiek bezig zijn in plaats van je concurrenten te willen beschadigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat weegt het meeste door? 45% van de stemmen voor NVA of 35% voor NVA en 10% voor het VB? Een stem voor het VB is er altijd 1 verloren. 45% wordt al riskanter om in het cordon te steken zonder dat er doden vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |