![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op verlof in Tunesie en zo'n toeristische bedoening in de woestijn waarbij ik op een kameel reed en mijn echtgenoot op een paard, werd mijn kameel begeleid door een manneke van een jaar of 15. Vanaf dat mijn echtgenoot met zijn paard uit het zicht was verdwenen kreeg ik de nodige "oneerbare voorstellen" van het manneke. Ik heb vast weer het verkeerde antwoord gegeven in de aard van "zijt ge daar nog niet wat te jong voor" (ipv het obligate, "maar ik ben gehuwd") waarop het manneke zo fier als een kapotte gieter antwoordde dat hij het héél goed kon.... overgeërfd van zijn vader, want die kon het ook héél goed, getuige zijn 14 kinderen!!!! ik viel bijkanst van mijne kameel af.... Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 mei 2012 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het afschaffen van wat wij in Europa als een verworven beschaving beschouwen een oplossing van al onze problemen ?
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk is het geen spraakgebrek.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
'moslims' helpen ons slechts bij het aanleggen van een 'westerse' woestijn. Tis wel goed bezig, ze hebben het al tot een reuze puinhoop gebracht. Doorstoken kaart uiteraard en; wellicht met intern handlangersschap! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Durf wedden dat de kameel het nog beter kon.. |
|
![]() |
![]() |