![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het is al zo ver dat men hier meer geld gaat uitgeven voor vreemdelingen waarvan de enige verdienste is dat ze tot hier zijn geraakt dan voor bepaalde sukkelaars van onze eigen bevolking. Eigen bevolking, dat zijn dus niet de "nieuwe Belgen" van de laatste jaren. Men moet maar eens een internationale organisatie creeëren die met subsidies van al de andere landen hulp kan en mag bieden ter plaatse en stoppen met van andere landen een duivenkot te maken waar al de wereldmiserie zo maar mag binnenvliegen! Er zijn er dan al een paar van dat soort, maar onvoldoende qua kracht en mogelijkheden. De landen die vers bloed nodig hebben die kunnen dan zelf "invoeren" wat past ipv om het even wat over zich te krijgen zoals nu. Indien er geen einde komt aan de huidige ongecontroleerde chaos staat er onze landen nog wat te wachten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nu constructief aub...
Citaat:
![]() |
![]() |
#103 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun kindergeld afnemen zou al een enorme stimulans zijn, dan moeten hun ouders ook eens naar hun schatjes omzien! Laatst gewijzigd door andev : 5 februari 2012 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dat hij dat zelfs nog liever doet dan door een allo ververst te worden? Maar deze gekheid terzijde... Uw eerste reden pro immigratie: een gunstige impact op de bevolkingspiramide. Op het eerste zicht klinkt dit als een redelijk argument. Maar we moeten ons daarbij een paar vragen en bedenkingen stellen: -Weegt die gunstiger piramide op tegen het feit dat het reeds overvolle België door immigratie nóg voller wordt? -Zijn de immigranten weldegelijk jong genoeg om een gunstig effect op die piramide te hebben? Dit effect wordt immers teniet gedaan, wanneer er voor elke jonge immigrant nog volgmigratie is van 2 ouders en 4 grootouders via gezinshereniging. -Zijn de migranten bereid en bekwaam om pampers te verversen, of een andere nuttige job te vervullen? -Zijn die jobs weldegelijk in overschot aanwezig? Zoja, weegt scholingskost van niet-geschoolde migranten op tegen de eventuële baten? Als op deze vragen onverdeeld positief kan geantwoord worden, dan heb je hier misschien een migratievoordeeltje te pakken als je tenminste migranten enkel binnenlaat met condities i.v.m. leeftijd.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 5 februari 2012 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Partijlid
|
![]() Het probleem zijn niet de migranten maar het systeem! Leer dus uit uw eigen lessen zou ik zeggen.
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb uw stelling dat het enkel gaat om bananenvlechters al ontkracht, dus...
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Vooral op vraag 2 is nog steeds geen antwoord gegeven. Ik vraag me af hoeveel van die 'linkse intellectuelen' op dit forum dagdagelijks in contact komen met de sociaal-maatschappelijke overlast, die trossen overbodige (moslim-) immigranten aan de maatschappij veroorzaken. Weinig tot geen, vermoed ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Link niet bekeken vermoed ik.
Die man geeft lessen bij o.a. microsoft en zet zich in kennis bij te brengen in de IT. Ik persoonlijk ben hem dankbaar, ondanks zijn grappig marokkaans/Nederlands accent. Kindergeld is in een tijd van overbevolking sowieso een anachronisme.
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat de mogelijkheid moet bestaan om u vrij te stellen van de betaling van kindergeld, maar dan moet u wel zorgen voor het pensioen van uw ouders en dat van u tegelijkertijd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag enkel wat we kunnen doen met die paar 1000 woestijnrovers, kamelenjockeys en bananenbladvlechters die met de rest van de migranten meekomen. (en dan spreken we nog niet over azielige zoekers)
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb meer de indruk dat de verrijkers die we binnenhaalden om voor onze pensioenen te zorgen deze voortijdig opsouperen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De stem tegen de multicul had niet zo hard geklonken, moest men in het verleden geen moslims geïmporteerd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat de achteruitgang hier zou te wijten zijn omdat we onze grenzen afgesloten hebben kan ik ook moeilijk geloven. Die achteruitgang is juist de oorzaak dat we werkkrachten te veel hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Komt op hetzelfde neer.
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|