![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien moet je dat eens vragen aan de Palestijnen. Ondertussen moet je je ook eens afvragen waarom het Brusselse volk dat recht niet heeft, in jouw wereldje.
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 24 februari 2012 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het, je bent maar wat aan het zeveren.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp het, je leeft niet in de echte wereld.
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen springen op de kar als het goed gaat en velen springen van de kar als het slecht gaat. Gene bingo in 2014 en de N-VA heeft een probleem. Een serieus probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Vlaamse kiezers willen inderdaad geen onafhankelijkheid, er is nog geen enkele studie die een meerderheid daarvoor heeft weten te vinden. Wees blij dat ze dan toch op jullie partijen stemmen, nee?
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Brussel is van ons , niet van hen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om het met de woorden van de illustere Xenophon te zeggen: Citaat:
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 24 februari 2012 om 16:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We steken godverdomme jaarlijks meer dan 12 miljard van ons geld in Waalse bodemloze putten en in ruil mogen ze ons blijven uitmaken voor nazi's en asocialen en moeten we zelfs volgens sommigen in zee gedreven worden om de verdrinkingsdood te sterven. Iedere Vlaming met een beetje zelfrespect gaat in deze omstandigheden voor niets minder dan onafhankelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bang en onderdanig moeten ze niet per se zijn. Maar ze leven wel op Vlaamse grond , waar de Vlaamse wetten van toepassing zouden moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het, je bent maar wat aan het trollen.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw...
Jezus, wat ben jij een slaapverwekkende zeur.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() En je doet het opnieuw en opnieuw, je eigen gedrag op mij projecteren.
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens zit het Brusselse geval veel ingewikkelder in elkaar dan Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je schijnt het begrip projecteren niet goed te begrijpen. Misschien moet je het eens vragen aan die vijf buitenlanders.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat jij het Nederlands niet meester bent. Misschien moeten we via het 70 punten plan van het VB je maar terug sturen naar het land waar je vandaan komt?
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vervoegings en dt regels zijn me niet altijd helemaal duidelijk, dat klopt.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 februari 2012 om 17:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwakke poging om weer over het "racisme" te beginnen! Misschien moet je eens een paar "racistische" beweringen uit dat plan hier bovenspitten? Kijken wat er van die bewering overblijft? (en ik bedoel niet een link naar dat plan en zoek het zelf maar uit...) Zelf heb ik het niet gelezen, interesseert me niet eens. Gewoon proberen te vatten wat er zoal rondom ons gebeurt is voor mij genoeg. Het commentaar dat daarbij gegeven wordt als "racistisch" bestempelen, dat is wat anders. Het woordje "racisme" is al lang van elke zinnige betekenis ontdaan. Laatst gewijzigd door andev : 24 februari 2012 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die multiculpromotors lullen er maar op los, naar goede gewoonte.
Ze hebben geen been om op te staan, en goochelen wat met het woordje "racisme" bij gebrek aan beter. De zegeningen van de multicul zijn er nu eenmaal. Met dubbelzinnige discussies over het begrip "racisme" vegen ze dat niet van tafel. Laatst gewijzigd door andev : 24 februari 2012 om 17:33. |
![]() |
![]() |