![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen dochters. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 7 maart 2012 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Met zo een instelling heb je in een westers land niets te zoeken. Integreer, leer je als een normale mens te gedragen of verdwijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Moslims zijn niet in staat om normale relaties te hebben met vrouwen, alles laden ze sexueel. Een gewoon klapke maken met de kafferbuurvouw? Kan ni! Zondig en onrein. De vrouw = zonde. Vrouw en dochters afdekken en verbergen dan maar. En wanneer er kaffervrouwen in de buurt zijn, het risico op verlies van zelfcontrole vermijden, dus er niet mee klappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() In de minimalisering die u poogt te geven tss migratie enerzijds en culturele afkomts anderzijds.
Simpel voorbeeld. Iemand uit Nepal die zich komt vestigen in Vlaanderen, zal die meer of minder contrast waarnemen tijdens zijn aanpassing als iemand die migreert van Beveren naar Kieldrecht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
volgens jullie: iemand zijn bakkes staat me niet aan -> immigratie/integratieprobleem iemand heeft een ander kleurtje -> immigratie/integratieprobleem iemand scheld me uit -> immigratie/integratieprobleem iemand smijt chocopotten met kikkers over de muur -> immigratie/integratieprobleem iemand loopt over straat -> immigratie/integratieprobleem etc etc
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 7 maart 2012 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Om hoeveel kikkers gaat het hier precies?
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 8 maart 2012 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ze er stiekem op kicken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nuancering. Iets wat blijkbaar niet gesmaakt wordt op dit forum. Het moet wit-zwart zijn, anders is het te moeilijk. Culturele afkomst wordt niet enkel bepaald door je land van afkomst, maar bijvoorbeeld ook door het milieu waarin je opgroeit. Een arbeider groeit op in een ander milieu dan de rijke burgerij, bijvoorbeeld. Laatst gewijzigd door artisjok : 8 maart 2012 om 05:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja hé?
![]() |
#114 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Best negeren, filo. Er komt toch niets zinnigs uit.
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het behandelen van vrouwen (en meisjes) als inferieure wezens is eigen aan de cultuur van de meeste islamlanden. het was dus te voorspellen dat al er volk van ginder naar hier migreert, dat die cultuur in hun genen en hun manier van doen blijft zitten. Onze politici hebben veel te weinig rekening gehouden met de manier waarop de vrouw in de islam behandeld en beschouwd wordt. Ondertussen weten ze hoe de vork aan de steel zit en toch stellen ze geen dudelijke grenzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben al jarenlang alleenstaande. U zou het dus normaal vinden dat als ik eventueel ruzie heb met één of andere buurman, ik er een man ga bijhalen om mijn mening te verdedigen? Wat een kul!
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Als ik twee straten reken waar de tuinen aan elkaar sluiten, dan ben ik de enige nog.
Zes autochtone families zijn in zeventien jaar tijd vertrokken en vervangen door allochtone gezinnen. Eén allochtoon gezin is vertrokken en vervangen door een andere allochtoon gezin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |