![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dus pestkoppen die zoiets veroorzaken en tot zoiets aanleiding geven moeten strafrechtelijk aangepakt woorden. Pesten is een gemene vorm van psychische mishandeling. Hoe kwalificeert men dergelijke klacht, onvrijwillige doodslag? Slagen en verwondingen (geestelijk dan) met de dood tot gevolg. Die gasten gaan een dikke sigaar paffen, mijn gedacht. Hopelijk zijn de aanstokers te vinden. ![]()
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders krijgen we over enkele maanden weer een zelfmoord, en staan we hier terug schande te roepen. Laatst gewijzigd door artisjok : 30 maart 2012 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb zelf ook in de pvda en daarna in de jongerenafdeling van de SP.a gezeten. Ook vanuit dat rechtvaardig standpunt. Alleen begrijp ik nu niet zo goed meer waarom. Paradox is wel het gepast woord. Steeds een kijvend vingertje over verdraagzaamheid, en tegelijkertijd rechts religieus conservatieve haat cultuur cultiveren. In een sociaal rechtvaardige samenleving is geen plaats voor moslims, ook geen gematigde moslims. Laatst gewijzigd door Yous : 30 maart 2012 om 09:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Burger
|
![]() Ook heb ik men bedenkingen bij de ouders van die pestkoppen. Zij falen blijkbaar in het bijbrengen van waarden en normen.
In de moderne maatschappij zien we teveel dat ouders enkel wanneer het hun uitkomt tijd willen spenderen aan hun kroost. Als je dit dan combineert met een schoolsysteem waar een gebrek aan verantwoordelijkheid en discipline heerst dan is er een hoger risico op pestgedrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor andere suicidalen is de verlieswedstrijd van Ajax misschien de laatste druppel geweest. Stoppen met voetballen? De vraag hier is veel fundamenteler. Heeft de burger recht op informatie, en hebben burgers recht om informatie te geven? Het internet maakt ongelimiteerde informatie-verspreiding mogelijk en neemt ze grotendeels uit handen van de officiele media. Je kunt wel raden wie dat niet zo leuk gaan vinden. Een volgende vraag is uiteraard hoe je (opzetelijk) foutieve info kunt weren uit publieke plaatsen. Een internet-rechtbank? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak er anders een petitie van, dan kan je het eventueel in binnenlandse politiek brengen, waar het meer aandacht krijgt. Zolang je dat niet doet blijft het een onbelangrijk fait divers, nietwaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Indien ja geef ik je geen ongelijk. Ik ga er niet mee akkoord dat de jongens hier geen verantwoordelijkheid dragen. Als een meisje zich als slet kleedt, zelfs als ze zich zo gedraagt, heeft iedereen het recht zich daar een mening over te vormen, niet om naar die mening te handelen denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(ik heb 3 dochters en 5 kleindochters & die bepalen dat zelf)
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
verbieden zou inhouden van één of meerdere godsdienstige opvattingen of georganizeerde religies. De "linkse" (mislukte) regimes van het verleden waren overigens ook de kampioenen in de godsdienstvervolging. Ook nu nog hebben de moslims, bhoeddisten en christenen het in de nog steeds communistisch geregeerde chinese volksrepubliek het moeilijk. Links wil door een verdraagzame samenleving een gelukkigere wereld opbouwen door iedereen mximale gelijke kansen te geven : o.a. de discriminatie en het niet-verlenen van kansen aan vrouwen in sommige islam gedomineerde staten zijn daar zeker een pijnpunt, zoals het "verliezen" van de verkiezingen na de "arabische lente" in Egypte.
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tot hun 6 jaar ongeveer : vanaf dan moesten ze zelf hun geld verdienen & hoe ze dat deden weet ik echt niet meer...
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs hier op het forum merk je pesters op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu mijn zoons krijgen ook regelmatig van hun vrienden zo'n bangalijstjes. En ze zijn echt niet nieuw. Ook mijn generatie had zijn lijstjes van gemakkelijke meisjes en tante nonnekes. Alleen was het voor mijn generatie gemakkelijker om de lijstjes verborgen te houden voor de meisjes. En de bangalijstjes hebben een zeer snel verloop. Nu, een meisje dat op die lijst terecht komt dan zelfmoord pleegd heeft meerdere problemen. Vaak zijn die problemen binnen de huiselijke kring te zoeken. Een 13 jarige die op die lijstjes terecht komt heeft vaak geen thuis en gebruik alles wat ze heeft om ergens een thuis te vinden. Als ze dan te weten komt dat ze op die lijst is terecht gekomen, is het vaak inderdaad de laatste druppel om de stap naar zelfdoding te maken. De oorzaak van het toenemende aantal zelfdodingen is te vinden in onze maatschappij waarin geen plaats meer is voor zwakkeren, zij worden onherroepelijk vernietigd door onze prestatiemaatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilt u eigenlijk au sérieux genomen worden? Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 maart 2012 om 15:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft verdacht stil langs Mam's zijde.....zou ze zich toch een beetje schamen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een mens niet meer tegen plagerijtjes als idiote (online) lijstjes kan, kan die misschien inderdaad maar beter sterven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen: laat anderen ook vrij in hun keuze vóór godsdienst en familie. |
|
![]() |
![]() |