![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom? Wat is daar mis mee? Wil je de arbeiders van Ferrari naar de dop sturen of zo? Wie denk je dat er meer levensvreugde heeft bij zijn werk; een arbeider van Lamborghini of een arbeider van Skoda?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dehaene gaat meer dan 3 miljoen euro vangen. Hij heeft blijkbaar puik werk geleverd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() allez ja, anders zou hij toch niet zoveel geld krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als Dehaene 3 miljoen euro opstrijkt dan kan dat enkel zeggen dat zijn scherpe strategische visie, zijn grondige kennis van de bierindustrie en zijn krachtdadige besluiten voor INBEV een meerwaarde hebben opgeleverd die veel hoger liggen dan die onnozele 3 miljoen euro. Jij of ik zouden dat nooit kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Ik heb geen enkel probleem met bonussen of met gelijk welke vorm van verloning maar dit is ronduit fout. Inbev zou beter moeten weten... Is gewoon teken dat de Belgen in dat bedrijf alle controle zijn verloren en degenen die er toch nog zitten de pedalen kwijt zijn. Triestig; want dit is een mooie Belgische parel. Geeft nog maar eens aan dat al je in bed kruipt met de hond je wel eens zijn luizen kan krijgen...
Ik vraag me toch af hoe dit legaal kan... volgens mij is dat naar Belgische wetgeving volledig illegaal. Dit stinkt naar het soort eigen lof waar in het verleden bank managers zich maar al te vaak aan bezondigden. Eigen lof stinkt... Het zal AB inbev niet kapot maken (zijn ze veel te sterk voor) maar het zal hen geen deugd doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik een jupiler drinker maar dit zal me zeker doen nadenken bij de volgende bak...
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() De aandeelhouders van dit soort bedrijven zijn te veel gefragmenteerd. En daar ligt het probleem... Aandeelhouders hebben te weinig macht... willen ze hiertegen handelen moeten ze zich gaan bundelen, moeten ze zich manifesteren,... veel te veel moeite en dat gebeurd ook niet. Is ook goed want soms moet een bedrijfsleider los kunnen beslissen van zijn aandeelhouders (agency problemen). In dit geval gaan ze het ook niet doen want aan die verloning is een enorme winst gekoppeld (zeggen dat ze het niet verdienen is zeggen dat jij je winst op aandeel niet verdient). Maar binnen een ethisch, maatschappelijk kader is dit ronduit schandalig. Als morgen de vakbonden beslissen het volledige bedrijf plat te leggen zou ik zelf geen greintje medelijden hebben met dit soort bedrijfsleiders die vanuit een ivoren toren wensen te managen. Op tijd en stond eens met je voetje terug op aarde komen is aangewezen... ook voor mensen die beroepsmatig heel weinig op de grond hoeven te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
En wat is daar durven aan, om de prijs te verhogen, als niemand jou iets in de weg legt, als je afspraken kunt maken met Alken-Maes over prijsverhogingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk wordt die bonus getaxeerd zoals ze enkele jaren geleden mijn bonus van 200 EUR getaxeerd hebben. Komt er toch nog een flink bedrag terug naar de staat.
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() een prive persoon die zijn muren volsmeert met stront is ook volkomen legaal
ik vind dat vies mag het even? en ja, deACV loodgieter trekt zich daar geen zak van aan en ja...ook dan blijft het vies Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 maart 2012 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |