Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2012, 11:06   #101
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Beste ontwikkelingshulp voor Afrika is rassenvermenging, bovendien zo te zien kan het voor het oog ook geen kwaad. Laat die import Chinezen er maar grote harems op na houden in Afrika (en Haïti).
Ik ga niet wachten tot die afrochineeskes volwassen zijn er er aan te snoepen, ik ben nu al en jaar of 15 aan het genieten van asian beauty's
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 11:19   #102
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
ieder zijn smaak natuurlijk.
persoonlijk vind ik dat het blanke ras procentueel gezien de mooiste mensen heeft.
lang leve onze mooie blonde vrouwen
Er zijn ook wel mooie blonde vrouwen , das zeker juist . jammer dat het zo moeilijk hebben het evenwicht te vinden op de balans tussen rechten man / vrouw .

Men heeft de mond vol van de geemancipeerde vrouw , maar er zijn ook geemancipeerde mannen , die het heel goed menen om vrouwen te respecteren en hen op gelijk niveau te laten staan als de man zelf . Maar daar zijn ze niet altijd tevreden mee en westerse vrouwen spelen met de begripvolle man wel eens een spelletje overheersend baasje .

Er is nog veel werk aan de winkel om de balans te vinden tussen domineren en gedomineerd worden .

Daarom ben ik absoluut niet tegen mis cultuur . omdat Asiatische en afrikaanse vrouwen echt wel knokken om naast de mannen te komen staan op die balans maar toch veel meer relativering hebben om naast de man te staan dan om hen te onderdrukken .

Raar is in heel het leven van multiculturele mix waar er zoveel mooie kracht uit voortkomt , dat er een cultuur en religie is die zijn vrouwen blijft onderdrukken , waardoor die mix onmogelijk blijft .

Mag ik ze noemen ? de moslims .
Oud 17 mei 2012, 11:20   #103
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
1/ Ik geloof dat jij hier sterk aan het overdrijven bent; in die luttele enkele jaren dat de Chinezen daar aanwezig zijn zouden ze de bevolking van Kongo al helemaal gemixt hebben? Zijn die Chinezen dan zo'n sterk volk, en zijn die Congolezen dan zo'n zwak volk? Nogmaals: u overdrijft!

2/ Wat ik denk van zo'n 'hybridiserings-scenario'? Volgens mij ben jij serieus aan het overdrijven: het blanke ras zal zeker niet verdwenen zijn en ingegaan in de andere rassen. Als je zou zeggen: 'tegen het jaar 3000' dan zou ik het kunnen geloven. Indien de mensheid zichzelf nog niet vernietigd heeft tenminste.
Wel geloof ik dat tegen het jaar 2200 de mensen veel meer 'vermengd' zullen zijn, en dat je alle 'rassen'soorten overal zult vinden. Dit is nu al een tijd bezig, maar dan zal het nog veel duidelijker zijn volgens mij.
Ik heb daar geen problemen mee, omdat daar toch niets aan te verhelpen is: die zaken lopen nu eenmaal zo. Maar of dit mooier of interessanter zal zijn is wat anders.
Ik vind het boeiend verschillende type's mensen te ontmoeten, en vind het leuk de type's te kunnen thuiswijzen. In geval van volledig gemengelde bevolking zal dat niet meer mogelijk zijn; het zal juist veel saaier zijn. Allemaal dezelfde vale kleuren.
Rassenvermenging ? Ik heb er toch mijn twijfels bij. Stel je voor dat wij bvb een zwarte koning zouden hebben ?! Getrouwd met een citroengele koningin !! En die hun kinderen, halfbruin-halfgele hybrides zouden dan trouwen met bvb een rosse Ier met sproeten ! Wat gaan we d�*n allemaal op onze troon krijgen !!!
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 11:26   #104
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Rassenvermenging ? Ik heb er toch mijn twijfels bij. Stel je voor dat wij bvb een zwarte koning zouden hebben ?! Getrouwd met een citroengele koningin !! En die hun kinderen, halfbruin-halfgele hybrides zouden dan trouwen met bvb een rosse Ier met sproeten ! Wat gaan we d�*n allemaal op onze troon krijgen !!!
Egmond Codfrieds droom.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 11:27   #105
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Als het mij uitkomt wel, anders niet. Ik ben daar tenminste eerlijk in.

Maar het beste voorbeeld dat erop wijst dat omgevingsfactoren uitermate belangrijk zijn in menselijke populaties, is natuurlijk het voorbeeld van het racisme zelf. Racisten hebben zo'n schrik van andere volkeren dat ze daar een heel maatschappelijk discours en een heel bolwerk van cultureel verzet rond hebben gecreëerd. En daardoor komt het dat een mulat hier in Vlaanderen, zelfs al is hij genetisch superieur en intrinsiek intelligenter, het moeilijk kan hebben. Want domme kleine racisten zijn machtig door hun kuddegeest en blokkeren zo de opbloei van het intelligente.
Waarom zou een mulat "genetisch superieur en intrinsiek intelligenter" zijn?

Als je dat zo stelt, ga je er volgens mij maar klakkeloos van uit dat automatisch alleen de goede genetische eigenschappen doorgegeven zouden worden, en hou je totaal geen rekening met het feit dat slechte genetische eigenschappen ook doorgegeven zullen worden.
Oud 17 mei 2012, 12:37   #106
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

En zie, t' Is al een tijdje bezig:
Citaat:
White births now minority in US

17 May 2012

Children from racial and ethnic minorities now account for more than half the births in the US, according to the latest US census.

Black, Hispanic, Asian and mixed race births made up 50.4% of new arrivals in the year ending in July 2011.

http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-18100457
Zeer binnenkort geen blanken meer. Nada.

Laatst gewijzigd door C2C : 17 mei 2012 om 12:37.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 12:39   #107
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
lang leve onze mooie blonde vrouwen
Ik heb niks tegen blanke vrouwen hoor.

Maar: ze zijn niet bijster sociaal, ze zijn niet echt aantrekkelijk (ze hebben dikwijls geen vormen hé), ze zijn nogal bitcherig, en ze zijn comparatief gezien een ramp in bed.

Toch zaken die tellen, me dunkt.

Laatst gewijzigd door C2C : 17 mei 2012 om 12:40.
Oud 17 mei 2012, 12:42   #108
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Nobelprijs-winnaars
Zo'n muft instituut uit de negentiende burgerlijke eeuw. Laten we het belang daar wel even van relativeren. Merci.
Oud 17 mei 2012, 12:49   #109
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Beschouw die ene familie per land als experiment . daar mag de gewone sterveling toch geen dochter van neuken .
Oud 17 mei 2012, 12:49   #110
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In China heerst veel armoede, maar dit land slaagt erin, zonder hulp van anderen- om zich tot een wereldmacht te maken.
Wie zegt dat eigenlijk? Da's zo'n mythe geworden.

De 600 miljoen Chinezen op het platteland zijn armer dan vele Congolezen.

En de kost van het Chinese "mirakel" is niet te overzien.

Zoals Chinezen eeuwenlang niks deden, overdrijven ze nu in de omgekeerde zin: ze tonen een ontwikkelingswoede. Twee keer een slechte strategie, die vroeg of laat tot rampzalige gevolgen zal leiden.

In Congo daarentegen gaat de vooruitgang rustig z'n gangetje.

Citaat:
In Congo blijft men achterop hinken, ondanks hun gigantische rijkdommen in de grond: ze kregen ook een ferme boost van ons land en hadden een rijk en welvarend land kunnen worden, indien zij hun verstand hadden gebruikt. Opeens beslisten ze echter dat zij de Belgen niet meer nodig hadden, en alles is naar de verdoemenis gegaan.
Nu zijn de Chinezen daar, en ik verwacht dat ook zij het land terug wat op de sporen zullen trachten te zetten. al zal de doelstelling wel niet zo altruïstisch zijn dan dat van de Belgen destijds. Benieuwd wanneer dan een aap zal opkomen om te eisen dat de Chinezen moeten vertrekken om zo dictatortje te spelen en het land naar de kl*** te helpen als de vette kloot Mobutu. Maar ik denk gewoon dat de Chinezen niet zullen afdruipen zoals de Belgen als doetjes deden. Van de Chinezen zijn ze nog niet gauw af.
Afrika is een continent dat werkt op de zeer lange termijn. Afrikanen waren hier voor ons. En ze zullen er zijn na ons.

Nu zijn ze die aan't experimenteren met een kopie van onze moderniteit. En dat werkt niet, want dat model is failliet.

Laat die maar rustig hun eigen model zoeken. Het zal alleszins duurzamer zijn dan het onze en vooral dan dat van de Chinezen. Want zowel Europa als China hebben geen enkele toekomst. Dat zijn openbare stortplaatsen.

Mocht Afrika beslissen niet langer mee te stappen in de moderniteit - omdat ze gezien hebben dat dit tot inteelt en demografisch aftakeling leidt - dan zou zelfs dat scenario niet slecht zijn.
Oud 17 mei 2012, 12:49   #111
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:

Maar: ze zijn niet bijster sociaal, ze zijn niet echt aantrekkelijk (ze hebben dikwijls geen vormen hé), ze zijn nogal bitcherig, en ze zijn comparatief gezien een ramp in bed.

Toch zaken die tellen, me dunkt.
Met zo'n uitgangspunt kunnen we ook weinig aanvangen me dunkt. Elk zijn meug he en al de rest is cafe-praat.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 12:52   #112
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
Brazilië? Maar één ras?
Er is in Brazilië inderdaad een heel grote groep mestizos (gemengd ras). Volgens recente tellingen zo'n 43% van de Braziliaanse populatie. Daarnaast heb je nog een grotere groep blanken (Italianen, Portugezen, Duitsers, etc.). Deze zouden zo'n 51 % van de bevolking uitmaken (Als is het voor mij zeker dat bij bepaalde van deze blanken ook andere rassen tussen vermengd zijn geraakt, maar deze genen er wat zijn 'uitgefilterd'). En verder nog zwarten, Aziaten, Indianen etc.
Zelfs in de VS heeft een heel groot deel van de blanken zwarte voorouders, en de meeste zwarten hebben er blanke voorouders.

"Genetic research suggests that a considerable minority of white Americans (estimated at 1/3 of the population by some geneticists such as Mark Shriver) has some distant African-American ancestry, and that the majority of black Americans have some European ancestry."

http://en.wikipedia.org/wiki/Miscege...#United_States
Oud 17 mei 2012, 12:52   #113
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo'n muft instituut uit de negentiende burgerlijke eeuw. Laten we het belang daar wel even van relativeren. Merci.
We kunnen het relativeren maar er zijn nu eenmaal niet bijster veel referentiekaders voor boude stellingen zoals intelligente superioriteit van bepaalde rassen of mengvormen ervan.

We kunnen dus enkel voortgaan op het weinige dat voorhanden is.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 12:53   #114
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Met zo'n uitgangspunt kunnen we ook weinig aanvangen me dunkt. Elk zijn meug he en al de rest is cafe-praat.
Inderdaad, de auteur verdedigde blanke vrouwen.

Over vrouwen en bier valt niet te discussiëren. Ge moet die gewoon consumeren.

Maar ik heb meer recht van spreken, want ik ben al overal wat gaan eten. Ik kan dus vergelijken.

En mijn staal is representatief genoeg om wetenschappelijke conclusies te kunnen trekken.

