![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Ik ben voor onthechting, zowel aan de liefde als aan de niet-liefde, zo’n houding is diep onmenselijk, ik weet het.
't Doet er niet toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij bent niet voor hechting, noch aan de haat als aan de niet-haat. Zo'n houding is ondiep menselijk, je weet het niet. Maar feitelijk doet dat er ni toe!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Ik hecht mij niet aan de onthechting maar feitelijk doet dat er niet toe, ik weet het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Mijn vijf vazen zijn af, ik heb er nu zeven. Meer dan tien maak ik er niet van dat ontwerp. Ik ben nu wanhopig bezig de antieke decoratietechnieken onder de knie te krijgen. Op de konisch eschuine wanden van de vazen begin ik maar te tekenen en schilderen als ik het min of meer voldoende in de vingers heb. Dat kan lang duren. Ik werk nu op kleitabletten. Die breken de hele tijd, gewoonlijk als tekening en schilderwerk af zijn. Die moet ik dus niet bewaren, dus dat doet er niet toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "'t Doet-er-niet-toe"-draad , doet er nie toe !!!! nah ![]() enda zelfs doe er nie toe , nah !!!! ![]() btw: Doet dezedraaad er eigelijk wel toe ?? OF .... ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bv Rajoy heeft in Spanje een oproep gedaan tot sereniteit. Natuurlijk doet sereniteit er niet toe, als ge geen werk hebt en de kost niet kunt verdienen Laatst gewijzigd door eno2 : 4 juni 2012 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Assad roeit zijn volk uit, maar "'t doet er niet toe'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Zijn we aan de endgame bezig van de € of gaat die nooit verdwijnen? Ik weet het, maar dat doet er niet toe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Hebben vrouwen wel humor?
Ik weet het antwoord, maar het antwoord doet er niet toe, anders is de draad van Egmond Codfried meteen ten einde. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 juni 2012 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar kom: 't doet er ni toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wa mag re nie toe doen ??
Ofdoe er da oook nie toe ?? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het doet er allemaal niet toe.
Topic sluiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben vazenmaken beu na acht stuks en ga nu een tijd veel strontzanger spelen dag in dag uit alsof het er toe doet dat Superstaaf mij zo noemt, maar 't doet er niet toe. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 juni 2012 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, zo vloeken.
Gelukkig doet het er niet toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |