![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens geen N-VA'er. Ik ben een Vlaming die serieus genoeg heeft van de onkunde op federaal vlak. Op Vlaams vlak zie ik jaar na jaar evenwichten na de afsluiting van het jaar. Ook in 2012 zal dit het geval zijn na de bijsturen die zullen gebeuren. Op federaal vlak zie ik jaar na jaar tekorten en ook nu zal dat tekort catastrofaal zijn en men sluit er zijn ogen voor. Dus ik vraag het je nog 1 keer. Kan je on topic blijven of wil je dat eigenlijk gewoon niet en ga je weer wat verder trollen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu dat we dit hebben vastgesteld, mag het ook eens over de federale regering gaan?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij is gewoon een beetje zuur.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze heren, daat twijfel ik aan. http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...gsakkoord.aspx
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...gsakkoord.aspx
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten ook niet. Waarom wordt de N-VA dan aangevallen?
U weet waarschijnlijk niet dat we het over de Vlaamse begroting hadden. Maar ja, ik had ook niet van u verwacht dat u alles zou begrijpen wat er geschreven staat. ![]()
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 6 januari 2012 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De discussie gaat over het falen van de federale regering.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() system en henri1 zijn altijd een 2 koppige trol geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we mogen nu eerst eens de analyse van EUropa doornemen, lezen waar de begroting faalt, en we gaan dan eens lekker kijken of europa nu kritiekgeeft op de punten waar rechtse partijen moeite mee hebben, of dat europa kritiek heeft op de linkse dada's Volgens mij als er kritiek komt zal het zijn omdat 1° het pensioenplan niet genoeg snijdt bij de ambtenaren, te weinig de leeftijd optrekt, en nog teveel de gelijkgestelde systemen koestert. Dat is ook niet verwonderlijk met een damocles van een vakbond die dan nog symbolisch spieren rolt en die in feite in de achtergrond zit te onderhandelen. 2° het besparingsplan te weinig snijdt bij de overheid, en vooral het besparingsplan zet nergens concreet hoeveel procent loonmassa er bespaard wordt, en welke diensten concreet afgebouwd wordt, tenzij een nieuw woordje usurperende diensten, diensten waarvan ik dacht dat ze al 20 jaar afgeschaft waren... 3° omdat er teveel nepbegrotingen inzitten die niet gerealiseerd kunnen worden. De grootste is dan nog de fiscale fraude begroting, die zou gewoon volledig op 0euro moeten gezet worden. 4° omdat de begroting in feite ook opgesteld is geworden door Leterme want dat akkoord werd versneld goedgekeurd, ik lig hier met zo'n gegevens op mijn buro, het resultaat van ploeg Leterme is haastwerk geworden en BLIND gesnoei waarvan ik tweifel of ze de targets haalt die ze moet halen. Ik denk zelfs dat onze sector best niet meewerkt aan het fijntunen van die maatregelen zodat ze een slag in het water worden. 5° waar en wanneer zoekt deoverheid ook de RENDABELE investeringen te doen. Het geld investeren in de economie in sectoren waarvan we weten dat het ons geen windeieren zal leggen. INtegendeel alles die ons windeieren aan het leggen was ('groene investerignen) hebben ze afgeschaft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn gedacht.
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij, zoals ik wel dacht dat je ging argumenteren, de N-VA nu ook al de ganse Europese commissie heeft overgenomen he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Europa, door "nee" te zeggen op dit ultieme compromis voorstel van begroting, zich nu moedwillig aan de kant heeft gezet
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herstappe moet dus wel degelijk zijn steentje bijdragen in de besparingen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
En dat zijn sommen die jaarlijks ingeschreven worden in een klein klein potje.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 6 januari 2012 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |