Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2013, 11:10   #101
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Dat kende ik al langer. Ukip is zo'n beetje het BUB van het VK. Zij het dan dat UKIP wel stemmen krijgt.
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2013, 18:59   #102
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Ik bedoel, veel verder wat betreft het aantal stemmen voor separatistische partijen. In Vlaanderen zit je nog maar aan 36% Vlaams-separatistische partijen (VB+NVA+LDD), terwijl ik gok dat 70% in dat Schots parlement onafhankelijkheid wil.
Is N-VA separatistisch??? Vroeger misschien maar de dag van vandaag is het dat alleszins niet. Ik dacht zelfs dat ze er een bloedhekel aan hadden seperatistisch genoemd te worden. Nee, nee N-Va is 'confederalistisch' of separatistisch voor de héél lange termijn waarbij vlaanderen dan gewoon een provincie van de EU is. I.e. het is hoogstens een hele vage lange termijn doelstelling. En ieder zou moeten weten wat dergerlijke beloftes waard zijn. Niks, helemaal niks.

Really, de N-V is geen separatistische partij al wil ze wel graag de stemmen van separatisten binnenhalen natuurlijk...
Oud 18 mei 2013, 19:00   #103
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Sovereign state of Scotland. Als het zover komt koop ik alvast een ticket, de drank zal vloeien en de vriendschap groot!
Tenzij ze ook uit de EU stappen vrees ik dat dat 'sovereign' erg beperkt zal zijn.
Oud 18 mei 2013, 19:10   #104
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Olie en vis als Noorwegen, met nog een beetje industrie. Zo erg kan het dus niet zijn.
En vergeet de whisky niet....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be