Laatst gewijzigd door C2C : 17 mei 2012 om 12:54.
Oud 17 mei 2012, 12:53   #115
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht

Als je dat zo stelt, ga je er volgens mij maar klakkeloos van uit dat automatisch alleen de goede genetische eigenschappen doorgegeven zouden worden, en hou je totaal geen rekening met het feit dat slechte genetische eigenschappen ook doorgegeven zullen worden.
Daar heb je gelijk in .
Dan toch maar beter de risico's beperken , en liever met een " litle China girl " in bet duiken dan met een moslimina die de duivel nog moet uitdrijven .
Oud 17 mei 2012, 12:57   #116
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht

Ja, maar de genetica ziet het toch een beetje anders. Heterosis wil zeggen dat je méér verschillende genen meekrijgt, omdat je ouders zo verschillend zijn. In homozygotische kinderen heb je één uniek gen dat beschermt tegen aandoening X. In heterozygotische kids heb je twéé genen die tegen X beschermen, en tegelijkertijd ook tegen Y beschermen.

Het resultaat is "hybrid vigor".

Op deze foto zie je Jan Jakobs (links), en Annie Mutulunga (rechts). Het resultaat van een nacht vol passie zie je in het midden: Jan Mutulunga.

Had Jan Jakobs het gedaan met een Maria Vermaelen, was het resultaat ongeveer hetzelfde als Jan Jakobs (links: klein, pietluttig, zwak).

Laatst gewijzigd door C2C : 17 mei 2012 om 13:00.
Oud 17 mei 2012, 12:58   #117
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat eigenlijk? Da's zo'n mythe geworden.

De 600 miljoen Chinezen op het platteland zijn armer dan vele Congolezen.

En de kost van het Chinese "mirakel" is niet te overzien.

Zoals Chinezen eeuwenlang niks deden, overdrijven ze nu in de omgekeerde zin: ze tonen een ontwikkelingswoede. Twee keer een slechte strategie, die vroeg of laat tot rampzalige gevolgen zal leiden.

In Congo daarentegen gaat de vooruitgang rustig z'n gangetje.

Afrika is een continent dat werkt op de zeer lange termijn. Afrikanen waren hier voor ons. En ze zullen er zijn na ons.

Nu zijn ze die aan't experimenteren met een kopie van onze moderniteit. En dat werkt niet, want dat model is failliet.

Laat die maar rustig hun eigen model zoeken. Het zal alleszins duurzamer zijn dan het onze en vooral dan dat van de Chinezen. Want zowel Europa als China hebben geen enkele toekomst. Dat zijn openbare stortplaatsen.

Mocht Afrika beslissen niet langer mee te stappen in de moderniteit - omdat ze gezien hebben dat dit tot inteelt en demografisch aftakeling leidt - dan zou zelfs dat scenario niet slecht zijn.
Volledig mee eens . daarom vind ik het goeroe gedoe dat Afrika wil opdringen en meent dat Afrika moet industrialiseren en investeerders zich daar moeten gaan bemoeien totaal verkeerd .

Haal in afrika de wapes weg en laat de kleinschalige landbouw toe ,en het is het paradijs op aarde .
Oud 17 mei 2012, 12:59   #118
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Met de juiste uitstraling trekt ge automatisch de uitzonderingen aan.
Oud 17 mei 2012, 13:00   #119
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, maar de genetica ziet het toch een beetje anders. Heterosis wil zeggen dat je méér verschillende genen meekrijgt, omdat je ouders zo verschillend zijn. In homozygotische kinderen heb je één uniek gen dat beschermt tegen aandoening X. In heterozygotische kids heb je twéé genen die tegen X beschermen, en tegelijkertijd ook tegen Y beschermen.

Het resultaat is "hybrid vigor".

Dat is niet altijd zo.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2012, 13:02   #120
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Met de juiste uitstraling trekt ge automatisch de uitzonderingen aan.
Om hier een lekker blondje aan te kunnen trekken dat zich volledig geeft, moet je ofwel al zwart of mulat zijn.

Blacks on blondes, iemand?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be