![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Ik ga niet wachten tot die afrochineeskes volwassen zijn er er aan te snoepen, ik ben nu al en jaar of 15 aan het genieten van asian beauty's
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men heeft de mond vol van de geemancipeerde vrouw , maar er zijn ook geemancipeerde mannen , die het heel goed menen om vrouwen te respecteren en hen op gelijk niveau te laten staan als de man zelf . Maar daar zijn ze niet altijd tevreden mee en westerse vrouwen spelen met de begripvolle man wel eens een spelletje overheersend baasje . Er is nog veel werk aan de winkel om de balans te vinden tussen domineren en gedomineerd worden . Daarom ben ik absoluut niet tegen mis cultuur . omdat Asiatische en afrikaanse vrouwen echt wel knokken om naast de mannen te komen staan op die balans maar toch veel meer relativering hebben om naast de man te staan dan om hen te onderdrukken . Raar is in heel het leven van multiculturele mix waar er zoveel mooie kracht uit voortkomt , dat er een cultuur en religie is die zijn vrouwen blijft onderdrukken , waardoor die mix onmogelijk blijft . Mag ik ze noemen ? de moslims . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je dat zo stelt, ga je er volgens mij maar klakkeloos van uit dat automatisch alleen de goede genetische eigenschappen doorgegeven zouden worden, en hou je totaal geen rekening met het feit dat slechte genetische eigenschappen ook doorgegeven zullen worden.
![]() |
![]() |
#106 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En zie, t' Is al een tijdje bezig:
Citaat:
Laatst gewijzigd door C2C : 17 mei 2012 om 12:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Ik heb niks tegen blanke vrouwen hoor.
Maar: ze zijn niet bijster sociaal, ze zijn niet echt aantrekkelijk (ze hebben dikwijls geen vormen hé), ze zijn nogal bitcherig, en ze zijn comparatief gezien een ramp in bed. Toch zaken die tellen, me dunkt.
Laatst gewijzigd door C2C : 17 mei 2012 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Zo'n muft instituut uit de negentiende burgerlijke eeuw. Laten we het belang daar wel even van relativeren. Merci.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
|
![]() Citaat:
De 600 miljoen Chinezen op het platteland zijn armer dan vele Congolezen. En de kost van het Chinese "mirakel" is niet te overzien. Zoals Chinezen eeuwenlang niks deden, overdrijven ze nu in de omgekeerde zin: ze tonen een ontwikkelingswoede. Twee keer een slechte strategie, die vroeg of laat tot rampzalige gevolgen zal leiden. In Congo daarentegen gaat de vooruitgang rustig z'n gangetje. Citaat:
Nu zijn ze die aan't experimenteren met een kopie van onze moderniteit. En dat werkt niet, want dat model is failliet. Laat die maar rustig hun eigen model zoeken. Het zal alleszins duurzamer zijn dan het onze en vooral dan dat van de Chinezen. Want zowel Europa als China hebben geen enkele toekomst. Dat zijn openbare stortplaatsen. Mocht Afrika beslissen niet langer mee te stappen in de moderniteit - omdat ze gezien hebben dat dit tot inteelt en demografisch aftakeling leidt - dan zou zelfs dat scenario niet slecht zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Met zo'n uitgangspunt kunnen we ook weinig aanvangen me dunkt. Elk zijn meug he en al de rest is cafe-praat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
![]() Citaat:
"Genetic research suggests that a considerable minority of white Americans (estimated at 1/3 of the population by some geneticists such as Mark Shriver) has some distant African-American ancestry, and that the majority of black Americans have some European ancestry." http://en.wikipedia.org/wiki/Miscege...#United_States
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We kunnen dus enkel voortgaan op het weinige dat voorhanden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
![]() Citaat:
Over vrouwen en bier valt niet te discussiëren. Ge moet die gewoon consumeren. Maar ik heb meer recht van spreken, want ik ben al overal wat gaan eten. Ik kan dus vergelijken. En mijn staal is representatief genoeg om wetenschappelijke conclusies te kunnen trekken. ![]()
Laatst gewijzigd door C2C : 17 mei 2012 om 12:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan toch maar beter de risico's beperken , en liever met een " litle China girl " in bet duiken dan met een moslimina die de duivel nog moet uitdrijven . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
|
![]() Citaat:
Het resultaat is "hybrid vigor". ![]() Op deze foto zie je Jan Jakobs (links), en Annie Mutulunga (rechts). Het resultaat van een nacht vol passie zie je in het midden: Jan Mutulunga. Had Jan Jakobs het gedaan met een Maria Vermaelen, was het resultaat ongeveer hetzelfde als Jan Jakobs (links: klein, pietluttig, zwak).
Laatst gewijzigd door C2C : 17 mei 2012 om 13:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haal in afrika de wapes weg en laat de kleinschalige landbouw toe ,en het is het paradijs op aarde . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de juiste uitstraling trekt ge automatisch de uitzonderingen aan.
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 | ||
|
![]() Citaat:
Blacks on blondes, iemand?