![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn maatstaf is de reactie en het standput van mijn mensen. Zolang die content zijn, is het goed. Wat anderen daarover denken, kan me letterlijk geen barst schelen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan laten we jullie achter. Wat overblijft zijn een bende laaggeschoolden met een gemiddeld iq van 90 die er trots op zijn dat ze de "rijken" en "potentials" hebben weggejaagd. Om samen in de armoede te zitten.... Wel niet zagen dat ge geen dokter meer vindt om uw zieken te behandelen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Werkgevers hebben ook nood aan arbeiders en ander werkvolk, om hun zaken recht te houden, dus ik denk dat je hen beter ook verzorgt, ipv uit te melken, niet?
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen zien ze bij anderen een dikke auto, een groot huis met 3 badkamers en vele reizen naar exotische landen, en willen ze dat ook. Wat ze niet begrijpen is dat daar meer voor nodig is als simpelweg te werken. Want met arbeid alleen bereik je zulke dingen niet. Risico nemen, innovatief denken en meer doen als wat er van je gevraagd wordt...dat zijn de toverwoorden. Als je graag een veilige, simpele job hebt, zonder veel verantwoordelijkheid, moet je niet denk dat je kan leven als een sjeik.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() De "Vlaamse" jeugd bestaat niet eens.
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Geneer je vooral niet om het af te trappen, liefst naar de Maan, of naar Mars. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 8 februari 2012 om 16:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Het ironische aan de zaak is dat ik werk aan de technologie om het ooit af te trappen naar de maan of mars, dus met plezier !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() En hebt ge u nu al uitgevogeld hoe ge een hartoperatie doet ? Als uw kameraad neervalt zult ge dat in uw utopische wereld zelf moeten doen, want ge gooit alle 20000 euro per maand verdiendende artsen buiten he !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ach ach ach... Weer zo'n amerikahater die er nog nooit geweest is, en die niet weet wat hij zegt. Duidelijk een communistische neonazi! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Randdebielen vind je vaker tussen de hoger opgeleiden.
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Ik heb niks gezegd over debiliteit.
Ik heb wel gezegd dat niet iedereen gelijk is. Iedereen is gelijkwaardig in zijn mens-zijn, maar verschillende mensen hebben verschillende talenten en geven. Intelligentie is een belangrijke factor hierin, en is ook belangrijk om (financieel) succesvol te worden. Dus als je welgestelde mensen wegjaagt kan je er donders op zeggen dat je een zeer groot deel van je intelligentia wegjaagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
arbeider = dom werkgever = intelligent Sorry hoor, maar ik heb al domme bazen gezien, die van hun papa ge-erfd hebben, en intelligente arbeiders, wiens ouders niet genoeg centen hadden om hen studies te laten doen. Dat was nog goed in de USSR, daar kon enkel een intelligente naar de unief gaan, of andere lange studies doen, en mensen die minder intelligent waren, werden voor iets anders opgeleid, dat meer in hun mogelijkheden lag. Hier kan een domme uil wél gaan studeren, als de ouders privé lessen betalen om hem extra te helpen, en het niet erg is als hij eens een paar jaar blijft zitten op de universiteit...Geld is er genoeg. Rijkdom is dikwijls erfelijk, en diploma's dus in zekere zin ook. Zo zit dat. En nog iets, een intelligente rotzak, die kan ik missen als kiespijn, daar heb ik niks als miserie van te verwachten, die mag dus gerust opdonderen... We zullen beter af zijn zonder hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() maar als ik u goed begrijp, zijn mensen die enkel hun 8uurtjes per dag willen werken niet welkom bij u, omdat u meer verwacht van hen?
Met andere woorden, u vindt dat ze te dom zijn om te beseffen dat ze meer moeten doen als ze meer willen verdienen, een plaats bij u verdienen?
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er blijven met andere woorden enkel serieuze artsen over die arts zijn om arts te zijn en niet om geld te verdienen. Lijkt mij een veel betrouwbaardere omgeving dan onze huidige.
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel hartchirurgen voor het volk kent gij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||