![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In hoever zijn voedingsgewoonten bepalend voor iemands karakter?
ik ken trouwens heel sympathieke vegetariërs. veganisten ken ik niet al is me het verschil nog altijd niet duidelijk iets met melkproducten en wel/geen vis eten. ik heb een hekel aan mensen die alles in het politieke willen trekken en allerlei heel rare conclusie's trekken enkel omdat iemand wel/geen kip eet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Burger
|
![]() Ik leef al jaren van melk alleen, om mijn steun te betuigen aan onze vriendin de koe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veganisten consumeren NIETS dierlijks. Dat is mijn verdienstelijke zelfdefinitie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Vleeseters eten alle andere vleeseters op, daar moeten veganisten dus geen schrik meer van hebben, bedankt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een tomaat is mi ook een levend organisme. toch zal de veganist niet nalaten om die te verorberen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar goed, ik geef toe dat ik aan tomaatmishandeling doe. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2012 om 02:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Veganistische gerechten zijn best lekker als je die quorn/tofu/seitan brol eerst strategisch in een hoekje van u bord duwt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik protesteer tegen de titel.
Die stelt namelijk de tegenstelling "vleeseter" tegenover "veganist". Er zullen weinig mensen zijn die uitsluitend vlees eten. De meeste mensen eten zowel groentes als vlees (omnivoren). Wie eerlijk is zou dus schrijven om "alleseters en alleen-groente-eters" iets goeds van mekaar te laten zeggen. Maar neen, de vleeseter wordt door de veganisten zo graag afgeschilderd als een moordenaar. Nu, in een eerdere post heb ik al wel iets goed gezegd over de groentefretters. Dat bewijst mijn goed karakter. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |||||
Banneling
|
![]() [quote]Protest verworpen
Citaat:
Neen, die stelt een positieve onderlinge behandeling van deze twee tegengestelde eetstijlen Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
eno (aka tomaatmassamoordenaar) als je 80% vd bevolking moordenaars noemt omdat ze op zondag een ei'tje koken dan moet je toch niet verbaasd opkijken dat men je een fundamentalist vindt? gelukkig zijn 90% vd vegetariërs geen politiek geschifte fundi's die elke maaltijd met hun onzin willen verpesten ![]() (is dat niet lief?) Laatst gewijzigd door 1207 : 19 januari 2012 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Evengoed, ik zat toch al door mijn complimentjes, na een stuk of vijf PS: OP zondag een eitje koken => vegetariër =/= vleeseter Altijd maar scheve voorstellingen van feiten ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2012 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() veggie: kleinere ecofoot, zorgt voor overaanbod van voeding voor arme landen, verlaagt de prijs van vlees, verlaagt het landbouwareaal nodig om mensheid te kweken, vermindert tewerkstelling, verhoogt economische efficientie, vergroot schaalvoordeel, doet BNP zakken , vermindert energieafhankelijkheid, vermindert industriele machineoutput, vermindert belasting van transport op de wegen. Dus in feite een goeie truuk om minder belastingen te betalen, om Elio een kloot af te trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
straks die tomaatjes een keertje douchen en dan de gasoven in ![]() (hoeveel godwinpunten zijn dat?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ale Godwin is hier al ze.. dat is een record denk ik in 6 pagina's een godwin punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Banneling
|
![]() [quote].
Waar? Dit is een draad om elkaar te complimenteren Dus complimenteer is je met de vondst "plantenmoordenaar" voor veganisten. Dat gaat zeker in mijn vocabulaire. Hartelijk dank Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |